2016-11-18, 19:53
Medlem
Är Fut champions helt ospeltbart för er också atm? spelade nyss första matchen och det var en så sjuk delay, kunde fan inte slå en passning rätt eller ens göra en fint. Klart som fan han gör 1-0 i 93 också efter att min mittback inte passat när jag tryckte ;Y
Citera
2016-11-18, 20:13
Medlem
Jalkapallos avatar
Fan vad alla bölar på fut champions. De som sitter på 35-40 vinster har säkert också lite studsar som går fel eller lite delay.
Citera
2016-11-18, 20:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
Skynda fynda Chelsea säger jag bara. Oscar, Cahill, Begovic, Batshuayi, Zouma, Pedro mfl alla för runt 1k styck. Med tanke på Chelsea - Spurs nästa helg känns det som sunt investerade pengar. Och även om matchen inte kommer i MM lär investeringen betala tillbaka sig själv efter black friday.

Av någon konstig anledning är Chelseaspelare väldigt billiga just nu
Citera
2016-11-18, 20:51
Medlem
Behöver höra va ni tycker om spelare här!
Vem är bäst att köra, antingen Douglas costa på vy eller ha Willian på hy? Har inte råd med båda just nu tråkigt nog! Kör ja med costa blir de Lucas på andra kanten! Kör ja med Willian blir de Felipe Anderson på den andra kanten
Citera
2016-11-18, 21:07
Medlem
Rooney är ju helt sjuk!!

3 skott utanför straffområdet = 3 mål...

va i... Sicket guldkorn i COM positionen.

5-0 i Champions hittills.
Citera
2016-11-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Vem är bäst att köra, antingen Douglas costa på vy eller ha Willian på hy? Har inte råd med båda just nu tråkigt nog! Kör ja med costa blir de Lucas på andra kanten! Kör ja med Willian blir de Felipe Anderson på den andra kanten

Costa testar jag för första gången nu, GRYMT skön lirare!
Citera
2016-11-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Vilket hade ni valt?
http://www.futhead.com/17/squads/2379645/

http://www.futhead.com/17/squads/2342385/

Uppskattas!

Ingen?
Citera
2016-11-18, 22:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ett till hett tips från coachen: kör Lille i ligue 1 Sbc ikväll. Alla spekulanter vill desperat bli av med det de köpt på sig för Hazard POTM så priserna där är i det närmaste discard. Jumbo gold premium pack för drygt 5k och ett steg närmare Sbc lacazette.
Citera
2016-11-18, 22:29
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1

Håller med föregående talare. Douglas Costa är riktigt bra! Tyckte inte Willian var värd dom pengarna, då kan man lira med vilken annan paceytter som helst på den kanten.
Citera
2016-11-18, 22:31
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Är Fut champions helt ospeltbart för er också atm? spelade nyss första matchen och det var en så sjuk delay, kunde fan inte slå en passning rätt eller ens göra en fint. Klart som fan han gör 1-0 i 93 också efter att min mittback inte passat när jag tryckte ;Y

12-0 hittills, funkar lika som föregående veckor.
Citera
2016-11-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ett till hett tips från coachen: kör Lille i ligue 1 Sbc ikväll. Alla spekulanter vill desperat bli av med det de köpt på sig för Hazard POTM så priserna där är i det närmaste discard. Jumbo gold premium pack för drygt 5k och ett steg närmare Sbc lacazette.
Bra tips! Gjorde den för 3k hade iofs 3 i klubben. Har du några fler som är värda att göra?
Citera
2016-11-19, 00:06
Medlem
Tror ni att Forsberg kommer få en TIF nästa vecka? 1 mål och 1 assist i kvällens match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in