2025-06-08, 09:22
Medlem
TPLs avatar
"VAD HÄNDER NU:
Jag fortsätter min dagliga kamp. Hanterar prenumerationer, svarar på frågor, förklarar, försvarar. Har precis förlorat två klienter pga min stalker (detaljer utelämnas) - ett inkomstbortfall på drygt 30 000 kr. Det är absurt.
"

Texten i sin helhet var förvånansvärt fri från stavfel. Har kordinatorn hjälpt till?
Glad ändå att 2 klinkers kan använda sina pengar till nåt bättre än att betala för färdigkomponerade matsedlar och tillgjorda hurrarop från My.

Konstigt att det bara var 2 klinkers hon förlorade, hon hade ju kunnat yxa till med hur många som helst. Det hade förklarat eventuell nedläggning av gymnastiksalen.

Från inlägg på Bloggbevakning

My skriver så här i sitt senaste blogginlägg:

”När jag ser tillbaka på de här nästan tio åren inser jag att det rör sig om enorma summor. Miljonbelopp. Projekt jag tvingats avbryta, samarbeten som gått upp i rök, anställningar som jag tvingats lämna pga av stalkern.”

När stalkerhistorien är överstökad kommer miljonerna att rassla in.
Senast redigerad av TPL 2025-06-08 kl. 09:49.
Citera
2025-06-08, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"VAD HÄNDER NU:
Jag fortsätter min dagliga kamp. Hanterar prenumerationer, svarar på frågor, förklarar, försvarar. Har precis förlorat två klienter pga min stalker (detaljer utelämnas) - ett inkomstbortfall på drygt 30 000 kr. Det är absurt.
"

Texten i sin helhet var förvånansvärt fri från stavfel. Har kordinatorn hjälpt till?
Glad ändå att 2 klinkers kan använda sina pengar till nåt bättre än att betala för färdigkomponerade matsedlar och tillgjorda hurrarop från My.

Konstigt att det bara var 2 klinkers hon förlorade, hon hade ju kunnat yxa till med hur många som helst. Det hade förklarat eventuell nedläggning av gymnastiksalen.

Från inlägg på Bloggbevakning

My skriver så här i sitt senaste blogginlägg:

”När jag ser tillbaka på de här nästan tio åren inser jag att det rör sig om enorma summor. Miljonbelopp. Projekt jag tvingats avbryta, samarbeten som gått upp i rök, anställningar som jag tvingats lämna pga av stalkern.”

När stalkerhistorien är överstökad kommer miljonerna att rassla in.

Tror på’t när jag ser’t.

Tror inte ett dugg på vad My säger eller påstår.

Tror mer på att My är bäst på att vilseleda - där, exakt där gissar jag att hon har sina färdigheter mest av allt!
Citera
2025-06-08, 10:59
Medlem
__Alez__s avatar
Precis kollat den här dokumentären. Nu vill man ju se en dokumentär i stalkers perspektiv, jäkla vilken galen människa.
Att lägga år på att förstöra för någon, sanslöst vad hon legat i och då har hon även hunnit med fler.

Stalker är den största idioten i detta men alla som skrivit här i tråden och hängt och drivit detta i flera år, återigen sanslöst. Finns det inget roligare att lägga sin tid på?
Äldre damer alltså som gillar sådant, handlar det om avundsjuka? Otroligt vanligt bland kvinnor.
Citera
2025-06-08, 11:26
Medlem
Ingen här är avundsjuk på MM. Det kan jag garantera dig till 100%. Det finns inget att vara avundsjuk på.

De som följt My länge de vet.
Citera
2025-06-08, 12:10
Medlem
TPLs avatar
Glada tillrop från My till My.

"hagernasstrand
Heja dig 👊🏻
"

Förvånande hur många som göder tråden som växer för varje dag. Kanske alla borde skriva direkt till My på hennes sociala medier i stället för att bidra till tråden.

