2016-10-04, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Bästa keepern i Portugisiska?

Peace

Rui Patricio iallafall för mig
Citera
2016-10-04, 14:53
Medlem
Tänkte köra med två lag i början så jag slipper att köpa formkort till laget.
Men verkar som det ena laget inte får någon vila alls när jag kör med andra laget.

Har jag bara för mig detta eller kunde man göra så i Fifa 16?
Citera
2016-10-04, 14:53
Medlem
Bara för mig som det laggar nått helt sjukt nu?
Citera
2016-10-04, 15:04
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyOlyphant
Tänkte köra med två lag i början så jag slipper att köpa formkort till laget.
Men verkar som det ena laget inte får någon vila alls när jag kör med andra laget.

Har jag bara för mig detta eller kunde man göra så i Fifa 16?
Du kan nog göra så nu med om du har det andra laget på bänken.
Citera
2016-10-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Och du flyttar coins hur? Nämn inte transfer market. Vem vill åka på en bann?
Du kan ju flytta över coinsen och sedan starta om klubben och sen skicka tillbaks dem annars. Jag har aldrig blivit bannad när jag gjort så. Det enda som har hänt är att jag fick en coin reset men då köpte jag coins.

Det är upp till dig om du vill byta account eller leva med dina skitstats.
Citera
2016-10-04, 15:50
Medlem
Tips på COM från PL? Spelat med Cazorla och han verkade mestadels försvinna.

Laget just nu, http://www.futhead.com/17/squads/538143/

Andra tips? Har 60k just nu @ pc
Citera
2016-10-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Den perfekte CAM i mitt tycke i BPL, är Kevin De Bruyne, har men ej råd med honom, så borde Eriksen vara bra i en CAM roll, bra skott, kan också testa Harry Kane, stor, stark och bra skott.

Ja De Bruyne hade man köpt om man haft coinsen.
Men Harry Kane som CAM? Han är ju ST. Det fuckar väl upp hela kemin?

Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Rooney kan fungera i CAM rollen, gjorde det för mig i Fifa 16, har inte spelat med honom i denna utgåva.

Ska nog testa det. Han har inga vidare passningar men tror att en Medium/High kan vara bra balans bland de andra två High/Medium. Men ska han placeras som CAM eller CM, om han är M/H?
Spontant känns CM-position som en bättre lösning, annars blir löpningarna tillbaka till försvaret längre, och avståndet till backlinjen ökar.

Skulle ni köra Eriksen eller Fabregas som CAM?

Jag överväger också att byta ut Remy. Jag vill ha en striker med hög pace men som har lite mer tryck i skottet och bättre avslut. Dessvärre har jag inte pengarna för Aguero eller ens Sturridge. Hur är Lukaku? Han har tyvärr bara 3 i skill moves och inte superbra pace, men han kanske kan vara nåt? Eller Vardy när han går ner i pris?
Citera
2016-10-04, 16:01
Medlem
Quincy Promes IF lär ju öka som fan inom ett par veckor? Ligger på 23k bin nu och ser ut att ha bland de bästa statsen bland högeryttrarna. Dåliga länkar dock but still
Citera
2016-10-04, 16:19
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Ja De Bruyne hade man köpt om man haft coinsen.
Men Harry Kane som CAM? Han är ju ST. Det fuckar väl upp hela kemin?

Ska nog testa det. Han har inga vidare passningar men tror att en Medium/High kan vara bra balans bland de andra två High/Medium. Men ska han placeras som CAM eller CM, om han är M/H?
Spontant känns CM-position som en bättre lösning, annars blir löpningarna tillbaka till försvaret längre, och avståndet till backlinjen ökar.

Skulle ni köra Eriksen eller Fabregas som CAM?

Jag överväger också att byta ut Remy. Jag vill ha en striker med hög pace men som har lite mer tryck i skottet och bättre avslut. Dessvärre har jag inte pengarna för Aguero eller ens Sturridge. Hur är Lukaku? Han har tyvärr bara 3 i skill moves och inte superbra pace, men han kanske kan vara nåt? Eller Vardy när han går ner i pris?

Du kan lägga in ett ST > CF kort på Kane och sedan ett CF > CAM kort, så har han 10 i chem. Annars som sagt pröva Rooney, han kan fungera där, med sin buffliga spelstil och starka skott, sätt bara att han ska stanna offensivt så kanske inte tracka tillbaka lika mycket, annars är som sagt Eriksen en bra kandidat som CAM.

Jag älskade Remy i Fifa 16, inte lika bra för mig i år, annars gillar jag Shane Long, stark, snabb, och helt ok skott. Lukaku har jag aldrig gillat, inte så agil och känns väldigt sluggish, bra skott dock, kan fungera som targetman i en 4-3-3 kanske.
Citera
2016-10-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Quincy Promes IF lär ju öka som fan inom ett par veckor? Ligger på 23k bin nu och ser ut att ha bland de bästa statsen bland högeryttrarna. Dåliga länkar dock but still
Dåliga länkar är ju inte ett litet problem. Hur många spelae med ryska ligan bortsett från billiga andralag/starterlag?
Citera
2016-10-04, 18:15
Medlem
Aubameyang+Reus eller Lewandowski+Robben i en 4-3-2-1 ?
Citera
2016-10-04, 18:27
Medlem
zRabbiTs avatar
Tankar på detta squad?
http://www.futhead.com/17/squads/777120/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem