Citat:
Ursprungligen postat av
Burnwine
Ifrågasätter du om hon var rädd eller om hon gjorde fel som försökte leva som vanligt?
Jag kan inte svara ärligt om jag hade fortsatt på samma sätt eftersom jag inte vet hur frekvent hon hon lägger ut dom sakerna du nämner. Paranoia hade nog kommit i intervaller och jag hade nog försökt att prova olika strategier för att kunna behålla det jobb jag tycker om.
En strategi kanske är att just leva precis som vanligt med förhoppning om att folk tröttnar eller att man får hjälp.
Men jag tycker hon har varit stark som har stått upp mot hatarna genom att fortsätta.
Hatarna i denna tråd håller alla som gör något negativt mot My om ryggen. Det är ju väldigt uppenbart om man kollar hur det var i tråden innan folk visste vem My var.
My var rädd men hon var modig och försökte fortsätta leva som vanligt.
Men priset var högt, med ångest och utbrändhet som resultat.
När My då behövde avlastning som ensamstående mamma, kallas hon för lat
My har polisanmält stalkern flera gånger under dom här 9 åren, men som så vanligt är... utan resultat.
Jag tycker också att hon har varit stark som har stått upp mot hatarna genom att fortsätta försöka leva sitt liv som vanligt.
My har varit driftig och har inte som systrarna G levt på andras feta plånböcker när sången och modellandet tog slut.
Kan det här bottna i avund kanske? Toftby fyller 52 i juni, Magdalena G fyller 50 i september, Hanna G fyller 47 i aug.
Dom är gamla kärringar snart och deras glansdagar är över och dom klamrar sig fast vid sitt bloggande och gillar inte konkurrensen från en yngre kvinna.
My är bara 37 år och fyller 38 i slutet av november. Kan det vara att hon är yngre som skapar den här avunden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Krawk
Nu har jag sett dokumentären och jag tycker den är rörig, det handlar om olika saker, fd bloggvänner, och en stalker.
De hittade stalkern och "stälde henne mot väggen" det var ju bra.
Men vad jag inte förstår är varför man inte fick höra från alla fd bloggvänner. Produktionen kunde ju ha ordnat upp allt i det här programmet, vad som starade "drevet". Det skulle kunnar samla ihop alla som var med på hotellrummet och så kunde de får prata ut om det.
Då hade dokumentären blivit mer trovärdig på det planet.
De där "sms-konversationerna" man fick se, det skapade inte trovärdighet, det fanns inte ens namn med där, sånt är ju lätt att fejka.
Tror knappast att produktionen skulle gå ut med att det var en trekant på hotellrummet där en person var otrogen som startade drevet.
Det är nog lite för saftig information även i en dokumentär...
My blev beskylld för att ha berättat det för andra, när det har framkommit att det var mannen som deltog som själv har berättat det för andra.