"Stalker är den största idioten i detta men alla som skrivit här i tråden och hängt och drivit detta i flera år, återigen sanslöst. Finns det inget roligare att lägga sin tid på?"
Själv då? 🤭

Var inte hennes reklam för kroppkakor i realtid eller var den storyn från maj? 🤔
Senast redigerad av TPL 2025-06-08 kl. 12:22.
Citera
2025-06-08, 15:25
Medlem
TPLs avatar
Intressant inlägg på Bloggbevakning

"En av dom som jobbade i butiken la i våras upp på sin instagram två bilder med texten ”nej My dessa två binderier har jag gjort och inte du vårvintern 2023 när jag jobbade hos dig på Mys blommor.
Marknadaför gärna din butik som du sålt men gör det rätt och ljug inte…..”

My använde ofta bilder på gamla kransar, buketter mm till begravningar till exempel som hon visade om och om igen. Vilken härlig människa som försöker ta åt sig äran.
"

Visst var det C som jobbade där då? Bra att nån säger ifrån när det gäller Mys fuskande och lögner.

Edit
https://www.instagram.com/p/DIJMJyKIMaT/
Senast redigerad av TPL 2025-06-08 kl. 16:16.
Citera
2025-06-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Intressant inlägg på Bloggbevakning

"En av dom som jobbade i butiken la i våras upp på sin instagram två bilder med texten ”nej My dessa två binderier har jag gjort och inte du vårvintern 2023 när jag jobbade hos dig på Mys blommor.
Marknadaför gärna din butik som du sålt men gör det rätt och ljug inte…..”

My använde ofta bilder på gamla kransar, buketter mm till begravningar till exempel som hon visade om och om igen. Vilken härlig människa som försöker ta åt sig äran.
"

Visst var det C som jobbade där då? Bra att nån säger ifrån när det gäller Mys fuskande och lögner.

Edit
https://www.instagram.com/p/DIJMJyKIMaT/

Så otroligt pinsamt av My men inte ett dugg förvånande. Bra att C har lagt ut detta. Undrar varför hon slutade? Enligt My så har ju alla(?) slutat pga stalkern men det har jag svårt att tro...
Citera
2025-06-08, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egul
Så otroligt pinsamt av My men inte ett dugg förvånande. Bra att C har lagt ut detta. Undrar varför hon slutade? Enligt My så har ju alla(?) slutat pga stalkern men det har jag svårt att tro...
Ja bra av C. Så dåligt av My att ta åt sig äran av vad någon annan gjort. Fast man har misstänkt tidigare att de avancerade binderierna inte tillhört My.
Tacksamt för My att kunna skylla det ena o det andra på stalkern nu. Att anställda slutat, att sammarbeten uteblir och att klienter slutar. Det enda som jag inte hört My säga är att vännerna som försvunnet beror på stalkern.
Citera
2025-06-08, 18:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Ja bra av C. Så dåligt av My att ta åt sig äran av vad någon annan gjort. Fast man har misstänkt tidigare att de avancerade binderierna inte tillhört My.
Tacksamt för My att kunna skylla det ena o det andra på stalkern nu. Att anställda slutat, att sammarbeten uteblir och att klienter slutar. Det enda som jag inte hört My säga är att vännerna som försvunnet beror på stalkern.

My är duktig på PR! Och att balansera på slak lina!
Det är stalkern som är roten till allt ont som inte går Mys väg. Inte Mys oförmåga, utan stalkerns närvaro...(Säkert stalkern som gjorde att my kände sig nödgad att dra en lögn om de där binderierna...)

Upprepar: My borde vara tacksam för denna tråd, för utan den, hade ingen brytt sig om henne!
Citera
2025-06-08, 18:38
Medlem
TPLs avatar
Narcissus.
Undrar om hon har en spegel i taket i sovrummet? Eller ovanför soffan? ✌️

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2025-06-09, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan