2025-05-26, 19:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Hela tråden är full av arroganta och nedsättande människor. TPL är en utav de värsta som dessutom nämndes i dokumentären om my.

Tror inte att varken My eller Jonas är så dumma att de fuskar med sjukskrivningar eller andrahandsuthyrning när de vet att de har allas ögon på sig.

Att bidra med fakta bör aldrig hållas emot en. Here's to being friendly!
Kanske kan vi här i tråden försöka att bara reagera på Mys IG- och blogginlägg? Det vore väl rättvist?
Senast redigerad av osnuten 2025-05-26 kl. 20:06.
Citera
2025-05-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Det är otroligt hur ni nyfrälsta köper allt My säger. Är det vanligt att en man som Jobas bor i en 2a, tillsammans med ett par som spelar in porrfilm i 3 år?

En lätt googling på Jobas adress så kan man se att Frida som nu bytt efternamn(Har dock kvar sitt gamla namn i sitt bolag) bott där i 3 år

https://mrkoll.se/person/Frida-Emmel...kyqRaQmUxauerA

Samtidigt som My bloggat t.ex https://mymartens.mabra.com/my-marte...ir-sambo-igen/
Tack. Vet att jag läst att de är sambo (nu även gifta) flera ggr I hennes blogg dock inte alltid så lätt att hitta bland alla hennes inlägg.
Så vem har Jonas egenligen varit sambo med....😉
Senast redigerad av Grynet45 2025-05-26 kl. 22:02.
Citera
2025-05-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Att bidra med fakta bör aldrig hållas emot en. Here's to being friendly!
Kanske kan vi här i tråden försöka att bara reagera på Mys IG- och blogginlägg? Det vore väl rättvist?
Väldigt bra förslag.
Citera
2025-05-26, 23:40
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
60? Verkar vara du som drar förhastade slutsatser.
Nej, de som drar förhastade slutsatser är de som utgår från att alla "fejkade följare" på Mys blog är köpta. Det var det jag reagerade på.

Man måste ju ha ett instagramkonto för att ens kunna läsa någons annans insta. Det finns väl de som skaffar ett konto mest bara för att kunna läsa andra, utan att bry sig om egna inlägg, profil och följare. Men då kan man i statistiken bli räknad som fejkad följare! Så ingen vet vad som egentligen döljer sig bakom det som klassas som fejk.
Citera
2025-05-27, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Nej, de som drar förhastade slutsatser är de som utgår från att alla "fejkade följare" på Mys blog är köpta. Det var det jag reagerade på.

Man måste ju ha ett instagramkonto för att ens kunna läsa någons annans insta. Det finns väl de som skaffar ett konto mest bara för att kunna läsa andra, utan att bry sig om egna inlägg, profil och följare. Men då kan man i statistiken bli räknad som fejkad följare! Så ingen vet vad som egentligen döljer sig bakom det som klassas som fejk.
Inget fel på din fantasi hursom och dina förklaringar.
varför just My har 60% "fejkade" följare. Inte 10, 20, eller 30%. Utan 60%. Rimligt njae.
En annan tolkning från dig som jag skulle kalla förhastad slutsat är:
Så kritiken mot/intresset för henne består i att man i åratal upprepar enstaka felstavningar hon gjort.
Citera
2025-05-27, 11:14
Medlem
Efter att ha blivit stalkad i 10 år lägger Mm ej ut i realtid längre.

Det hade jag ändrat efter en gång.
Citera
2025-05-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Efter att ha blivit stalkad i 10 år lägger Mm ej ut i realtid längre.

Det hade jag ändrat efter en gång.
Nu lägger hon ut från lilla gymmet "mellan PT klienter...". Nyss skulle hon inte lägga ut i realtid. Hela det där gänget, Ilmerud, Tiingelinn, Martens, Toftby. Kända från white-trash-reality borde skaffa ett vanligt jobb istället.
Citera
2025-05-28, 13:42
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Nu lägger hon ut från lilla gymmet "mellan PT klienter...". Nyss skulle hon inte lägga ut i realtid. Hela det där gänget, Ilmerud, Tiingelinn, Martens, Toftby. Kända från white-trash-reality borde skaffa ett vanligt jobb istället.

Glöm inte the Queen of them all: NäkterGalningen från Märsta.

Snart har hennes tråd på FB 32 miljoner visningar.
Citera
2025-05-28, 14:24
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Vem vet? Bilden kanske togs igår? Allt för att förvirra stalkern.
Idag kanske stället fullkomligt kryllar av klienter
Citera
Igår, 11:40
Medlem
Kollade på dokumentären. Var som jag trodde. Stalkaren är en whitetrash tant som är fet, ett äpple hög och med fult färgat hår.
Läser här att hon är återfallskriminell och mamma till en dömd våldtäktsman. Bor i en gräslig förort.

Hon är väl antagligen avundsjuk på My för att hon är yngre, snyggare, driftigare och rikare.
Citera
Igår, 17:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue

Behöver man absolut inte ha, du kan tex kolla via storynavigation.
Citera
Igår, 18:58
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Behöver man absolut inte ha, du kan tex kolla via storynavigation.
Ok, jag kände inte till det, så då kan det ju finnas andra som inte heller vet om, och en del kanske ändå föredrar att skapa ett instakonto för att kunna följa andra.

Hur som helst kan följare klassas som "suspekta" bara för att de inte engagerar sig med "gilla" och kommentarer, men när det gäller en kändis med massor av följare så är ju relationen inte direkt ömsesidig, och jag kan tänka mig att det finns genuina följare (dvs varken köpta eller robotar) som ändå inte, eller sällan, klickar på gilla eller skriver kommentarer. Det blir en helt annan sak mellan vänner och bekanta på samma nivå.

Så det verkat fel att tro att alla Mys följare som av ett automatiserat program klassas som fejkade måste vara köpta.
Senast redigerad av outoftheblue Igår kl. 19:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in