Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Hon kanske kan be nån där hjälpa henne köpa brunkräm :-)? Hon ser lika blek ut som det spöke hon kommer fortsätta vara. Snart är hon kanske glömd och förvarad och den arma släkten slipper hennes påverkan.
Men det måste krävas att hon förbjuds skicka brev till dem som inte vill ha kontakt, så att hon inte kan fortsätta terrorisera på det viset - och att media inte svarar på hennes skriverier.
Fast garanterat kommer någon succe'hungrig journalist skriva en bok om henne. Storyn är ju superintressant för sådana att skriva.....karriären.
---------
Ja, liksom Jackie Arklöv kommer hon säkert att plugga till jurist, eller något annat på hög nivå. Psykolog kanske ;-)?
Jag tror inte på någon bok om JM. Hon är för ointressant. Alla har redan läst för mycket om henne i media. Hon framstår som en mördarpsykopat som är korkad, enkelspårig, ljuger och tycker oändligt synd om sig själv. Vad mer vill någon veta liksom? Hon är ju så tom, finns inget av intresse innanför pannbenet. Inlåsning och tystnad för det ondskefulla, korkade stycket är vad som önskas.
Jag tror inte att hon skulle klara av att plugga till något på högre nivå. Absolut inte.
Hon har en underbegåvad tonårings sätt att uttrycka sig och stava t.ex.
Jag förstår fortfarande inte hur hon kunde klara socionomutbildningen.
Kanske hon mutade eller låg med någon ansvarig, vetefan vad jag ska tro?
Mysko är det allt...