2016-11-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Vill bara nämna att forsbergs sif är helt jävla sinnessjuk, gör mål på allt, löper alltid in bra, relativt tvåfotad och 4*. Klart värd att investera i
Ser riktigt fin ut, hade helt missat detta kortet!
Får köpa det kortet och slänga in honom istället för Draxler!
Citera
2016-11-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Ser riktigt fin ut, hade helt missat detta kortet!
Får köpa det kortet och slänga in honom istället för Draxler!

Forsberg med Hawk på låter vettigt..tog hem honom för 28k..inte för att ja ens spelar FIFA just nu men kan va kul o ha
Citera
2016-11-13, 15:08
Bannlyst
Tror ni det är värt att göra MLS-SBC nu när det kommit två nya och priserna kanske inte är oskäligt höga på alla spelare längre? Vattnas i munnen på mig när jag tänker på Untradeble Giovinco...
Citera
2016-11-13, 15:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Brukar vara lite snål med tips men känner mig snäll idag.

Tänkte köpa Luiz Gustavos vanliga kort som går för runt 1900coins. Men såg att hans Movember-kort snabbsäljer för 10248 och köps för 10500-11000 på bin. Så billigare att ha Movember-kortet än vanliga, plus att ja då har du ett movember-kort.

Jag köpte för 10750 så det jag betalat om man räknar att det snabbsäljer för 10248 är alltså 502 coins.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-13 kl. 15:23.
Citera
2016-11-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Tror ni det är värt att göra MLS-SBC nu när det kommit två nya och priserna kanske inte är oskäligt höga på alla spelare längre? Vattnas i munnen på mig när jag tänker på Untradeble Giovinco...

Undrar lite samma är också sjukt sugen på Giovinco använder hans vanliga som super sub.
Om han får informs, ökar undtradable i stats då?? Eller kmr den alltid vara 86
Citera
2016-11-13, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Undrar lite samma är också sjukt sugen på Giovinco använder hans vanliga som super sub.
Om han får informs, ökar undtradable i stats då?? Eller kmr den alltid vara 86

Skulle tro att den alltid kommer vara 86, om han nu inte skulle få en update i Februari kanske.
Citera
2016-11-13, 15:26
Medlem
Vad gör ni när ni tappar ert game och match efter match går åt helvete? Paus eller något annat tips?

Hatar när det händer, lirade fut weekend mot riktigt bra motstånd och fick ett bra resultat släppte inte in många mål full koncentration. Men idag släpper man helt plötsligt in 3 bollar i första halvlek mot piss luffare i div 5 lixom... Mitt spel är värdelöst som natt och dag mot igår
Citera
2016-11-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg

Blir lite sugen! Blev riktigt sugen med honom och SIF Immobile och IF Bonventura som trio när någon länka lag igår. Pillade fram detta igår:
http://www.futbin.com/17/squad/313167

Skall kolla lite hur priserna ligger till när jag har tid. Tidigare har det gått på 150-200k typ för MLS SBC. Läste en guide typ där någon gått igenom kostnad och belöningar. Han hade betalt 215k och fått tillbaka typ 145k i belöningar efter att ha sålt allt.

Borde gått ner en del i pris nu. Till exempel så fanns det förr nästan aldrig silverspelare till Sporting för Liga NOS SBC. Dem som kom ut låg alltid på 9,5-10k. Nu finns det massvis och under 7k. Så förmodligen lär priserna gått ner överlag.
Citera
2016-11-13, 15:41
Medlem
Vad drygt detta Fifa är då.. Möter hela tiden dessa Pay2win spelarna medans jag fortfarande försöker bygga en någorlunda ok trupp och jag spelar ut dom nästan varenda gång, men av någon jävla anledning så vägrar bollen gå in i mål för deras målvakt räddar varje skott i princip. Sen kommer dom till sin första chans och gör mål direkt, alltså skjuter ett random långskott eller kommer i något liknande läge i straffområdet som jag fast istället går den in.

Är seriöst dessa pay2win spelarna så pass mycket bättre på att skjuta, min målvakt totalt efterbliven eller vad fan är det som gör att målvakter kan fungera så pass olika? Kan inte minnas att jag överhuvudtaget hade samma problem med att skjuta in bollen i förra FIFA och målvakter har väl aldrig varit något vidare i något FIFA egentligen. Men oerhört tröttsamt när man faktiskt spelar ut motståndare efter motståndare och dom kan sitta på 0 skott under 60% av matchen och under samma tid har man själv haft 6-10 skott på mål (innanför straffområdet) och dom lyckas ändå kvittera eller t.om vinna för jag lyckas max göra 1-2 mål på alla chanser och dom gör minst lika många mål fast på lika många chanser.

Eller är RB+B så oerhört effektivt? Vet att jag inte använts det skottet speciellt alls nu i detta FIFA för jag har inte spelat på flera månader och försöker komma igång lite så har i princip bara använt vanligt B skott.
Citera
2016-11-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vad gör ni när ni tappar ert game och match efter match går åt helvete? Paus eller något annat tips?

Hatar när det händer, lirade fut weekend mot riktigt bra motstånd och fick ett bra resultat släppte inte in många mål full koncentration. Men idag släpper man helt plötsligt in 3 bollar i första halvlek mot piss luffare i div 5 lixom... Mitt spel är värdelöst som natt och dag mot igår

Håller med!

Helt plötsligt går det piss!!!

Försvararna slutar agera, man tappar boll pissenkelt trots att man täcker den, missar klara lägen, släpper in pissmål efter flipperspel i straffområdet osv osv osv..

Vad kan det bero på?
Laget kan jag nog inte få så mycket bättre? Iaf inte enligt min spelstil med kortpassningar och mycket vända och vrida...

http://www.futhead.com/17/squads/2229618/

Hur gör ni andra??
Citera
2016-11-13, 17:01
Medlem
Nu har det väl redan börjat hända grejer med priserna? Laget jag planerar att köpa kring BF har gått från 688 k till 605 k på några dagar. Ser lovande ut.
Citera
2016-11-13, 17:45
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjeddo
Nu har det väl redan börjat hända grejer med priserna? Laget jag planerar att köpa kring BF har gått från 688 k till 605 k på några dagar. Ser lovande ut.
Det är ju för att det är söndag. Priserna sjunker alltid söndag/måndag när weekend league är på väg att ta slut.

Har 500k nu men ska nog vänta på att köpa spelare lite till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in