2017-04-27, 15:09
Medlem
Vilken tid brukar SBC släppas dvs lokal tid för oss?
Citera
2017-04-27, 15:43
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja exakt !
Borde ju va så.

Det va ett nice silverlag ändå

Får prova å bygga ett å känna några dagar.
Det är rätt kul att ha om man inte är dödsseriös i FUT. Extra skönt att vinna mot lag med Messi och Ronaldo när ens silverbrunkare är på plan.

Ligue 1 är OP, men annars har Premier League en hel del grymma silver... t.ex. Joshua King IF med 92 pace 80 dribble 80 skott - borde vara ratead 80+ med dem statsen, men är bara 74.
Citera
2017-04-27, 15:56
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrence1313
Vilken tid brukar SBC släppas dvs lokal tid för oss?

18.00 eller 19.00...vilka lag väntar du dig ska dyka upp? jag har helgarderat med en 7-8 poteniella möten.
Citera
2017-04-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Köpte Sane igår för 30-32k. Nu 35k. Köpt Bailly för 28-29k, nu 32k. Tippar Sane landar på 37-38k när elvan släpps, Bailly kanske 34-35k? Sen som vanligt - sälja av majoriteten av korten, hålla på några st just in case de gör poäng.
Jag har också köpt på mig ett gäng utav både Sane och Bailly, tänkte göra precis som du och sälja de flesta utav korten när elvorna släpps. Men sen så tänkte jag behålla några ifall någon gör en bra match. Det som slog mig var dock om man kanske skulle bara ha kvar en av spelarna, den man tror mest på. För om låt säga Bailly håller nollan så kommer ju Sanes kort sjunka i värde. Men om Sane lyckas göra mål så kommer ju Sanes kort stiga medan Baillys kort sjunker. Spelarnas prestationer gör ju negativ effekt på den andres värde. Förstår du hur jag menar?

Det som slog mig var att man kanske skulle sitta kvar med endast en utav spelarna för att slippa en sådan händelse. Hur tänker du?
Citera
2017-04-27, 19:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag har också köpt på mig ett gäng utav både Sane och Bailly, tänkte göra precis som du och sälja de flesta utav korten när elvorna släpps. Men sen så tänkte jag behålla några ifall någon gör en bra match. Det som slog mig var dock om man kanske skulle bara ha kvar en av spelarna, den man tror mest på. För om låt säga Bailly håller nollan så kommer ju Sanes kort sjunka i värde. Men om Sane lyckas göra mål så kommer ju Sanes kort stiga medan Baillys kort sjunker. Spelarnas prestationer gör ju negativ effekt på den andres värde. Förstår du hur jag menar?

Det som slog mig var att man kanske skulle sitta kvar med endast en utav spelarna för att slippa en sådan händelse. Hur tänker du?

Jag förstår hur du tänker men ser det som en möjlighet, inte ett problem.

För det första säljer jag 75% av korten när elvorna släpps. Då går jag plus några tusen per kort oavsett.

Sen behåller jag säg 3-5 kort per skalle. Låt säga att Sane gör en assist - då kommer hans kort öka 10-20k i ett nafs. Samma på Bailly. Då tar man beslutet att sälja eller chansa på att det räcker för totw. Det andra kortet lär såklart sjunka, kanske till lägre nivåer än det legat på idag - men ny match för båda lagen i helgen, då får man igen de pengarna.

Oavsett vad blir det profit. Frågan är om den blir liten eller stor. Jag fick jackpot när Mustafi målade och jag hade 8 kort på hand. Hoppas på samma ikväll.

Edit: ingen MM ikväll och inget Manchester-derby i MM alltså.
Citera
2017-04-27, 19:06
Medlem
Ingen MM ikväll?
Citera
2017-04-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Ingen MM ikväll?

Är på fredagar om det inte är någon annan SBC då, annars är det torsdagar.
Citera
2017-04-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Är på fredagar om det inte är någon annan SBC då, annars är det torsdagar.
Tack för svar! Man har blivit så van med att det dyker upp under torsdagskvällen
Citera
2017-04-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Tack för svar! Man har blivit så van med att det dyker upp under torsdagskvällen

Ja det har ju blivit mycket promos senaste veckorna!
Citera
2017-04-27, 19:55
Medlem
Sane redan stigit till 42k.. startelvorna släppta..Bailly däremot rör sig inte...
Citera
2017-04-27, 20:15
Medlem
Tack m4staSwe för tipset igår att sälja Keita Balde och Benteke. Dom har nu sjunkit med ca 50 tusen.
Citera
2017-04-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Tack m4staSwe för tipset igår att sälja Keita Balde och Benteke. Dom har nu sjunkit med ca 50 tusen.

haha visste väl det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in