Citat:
Ursprungligen postat av
KingKongMajor
SBC går i stå för mig nu. Liga NOS och MLS går trögt då spelarna som krävs för att fylla ut trupperna smakar mer än de kostar. Jag menar, betala 3-5k per st för silverspelare - och sen få ett silver pack för besväret? Där har man ju iofs hela året på sig så ingen brådska.
Del Piero har jag lagt ner på Sydney FC-truppen. För det första finns det inte ens 8 olika sydneyspelare till salu på marknaden, för det andra kostar de 10k coins styck typ.
Sterling-challengen har jag inte ens börjat med. En Cityelva lär väl löst räknat gå på 5k per spelare, PL-elvans rare-krav + 83 i overall gör att den kostar skjortan, och englandselvan med 81 i overall gör att man måste pröjsa åtminstone 3k för de spelare som är tänkta att höja overallen.
Resten har jag dock nött av, tyvärr bara fått skräp.
Någon som är av annan åsikt?
Satt precis och funderade på detta, om det är värt med SBC?
Precis gjort comeback i FUT efter uppehåll och är ny i det är med SBC. Nytt för iår va? Bara varit igång en vecka nu. Men har fått intryck att det här med SBC kostar mer än det smakar. Trodde att man kunde komma undan hyfsat billigt på en del uppgifter där man kan variera väldigt mellan ligor o spelare, men det känns ju som om priserna på många spelare trycks upp iochmed SBC. Även nonrare guldspelare som egentligen inte är mycket att ha.
Började med de lättare och billigare uppgifterna och började köra en del andra lite dyrare, har dock stannat av det nu. Känns som det får bli lite mer när jag trejdat till mig mer coins och känner att jag sitter på ett bra lag. Känns inte riktigt värt det är mitt intryck just nu.