2017-06-21, 23:36
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
otroligt tragiskt att gameplay är så skiftande..helt sjukt egentligen..händer inte på några andra spel..spelade WL i helgen..var som sirap...bytte till draft..flöt hur bra som helst..hur kan det skilja? Årets företag, INTE

Vet faktiskt inte.
Om det har med internet att göra.
Borde ju va så.
För kör man mot vänner utan online alltså så flyter spelet på.
Å man kan faktiskt dribbla och gubbarna kan vända sej snabbare.

Så tippar på att internet e boven i deras FIFA spel.

Å man vill ju köra online ,
Det e ju det som e tjusningen med dagens spel att möta folk online å kunna utvecklas.

Köpte ps4 för FIFA 17.
Så spelar inga andra spel.

Ea skapade ju skate spelen som va samma gameplay online hela tiden. Redigt roliga. Dock kunde det ju lagga fruktansvärt ibland när många va inne i samma tävling.
Citera
2017-06-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vet faktiskt inte.
Om det har med internet att göra.
Borde ju va så.
För kör man mot vänner utan online alltså så flyter spelet på.
Å man kan faktiskt dribbla och gubbarna kan vända sej snabbare.

Så tippar på att internet e boven i deras FIFA spel.

Å man vill ju köra online ,
Det e ju det som e tjusningen med dagens spel att möta folk online å kunna utvecklas.

Köpte ps4 för FIFA 17.
Så spelar inga andra spel.

Ea skapade ju skate spelen som va samma gameplay online hela tiden. Redigt roliga. Dock kunde det ju lagga fruktansvärt ibland när många va inne i samma tävling.

Tror inte det e internet som är problemet..
FUT är det stora problemet.. samma problem händer aldrig i vanliga online säsonger tex... där flyter allt som det ska..
Om internet hade vart problemet hade andra spel också strulat.. vilket det aldrig gör för mig...

Spelat alla FIFA sen 2010.. aldrig varit med om så mycket strul som senaste versionerna..trots 100mbit idag jfrt med 8mbit back in the days
Citera
2017-06-21, 23:55
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Tror inte det e internet som är problemet..
FUT är det stora problemet.. samma problem händer aldrig i vanliga online säsonger tex... där flyter allt som det ska..
Om internet hade vart problemet hade andra spel också strulat.. vilket det aldrig gör för mig...

Spelat alla FIFA sen 2010.. aldrig varit med om så mycket strul som senaste versionerna..trots 100mbit idag jfrt med 8mbit back in the days

Menar du andra ea spel ?

Jo kör h2h nu det e segt där med. Vänta på passningarna och svårt å vända på gubbarna . Skotten e dock mer normalt.

Men mycket skräp känsla där med. Planen innan matchen rör sej gubben som ett mongo . Å planen följer inte ens med. Helt pajjat.
Citera
2017-06-21, 23:59
Medlem
Citat:
Menar du andra ea spel ?

Jo kör h2h nu det e segt där med. Vänta på passningarna och svårt å vända på gubbarna . Skotten e dock mer normalt.

Men mycket skräp känsla där med. Planen innan matchen rör sej gubben som ett mongo . Å planen följer inte ens med. Helt pajjat.

spel över lag..aldrig haft sådana problem som med FIFA:. varken med COD eller BF...
visst H2H kan vara lite småsegt ibland men inte närheten av vad FIFA är..
Citera
2017-06-22, 00:03
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
spel över lag..aldrig haft sådana problem som med FIFA:. varken med COD eller BF...
visst H2H kan vara lite småsegt ibland men inte närheten av vad FIFA är..

Nä men e väl ej ea som ger ut cod . Menar att internet e boven för ea spel .

E det samma i NHL tex ? Online där . någon som vet.

Det e trist det går åt fel håll med versionerna i gameplay då
Citera
2017-06-22, 00:04
Medlem
Citat:
Nä men e väl ej ea som ger ut cod . Menar att internet e boven för ea spel .

E det samma i NHL tex ? Online där . någon som vet.

Det e trist det går åt fel håll med versionerna i gameplay då

Vet att BF har problem och det är ju EA... så vete fan...de sitter kanske med servrar från 80-talet
Citera
2017-06-22, 09:13
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Vet att BF har problem och det är ju EA... så vete fan...de sitter kanske med servrar från 80-talet

Köpte ändå en del fifa points och tycker hela grejen med att bygga sitt egna lag e fantatiskt roligt. sitta å läsa på futhead om olika spelare och deras stats. bygga trupper i futhead eller futbin..

man lägger ner mycket tid på att pyssla.

men efter många månader insåg såg att detta e fan inte värt det.
Jag kom till div 2 som bäst. spelade aldrig wl. så där kan jag ej säga något.
men orkade ej försöka komma längre.
kom fri å så gjorde min anfallare ett pass skott 2 meter utanför.... hände ofta..
och känslan blev bara mer och mer huvudvärk..

man längtade efter de få timmar då spelet flöt. men tiden va för liten för att man fick njuta.
för nästa gång man tryckte igång skiten med sitt nya lag. så fall man ihop igen.
man pallade ej se sitt lag bete sig som vet ej vad.
kvällen innan såg man hur jävla nice det va liksom.

folk kanske tycker man ska bara stänga av och vänta några timmar.
va fan kan ej sitta å vänta på ett spel jag har lagt ner massa pengar och tid på ska funka.

kom ihåg fösta gångerna jag spelade med detta kort
http://www.futhead.com/17/players/57968/lars-stindl/
det va bra gameplay och herregud vilken spelare och vilka små sköna dragningar han gjorde.
sjukt snyggt skott hade han oxå.

nästa dag... å herregud. vem e denna spelaren? va helvete e detta , ett annat spel?
spelaren funkade inte alls. hela laget va katastrof.

