Citat:
Ursprungligen postat av
Chyl
Ok du fick veta igår vem hon är, men du kan ändå veta att det inte ligger någon sanning i något här. Hon är söt och oskyldig och ska lämnas i fred tycker du.
Att granska och skriva om en människa som försörjer sig på sociala medier tycker du är helt vansinnigt.
Att gå på om utseende, barn osv ska man låta bli, men att hon blir upptäckt för fiffel och ljug gång på gång gällande sitt jobb!! (Verkar ju vara så svårt att fatta för er att det är ett jobb)
Tycker jag är rimligt, får du göra precis hur du känner på ditt jobb?
Att kalla alla som skriver något här för psykfall säger mer om dig än mig
Vad vill du uppnå med din "granskning" förutom hat?
Typ 20% av vad man läst är ju om hennes utseende. Jag har aldrig nämnt hennes utseende, fast det gör du hela tiden "2 gånger bara på detta inlägg" och det grundar nog sig i någon form av avundsjuka.
Du säger att en människa ska stå till svars "bestraffas" för att man blir sjuk, är med om en olycka, byter hem, ens företag går i konkurs, inte svarar på folks kommentarer "hade inte jag heller orkat" osv osv.
Jag har aldrig sagt att det är vansinnigt att granska någon, för det har ni aldrig gjort. Ni hatar för att ni är sjuk.
Jag är alkoholist/narkoman och har gjort många behandlingar och du/ni har exakt samma lösning som oss missbrukare, och det är att fly från er själv.
När jag vill fly för att jag inte tycker om min livssituation eller har ångest m.m. Så använder jag substanser eller försöker flytta fokus från mig själv.
När ni mår dåligt över vilka dåliga människor ni är så dyker ni upp här istället för ta droger, för att flytta all fokus från er själva för att trycka ner någon. Ni älskar att försöka trycka ner någon på minsta lilla detalj för att känna sig själv lite bättre en stund. Ni skiter fullständigt i hur mycket som ni förstör och sårar en människa, så länge ni slipper tänka på er själv och hur dålig ni är.
Det är sjukt.
Och förresten angående hennes jobb. Vilka direktiv om vad hon får säga måste hon följa enligt sin arbetsgivare? Fundera på den.