Citat:
Ursprungligen postat av
EndastJag01
Det som är oroande är att hon skriver att det finns personal på häktet som hon undantar från sina klagomål...
Ja, det är absolut oroande att hon undantar en del personal. Antagligen tror hon sig ha etablerat en "fin" relation till någon/några. Vi får hoppas att de bara "spelar" med och invaggar henne i falsk tro om det.
Så, kom det till slut. Den förtroliga relationen med Aftonbladet tycks vara över, eftersom "tidningen" valt att inte publicera mer än en bråkdel citat av hennes ändlösa brev. Jag tror mig minnas att JM har yttrat att Expressen var en "skittidning", men nu tycks de duga för hondjävulen.
Hon tycks ha glömt bort att hennes tvillingar numera är 5-åringar eftersom hon skriver
"jag fick inte skicka en ritad teckning till mina 3-åringar. Jag ska personligen se till att åkl synas"
Har hon fastnat i tiden efter att hon såg till att Aki togs av daga?
Undrar hur hon "personligen" ska se till att åklagaren Wenna ska synas? Hennes brev uppfattas som patetiska och hon verkar fortfarande inte förstå vad hon ställt till med. Hon anser nog att hon är helt oskyldig, men hon är nog den enda på denna jord som gör det.
Oj, vad vi och tidningen tycker synd om henne (ironi)....