2016-11-25, 14:35
Medlem
Klickar p log in knappen i appen p telefonen. D blir skrmen bara vit och inget hnder.
Det hnde efter att jag spelat p ps4an, stngt av ps4an och sedan skulle logga in med mobilen.
D kom det upp att jag redan var inloggad.
Jag klickade snabbt p logga in igen och d blir det bara vitt.

Jag har avinstallerat skiten, rensat cashe grejer. Laddat ner det igen. Men varje gng jag klickar p log in s blir det bara vitt.

D jag tradear hela dagarna s r appen otroligt viktigt fr mig.

Ngon som vet nn lsning p problemet?

Annars mste jag tyvrr lgga ner Fifa 17 om jag nd inte fr spela spelet som jag vill.

Tacksam fr hjlp
Citera
2016-11-25, 14:38
Medlem
Cisco9s avatar
Problemet r att du stnger av konsolen utan att frst logga ur FUT. Innan du stnger av konsolen, backar ur FUT s kan du direkt logga in p mobilen. Gr du inte det behver du vnta (ibland flera timmar) innan du automatiskt loggas ut.

Edit; kan man citera i efterhand? Missade.
Citera
2016-11-25, 15:03
Medlem
AnaheimDuckss avatar
Brukar de ha rea p FIFA-pong under black friday? Hockeykvll och ska ppna lite pack med polaren ikvll, s funderar p om man ska smlla FIFA-pong direkt eller vnta p en eventuell rea?
Citera
2016-11-25, 15:04
Medlem
Har det kommit upp ngon SBC fr er? Str ju som tidigare skrivit, p twitter att Black Friday skall brja nu va? 2pm, mste ju vara 15:00?

Sg nu p twitter: Prime Gold Players Pack available for the next 60 min! Global Limit. #FUT #LightingRound

S ingen SBC nu men Prime Gold Players pack tillgngliga i en timme. Kanske blir en SBC nsta timme, eller timmen efter de.
Citera
2016-11-25, 15:22
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Har det kommit upp ngon SBC fr er? Str ju som tidigare skrivit, p twitter att Black Friday skall brja nu va? 2pm, mste ju vara 15:00?

Sg nu p twitter: Prime Gold Players Pack available for the next 60 min! Global Limit. #FUT #LightingRound

S ingen SBC nu men Prime Gold Players pack tillgngliga i en timme. Kanske blir en SBC nsta timme, eller timmen efter de.

Inte s det fungerar, packsen r frst till kvarn och inte en timme.
Tog slut p 4 minuter p ps4
Citera
2016-11-25, 15:42
Medlem
Vad fan r det fr jvla fel p straffarna i WL jag fr inte fram nn pil kan bara skjuta utanfr eller rakt p vad i helvete r de hr fr jvla fitt spel dra t helvete ea
Citera
2016-11-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Inte s det fungerar, packsen r frst till kvarn och inte en timme.
Tog slut p 4 minuter p ps4
r det sant ?fyfan vad sjukt jvla dligt isfall
Citera
2016-11-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vad fan r det fr jvla fel p straffarna i WL jag fr inte fram nn pil kan bara skjuta utanfr eller rakt p vad i helvete r de hr fr jvla fitt spel dra t helvete ea

Fr ni andra fram pilen eller r mitt spel cp?
Citera
2016-11-25, 15:54
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Fr ni andra fram pilen eller r mitt spel cp?
Om pilen kommer fram s kommer ven din motstndare se den vilket sklart inte r s bra. Det r meningen att du ska lra dig skjuta utan s det r bara att va i frdighetsvningarna.
Citera
2016-11-25, 16:01
Medlem
RolfRolands avatar
Rare Mega Pack ute nu fr 55 K. Klart inte vrt det.
Citera
2016-11-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Rare Mega Pack ute nu fr 55 K. Klart inte vrt det.
kan intyga att det inte r vrt det, 165k bsta kortet 84 john terry
Citera
2016-11-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Problemet r att du stnger av konsolen utan att frst logga ur FUT. Innan du stnger av konsolen, backar ur FUT s kan du direkt logga in p mobilen. Gr du inte det behver du vnta (ibland flera timmar) innan du automatiskt loggas ut.

Edit; kan man citera i efterhand? Missade.

Det var igrkvll detta hnde.
Det r fortfarande bara vitt.
Det r nt annat problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in