å detta hände ju hela tiden under året som gick.
va fan.

ena stunden as skoj, man verkligen vill fortsätta å skrika ut sin lycka.
nästa gång va fan... jag pallar inte mer.

jag skiter i förluster . å om jag e i div 10 liksom.
men när mitt lag ej funkar. å allt känns så jävla trasigt.
det e då jag brister. å den känslan fick jag om å om igen..

kom ihåg när jag startade fifa 17 .. å på morgonen spelade jag... å hela laget va som sniglar.
sen började de gå lite snabbare.. skönt .. men en vecka efter va det något annat fucked up.

min hjärna pallar ej att spela ett spel som e olika hela tiden.
någon gång kan jag förstå laget har dålig form, men detta e ej dålig form.... detta e bara ren å skär
ångest !

vi ses säkert nästa fut en del oxå. ger det en chans.
men kommer ej stå ut i flera månader. funkar det ej som det ska så e det ingen ide att ens försöka ha skoj.
Citera
2017-06-22, 14:03
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Köpte ändå en del fifa points och tycker hela grejen med att bygga sitt egna lag e fantatiskt roligt. sitta å läsa på futhead om olika spelare och deras stats. bygga trupper i futhead eller futbin..

man lägger ner mycket tid på att pyssla.

men efter många månader insåg såg att detta e fan inte värt det.
Jag kom till div 2 som bäst. spelade aldrig wl. så där kan jag ej säga något.
men orkade ej försöka komma längre.
kom fri å så gjorde min anfallare ett pass skott 2 meter utanför.... hände ofta..
och känslan blev bara mer och mer huvudvärk..

man längtade efter de få timmar då spelet flöt. men tiden va för liten för att man fick njuta.
för nästa gång man tryckte igång skiten med sitt nya lag. så fall man ihop igen.
man pallade ej se sitt lag bete sig som vet ej vad.
kvällen innan såg man hur jävla nice det va liksom.

folk kanske tycker man ska bara stänga av och vänta några timmar.
va fan kan ej sitta å vänta på ett spel jag har lagt ner massa pengar och tid på ska funka.

kom ihåg fösta gångerna jag spelade med detta kort
http://www.futhead.com/17/players/57968/lars-stindl/
det va bra gameplay och herregud vilken spelare och vilka små sköna dragningar han gjorde.
sjukt snyggt skott hade han oxå.

nästa dag... å herregud. vem e denna spelaren? va helvete e detta , ett annat spel?
spelaren funkade inte alls. hela laget va katastrof.

å detta hände ju hela tiden under året som gick.
va fan.

ena stunden as skoj, man verkligen vill fortsätta å skrika ut sin lycka.
nästa gång va fan... jag pallar inte mer.

jag skiter i förluster . å om jag e i div 10 liksom.
men när mitt lag ej funkar. å allt känns så jävla trasigt.
det e då jag brister. å den känslan fick jag om å om igen..

kom ihåg när jag startade fifa 17 .. å på morgonen spelade jag... å hela laget va som sniglar.
sen började de gå lite snabbare.. skönt .. men en vecka efter va det något annat fucked up.

min hjärna pallar ej att spela ett spel som e olika hela tiden.
någon gång kan jag förstå laget har dålig form, men detta e ej dålig form.... detta e bara ren å skär
ångest !

vi ses säkert nästa fut en del oxå. ger det en chans.
men kommer ej stå ut i flera månader. funkar det ej som det ska så e det ingen ide att ens försöka ha skoj.
Alltså känner igen mig i allt du skriver, precis allt. Man har lagt enorma pengar och tid på detta, så mycket så det borde kunna räknas som ett skadligt beteende. Ju segare och sämre det går desto mer vill man byta till någon "bättre" spelare. Sedan helt plötsligt är det världens bästa gameplay för en kväll och allt är glömt.

Sjuka är att jag t.ex. lade en massa coins på SBC Zlatan som var sjukt skön ett tag, jävlar vad han smällde in bollar från sin position som CAM. Sedan kom några patchar och alla stora spelare blev helt plötsligt odugliga, det kändes som ett helt nytt spel. Istället blev de korta,smidiga spelarna OP. Jahapp bara att köpa mer packs, vilken idiotisk logisk från min sida...

Usch jag borde verkligen sluta med FIFA efter detta men tyvärr lär vi ses till 18.
Citera
2017-06-23, 11:43
Medlem
Dags o sätta sprätt på kassan. Vad tros om detta laget? https://www.futbin.com/17/squad/4742313

Tänkte starta med Fellaini för full kemi och byter in TOTS Dendocker under match.

Har ni något annat förslag? Det enda mina krav är TOTS Mertens och TOTS Lukaku i en 4-4-1-1 formation. Har ca 4.2m på PS4.
Senast redigerad av grahnen 2017-06-23 kl. 11:50.
Citera
2017-06-23, 13:50
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Om man skulle sälja coins, hur många behöver man ca för att få ut något av det i nuläget tror ni? Om man sitter på 30-50k kanske man inte kan få så mycket eller? (Om ens något?)

Ingen?
Citera
2017-06-23, 22:24
Medlem
Någon som har gjort TOTS-Sbc? Hade några untradeable 83-84 ratade kort, passade på att bli av med dem. Fick Carrasco, Pizzi och Khedira! Tror att det blev sex omgångar totalt. Antingen så hade jag packluck eller så ger dem väldigt bra utdelning, rekommenderas starkt!
Citera
2017-06-24, 08:51
Medlem
Är det någon mer weekend league?
I så fall borde väl en spelare från ea tots vara priset om man vinner daily knock out turneringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in