Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-25, 14:35
Medlem
Klickar på log in knappen i appen på telefonen. Då blir skärmen bara vit och inget händer.
Det hände efter att jag spelat på ps4an, stängt av ps4an och sedan skulle logga in med mobilen.
Då kom det upp att jag redan var inloggad.
Jag klickade snabbt på logga in igen och då blir det bara vitt.

Jag har avinstallerat skiten, rensat cashe å grejer. Laddat ner det igen. Men varje gång jag klickar på log in så blir det bara vitt.

Då jag tradear hela dagarna så är appen otroligt viktigt för mig.

Någon som vet nån lösning på problemet?

Annars måste jag tyvärr lägga ner Fifa 17 om jag ändå inte får spela spelet som jag vill.

Tacksam för hjälp
Citera
2016-11-25, 14:38
Medlem
Cisco9s avatar
Problemet är att du stänger av konsolen utan att först logga ur FUT. Innan du stänger av konsolen, backar ur FUT så kan du direkt logga in på mobilen. Gör du inte det behöver du vänta (ibland flera timmar) innan du automatiskt loggas ut.

Edit; kan man citera i efterhand? Missade.
Citera
2016-11-25, 15:03
Medlem
AnaheimDuckss avatar
Brukar de ha rea på FIFA-poäng under black friday? Hockeykväll och ska öppna lite pack med polaren ikväll, så funderar på om man ska smälla FIFA-poäng direkt eller vänta på en eventuell rea?
Citera
2016-11-25, 15:04
Medlem
Har det kommit upp någon SBC för er? Står ju som tidigare skrivit, på twitter att Black Friday skall börja nu va? 2pm, måste ju vara 15:00?

Såg nu på twitter: Prime Gold Players Pack available for the next 60 min! Global Limit. #FUT #LightingRound

Så ingen SBC nu men Prime Gold Players pack tillgängliga i en timme. Kanske blir en SBC nästa timme, eller timmen efter de.
Citera
2016-11-25, 15:22
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Har det kommit upp någon SBC för er? Står ju som tidigare skrivit, på twitter att Black Friday skall börja nu va? 2pm, måste ju vara 15:00?

Såg nu på twitter: Prime Gold Players Pack available for the next 60 min! Global Limit. #FUT #LightingRound

Så ingen SBC nu men Prime Gold Players pack tillgängliga i en timme. Kanske blir en SBC nästa timme, eller timmen efter de.

Inte så det fungerar, packsen är först till kvarn och inte en timme.
Tog slut på 4 minuter på ps4
Citera
2016-11-25, 15:42
Medlem
Vad fan är det för jävla fel på straffarna i WL jag får inte fram nån pil kan bara skjuta utanför eller rakt på vad i helvete är de hår för jävla fitt spel dra åt helvete ea
Citera
2016-11-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Inte så det fungerar, packsen är först till kvarn och inte en timme.
Tog slut på 4 minuter på ps4
är det sant ?fyfan vad sjukt jävla dåligt isåfall
Citera
2016-11-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vad fan är det för jävla fel på straffarna i WL jag får inte fram nån pil kan bara skjuta utanför eller rakt på vad i helvete är de hår för jävla fitt spel dra åt helvete ea

Får ni andra fram pilen eller är mitt spel cp?
Citera
2016-11-25, 15:54
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Får ni andra fram pilen eller är mitt spel cp?
Om pilen kommer fram så kommer även din motståndare se den vilket såklart inte är så bra. Det är meningen att du ska lära dig skjuta utan så det är bara att öva i färdighetsövningarna.
Citera
2016-11-25, 16:01
Medlem
RolfRolands avatar
Rare Mega Pack ute nu för 55 K. Klart inte värt det.
Citera
2016-11-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Rare Mega Pack ute nu för 55 K. Klart inte värt det.
kan intyga att det inte är värt det, 165k bästa kortet 84 john terry
Citera
2016-11-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Problemet är att du stänger av konsolen utan att först logga ur FUT. Innan du stänger av konsolen, backar ur FUT så kan du direkt logga in på mobilen. Gör du inte det behöver du vänta (ibland flera timmar) innan du automatiskt loggas ut.

Edit; kan man citera i efterhand? Missade.

Det var igårkväll detta hände.
Det är fortfarande bara vitt.
Det är nåt annat problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in