2016-10-23, 19:29
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Får snart damp asså..

HUUR gör man så att spelarna tar löpningar? Känns som mina spelare bara står still och väntar på passningar och aldrig löper, vilket gör det rätt svårt för mig att ta mig förbi för att sedan kunna göra mål då jag är sämst på att dribbla.. Är i DIV 5 förövrigt.

Hjälp tack!!

L1 innan pass så går spelaren du passar med i djupet.

Annars sätt på anvisningar innan match på dina anfallare att dom ska smyga in bakom backlinjen.
Citera
2016-10-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Man vinner ingenting på det. Man får en förlust och sämre coins i några matcher framöver.

Så dom förstör alltså bara för sig själva (och mig..)? Värt, hur fan tänker man då.
Citera
2016-10-23, 19:56
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Vilken dag borde jag sälja Messi och vilken dag borde jag köpa mitt nya lag?
bump
Citera
2016-10-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
L1 innan pass så går spelaren du passar med i djupet.

Annars sätt på anvisningar innan match på dina anfallare att dom ska smyga in bakom backlinjen.

Ah okej tack!

Det med att sätta att dom ska smyga in bakom backlinjen, det har jag gjort på mina två yttrar Coman & Dembele, och dom gör ju verkligen inte det. Dom bara väntar i mittenhalvan, förstår inte varför.. Ska man ändra sin custom tactic eller vad kan va problemet?

Kör detta laget förövrigt : http://www.futhead.com/17/squads/1566189/
Senast redigerad av Hydrahyschan 2016-10-23 kl. 20:02.
Citera
2016-10-23, 20:00
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Ah okej tack!

Det med att sätta att dom ska smyga in bakom backlinjen, det har jag gjort på mina två yttrar Coman & Dembele, och dom gör ju verkligen inte det. Dom bara väntar i mittenhalvan, förstår inte varför.. Ska man ändra sin custom tactic eller vad kan va problemet?

Tips kan vara att passa upp bollen till din ytter, sen när du passar tillbaka så håll in L1, då tar han garanterat löpning efter. Annars vet jag inte.
Citera
2016-10-23, 21:14
Medlem
Priserna verkar dala just nu.

Är priserna som lägst på måndagar?

ngn som har koll på marknaden får gärna yttra sig
Citera
2016-10-23, 21:19
Medlem
boonies avatar
Citat:
bump

idag
Citera
2016-10-23, 21:24
Medlem
Evertonians avatar
Någon som köpt coins i år, eller vet hur hårda EA är? Tänkte att man kanske kommer undan om man använder sig av informs. Pma gärna om ni vet nån bra sida mvh
Citera
2016-10-23, 21:32
Medlem
.
Senast redigerad av fresden 2016-10-23 kl. 22:06.
Citera
2016-10-23, 21:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Så dom förstör alltså bara för sig själva (och mig..)? Värt, hur fan tänker man då.
Rage-quit. De blir sura om de släpper in mål och stänger av spelet eller internet. Funnits såna sen Fifa gick online.

Köpt några Schalke och Dortmund-spelare nu. För feg för att köpa massor ifall de inte skulle komma nästa veckas MM.

Tänkt köpa Chiellini, Marchisio och Naingolan. Är det nån som har åsikt om dessa? Visst är det måndagar/tisdagar priserna är som lägst?
Citera
2016-10-23, 22:04
Medlem
nitinitis avatar
laggar alla bögnorrmän när ni möter dom? Har inte mött en enda norrman som inte laggar.
Citera
2016-10-23, 22:33
Medlem
Citat:
Vilken dag borde jag sälja Messi och vilken dag borde jag köpa mitt nya lag?
Sälj Messi på tor-lör och köp ditt nya lag på söndag kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in