Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag tror han kommer att klara sig bättre än JM. Främst för att han tycks äga en viss intelligens bakom pannbenet, som JM definitivt är i total avsaknad av.
Tror jag också. Dessutom verkar inte vara helt i avsaknad av vissa känslor. Han kanske inte får så många poäng på psykopatiskalan som JM?
MR kommer vara runt 34 år då han kommer ut och skickas till Afghanistan. Där kan han ta upp sitt gamla påbörjade yrke som skomakare.
Samtidigt tycker jag att han borde utvisas till Iran så att han möjligen kan sammanstråla med sin familj igen, men det fungerar ju inte så. I Iran är du alltid afghan(i detta fall yazidier) om du är född av afghanska föräldrar och även hans eventuella framtida barn kommer bli det i Iran o.s.v. Men Iran kommer inte ta emot honom.
Men först vill jag bara att han ska sitta inspärrad och sona sitt avskyvärda brott. Detta slafsande är nästan outhärdligt att tänka på. Tror dock att han får det lättare i sitt fängelse än vad JM får i sitt. JM är så korkad att hon säkert kommer tro att hon kommer kunna styra och ställa där, men det kan hon glömma.