2016-11-18, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Ni som kör weekend league vad era nuvarande stats?
Har för tillfället 4-0 dudå?
Citera
2016-11-18, 14:16
Medlem
Haha riktigt jävla fitt spel det här är, 3 raka vinster för direkt i fut weekend sen 3 raka förluster på det, spelarna blev sirap orka Hahah

Blir nästa också förlust blir det ett knä genom tvn och fifa åker ut genom fönstret
Senast redigerad av LBX 2016-11-18 kl. 14:19.
Citera
2016-11-18, 14:19
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Skiter i SBC-Hazard men fan det är ju rätt fina priser för att klara av det. Väntar tills de sista dagarna. Fick Son t.ex. för typ 50k. Att fixa det kortrt kostade mer än 150k i borjan.

Synd att man gjorde sig av med de där belgarna från MLS :/

Fan Joe Allen skulle vunnit..
Citera
2016-11-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Har för tillfället 4-0 dudå?
Shit, va duktig du är, själv har jag 5-7
Citera
2016-11-18, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Haha riktigt jävla fitt spel det här är, 3 raka vinster för direkt i fut weekend sen 3 raka förluster på det, spelarna blev sirap orka Hahah

Blir nästa också förlust blir det ett knä genom tvn och fifa åker ut genom fönstret

Hahaha, du borde kanske tagit en paus när du kände att humöret tog över efter andra förlusten?
Citera
2016-11-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Hahaha, du borde kanske tagit en paus när du kände att humöret tog över efter andra förlusten?

Gick bra 4-2 vinst
Citera
2016-11-18, 14:39
Medlem
Stör mig fruktansvärt mkt på att man måste lira med nytt ovant lag i fut weekend kmr gå så mkt kassare än förra Helgen
Citera
2016-11-18, 14:48
Medlem
Vad spelar ni med för lag i champions?

Måste skaffa mig 2 stycken inför kvällen.... Behöver tips tips
Citera
2016-11-18, 15:11
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Är ni som spelar med SIF Immobile nöjda? Har spelat 10 matcher och han tappar sjukt mycket boll och känns seg trots att jag spelar han med hawk chem style. Missar en hel lägen också.
Känner ingen skillnad mellan vanliga kortet och SIF heller
Tycker passningar är rätt viktigt för forwards och det är han urkass på. MEN å andra sidan får han till riktigt bra mål ibland.

Någon som testat Robben eller IF Podolski?

Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Vad spelar ni med för lag i champions?

Måste skaffa mig 2 stycken inför kvällen.... Behöver tips tips
Jag kan berätta men då måste jag döda dig Ett tips är att köra alla utom två från samma liga. Mittbackarna från samma land, målvakt från samma land men annan liga och sen en forward t.ex. från en annan liga som passar ihop med några av mittfältarna.

Jag behövde byta ut en spelare bara från mina två lag för att klara det som krävdes.

Blir fan galen på weekend league. Ligger stabilt i div2 i säsonger där det nästan aldrig laggar. I wl laggar det 80% av matcherna. Fick två mål emot mig pga. lagg där en var för jag tryckte på rensning, då börjar det lagga och min spelare fäller hans motståndare i straffområdet trots att bollen en halv sekund innan var på mittplan..
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-18 kl. 15:50.
Citera
2016-11-18, 16:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Funderar på Hazard POTM, ifall det finns någon av delarna som är värda belöningen.

Belgium, där finns det bara några st TOTW belgare att köpa. Hittade inga Chadli eller Carrasco, Benteke sålde på 10 sekunder för maxpris (120k). För att nå 84 overall krävs nog spelare som Lukaku eller Courtois också, och då sticker prislappen iväg än mer. Belöningen 3 prime players packs är ju lockande, men prislappen är inte det.

October opponents är belöningen 2 premium gold jumbo - dvs pack värt 30k. Jag sålde Mbokani i Hull för 9k när POTM släpptes.... möjligen att man hamnar under 30k för att komplettera den, men jumbo premium packs suger ju dase.

Two leagues är ett skämt. En squad med 85 i overall från 2 ligor, 2 gold players premium? Dvs 6 st rare spelare och 18 non-rare.... Den känns omöjlig att lösa billigare än priset man får.

Premier league däremot. 2 TOTW players kanske man kan hitta hyfsat billigt, sen kan man fylla på med högratade billiga spelare som Terry, Oscar, Schweinsteiger, Slimani osv. Belöningen - 2x prime EPL players är bara värt det om man har turen att få en riktigt värdefull PL-spelare typ Zlatan eller så, men det kanske går att lösa för 40-50k.

Min tanke är att ignorera helt. Hazardkortet är såklart värt det, men lägga 500k plus för ett untradable kort känns inte så hett. Då ska det till rejäl packluck för att kompensera utläggen. Hellre sälja det man sitter på och skita i det. Någon som har andra tankar?
Citera
2016-11-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Ni som kör weekend league vad era nuvarande stats?

7-1, torsken mot ett klassiskt WL-lag, musa och gänget..
Citera
2016-11-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Funderar på Hazard POTM, ifall det finns någon av delarna som är värda belöningen.

Belgium, där finns det bara några st TOTW belgare att köpa. Hittade inga Chadli eller Carrasco, Benteke sålde på 10 sekunder för maxpris (120k). För att nå 84 overall krävs nog spelare som Lukaku eller Courtois också, och då sticker prislappen iväg än mer. Belöningen 3 prime players packs är ju lockande, men prislappen är inte det.

October opponents är belöningen 2 premium gold jumbo - dvs pack värt 30k. Jag sålde Mbokani i Hull för 9k när POTM släpptes.... möjligen att man hamnar under 30k för att komplettera den, men jumbo premium packs suger ju dase.

Two leagues är ett skämt. En squad med 85 i overall från 2 ligor, 2 gold players premium? Dvs 6 st rare spelare och 18 non-rare.... Den känns omöjlig att lösa billigare än priset man får.

Premier league däremot. 2 TOTW players kanske man kan hitta hyfsat billigt, sen kan man fylla på med högratade billiga spelare som Terry, Oscar, Schweinsteiger, Slimani osv. Belöningen - 2x prime EPL players är bara värt det om man har turen att få en riktigt värdefull PL-spelare typ Zlatan eller så, men det kanske går att lösa för 40-50k.

Min tanke är att ignorera helt. Hazardkortet är såklart värt det, men lägga 500k plus för ett untradable kort känns inte så hett. Då ska det till rejäl packluck för att kompensera utläggen. Hellre sälja det man sitter på och skita i det. Någon som har andra tankar?

Skaffade Sterling i början för typ 150k men tycker det känns rätt ovärt! Vid jul kommer väl toty? Och några månader efter det tots? Sparar hellre mina coins till de spelarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in