2025-05-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men om stalkaren är en anonym tant på 60+ från Flashback, vad är det då som är så "chockerande"? Som påstås i trailern till serien?
Oklart.
Citera
2025-05-05, 21:32
Medlem
I och med dokumentären - Likt djurplågaren och andra brott som har blivit löst eftersom flashback har röjt deras identiteter och hjälpt polisen, är detta även godkänt i detta fall?
Senast redigerad av Hellobbq 2025-05-05 kl. 21:54.
Citera
2025-05-05, 21:33
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Eftersom hon syns i bild då kan vi väl vara överens om att det inte är någon som nämns här?

Hon syns inte i bild hon är ju blurrad.
Citera
2025-05-05, 21:33
Medlem
BallaBellas avatar
Vilka bloggvänner var det som vände henne ryggen när det hela startade?

Jag får genast upp namnet Magdalena Graaf i mitt huvud.
Stämmer det?

Anmälan till socialnämnden gjorde i Sigtuna
Maggans gamla kommun
Har det något samband? Konstigt?!

Är absolut en äldre människa som håller på. Det är ju katastrof att en person blir utsatt för detta och polisen gör inget.
Borde vara lätt att lösa

Helt sjukt!
Senast redigerad av BallaBella 2025-05-05 kl. 22:16.
Citera
2025-05-05, 21:42
Medlem
picapicans avatar
Detta är ju helt jävla sjukt. Vad är det för störd individ som håller på att skicka brev till henne i 9 år dagligen?
Citera
2025-05-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Därför att hon i juridisk mening är oskyldig tills en dom vunnit laga kraft.
Dessbättre kan bara rättsväsendet döma ut straff i Sverige. Inte ett TV program eller internetforum.

Att hänga ut henne innan rättsprocessen haft sin gång vore djupt pressetiskt olämpligt.

Hoppas dock att hon döms till ett kännbart straff.

Aha, tack för informationen. Nu fattar jag 🙂
Citera
2025-05-05, 22:00
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men om stalkaren är en anonym tant på 60+ från Flashback, vad är det då som är så "chockerande"? Som påstås i trailern till serien?

Var väl just det kanske? My tog för givet att det var någon som var henne nära på något sätt, och kände till saker som inte många gjorde. Hon såg aldrig alternativet att det var en helt okänd, extremt sjuk människa som lagt nästan 10 år av sitt liv till att följa alla hennes steg.
Citera
2025-05-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hon syns inte i bild hon är ju blurrad.
Inte så blurrad jag kan fortfarande se att det inte är någon som nämnts här tidigare i kommentarer/gissningar. My var säkert glad att det inte visa sig vara en vän eller tidigare vän till henne. Skulle så ha varit fallet så skulle hennes reaktion varit starkare.
Hoppas att hon nu kan komma till något slags avslut.

Vi andra får vänta tålmodigt tills det rättsliga efterspelet är klart. Så nu säger jag God Natt!
Citera
2025-05-05, 22:09
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag kan inte direkt påstå att jag gillar Mysan men börjar fundera på varför Maggan gick på som en ångvält 2016 när det helt uppenbart va hon el Hannah som var otrogen… varför sänks inte dom?
Citera
2025-05-05, 22:24
Medlem
Utredningsledaren i avd 1. Är hon maskerad?
Peruk ?
Kanske rädd att utsättas för stalkern?
Citera
2025-05-05, 22:25
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Gissar på att det kommer att gå att lista ut med vad som framgår i programmet om man nu orkar lägga tid på det. Men eftersom majoriteten inte har Tv4Play+ så lär det väl inte ske förrän alla sänts på den vanliga tjänsten.

Men snälla..
Dokumentären du så hemskt gärna vill se finns helt gratis att se i tv4play-appen.

Du är välkommen ..
Citera
2025-05-05, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Men snälla..
Dokumentären du så hemskt gärna vill se finns helt gratis att se i tv4play-appen.

Du är välkommen ..

Fast bara första avsnittet än så länge, avsnitt 2 kommer om en vecka och avsnitt 3 om 2 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in