Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Det första jag tänkte på när jag såg Bodströms idiotuttalande om att "JM var en fråga bort från att bli fri" var att nu så kommer Mördar-Johanna direkt att skriva ett långt brev till Bodström och vädja om hans hjälp. Hon förstår inte att hans uttalande var ett smaklöst sätt att göra reklam för en dålig bok, skapa lite sensationshysteri.
Många, långa sidor med idéer och förslag på hur hon vill bli hjälpt på bästa sätt.
Ok, Europadomstolen kan hon tänka sig att börja med men tänker sig också att han, med alla sina kontakter, ska se till att alltihopa tas om från början. Som om ingenting egentligen hade hänt.
Hon vädjar till honom att hjälpa henne - skriver b.la:
Du har ju själv barn, hur tror du att det skulle kännas om du plötsligt hamnade i fängelse, trots att du inte gjort något? Och visste att dina barn gråter varje dag av saknad efter dig? INTE KUL ALLS!!
Men, så är min vardag, sen lång tid tillbaka. JÄTTELEDSEN är JOHANNA.
Inte ska väl en oskyldig, vacker småbarnmamma behöva vistas bland mördare och galningar?
Du är mitt sista hopp, du är den bäste. Hjälper du mig nu, ska jag se till att du blir rikligt belönad.
Hur du vill bli belönad, kan vi diskutera mer privat.
PS: Snart får jag ta emot besök, ser fram emot när du kommer <3 <3 <3
Hoppfulla hälsningar från
Din oskyldiga Johanna <3 <3 <3 <3
Ja, bra skrivet, håller helt å hållet med. Det är exakt så en klockren narcissist och psykopat skulle göra, skriva och beklaga sig och så klart spela offer. Jag tycker att Bodström gör bort sig totalt. Det är så genomskinligt att han försöker få extra klirr i kassan. Känns som att han är lika materialistisk som en viss JM. Någon som vet vad GW tycker om det här?