2025-05-11, 14:21
Medlem
Byxan81s avatar
Dagens gapflabb! Ni nya är för jävla roliga! Betalningsanmärkning på deklarationen?

Underbar sanning, precis som Mys sanningar.

Slog på måfå en vecka 2023, träff direkt
https://kreditrapporten.se/betalning...ens-ab/2023-43

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Mitt första inlägg i den här galna tråden.

Det påstås att My har stora skulder och betalningsanmärkning.
Det är väldigt konstigt att den lögnen återkommer hela tiden.
Ska vi ta en sanning för en gångs skull i alla underliga påståenden och påhitt här?

MY HAR INGEN BETALNINGSANMÄRKNING INKOMSTÅREN 2021, 2022, 2023.

Jag har tillgång till hennes deklarationer för dom senaste 3 inkomståren.
Citera
2025-05-11, 14:31
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Men betalningsanmärkningar står väl inte i deklarationen?

LL
Du får lära dig lite om Ratsit.
När man har konto på Ratsit och har Ratsit Plus & Premium kan man ta en lönekoll och där får man veta mycket.
Förklaring av kolumnrubriker:
Å = Ålder
IÅ = Inkomstår
LR = Löneranking (placering inom postnumret)
— = Deklaration saknas
BA = Betalningsanmärkningar (Ja/Nej) På My står det Nej dom senaste 3 inkomståren.
Lön = Förvärvsinkomst (inkl. näringsverksamhet)
Kapital = Kapitalinkomst

Varför den lögnen ska fortsätta att spridas förstår jag inte.
Hade My haft skulder hade anmärkningen stått kvar i 3-5 år.
Längre ändå om den som vill kräva in skulden ansöker om betalningsföreläggande igen och då blir det nya 3-5 år.

Uppgifterna finns kvar i kreditupplysningsföretagens register olika länge beroende vem du är och din situation.
Det här gäller: Du är en privatperson – betalningsanmärkningen finns kvar i tre år.
Du är en juridisk person – betalningsanmärkningen finns kvar i fem år.

Tack för skrattet
Du verkar inte veta skillnad på företag och person
Bolaget har från i år i april men inte My som privatperson som har påståtts länge i tråden.
Då företaget försattes i konkurs först i år 2025-04-15 och var ett AB.

My Martens AB (556816-7638) har blivit försatt i konkurs 2025-04-15. Bolaget har även efter konkursdatum fått inkomna betalningsanmärkningar.
En kreditupplysning visar konkursförvaltare och kontaktinformation.

My är inte ens med i det bolaget.
Verklig huvudman
A*as A*u Ah*ed (44) 100%
https://www.ratsit.se/5568167638-My_Martens_AB
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Dagens gapflabb! Ni nya är för jävla roliga! Betalningsanmärkning på deklarationen?

Underbar sanning, precis som Mys sanningar.

Slog på måfå en vecka 2023, träff direkt
https://kreditrapporten.se/betalning...ens-ab/2023-43
Senast redigerad av Timeout 2025-05-11 kl. 14:39.
Citera
2025-05-11, 14:42
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
När man har konto på Ratsit och har Ratsit Plus & Premium kan man ta en lönekoll och där får man veta mycket.
Å = Ålder
IÅ = Inkomstår
— = Deklaration saknas
BA = Betalningsanmärkningar (Ja/Nej) På My står det Nej dom senaste 3 inkomståren.
Kapital = Kapitalinkomst

Längre ändå om den som vill kräva in skulden ansöker om betalningsföreläggande igen och då blir det nya 3-5 år.

Uppgifterna finns kvar i kreditupplysningsföretagens register olika länge beroende vem du är och din situation.
Det här gäller: Du är en privatperson – betalningsanmärkningen finns kvar i tre år.

Tack för skrattet
Bolaget har från i år i april men inte My som privatperson som har påståtts länge i tråden.

My Martens AB (556816-7638) har blivit försatt i konkurs 2025-04-15. Bolaget har även efter konkursdatum fått inkomna betalningsanmärkningar.

Verklig huvudman
A*as A*u Ah*ed (44) 100%

Nej hon sålde det till kända bulvaner för att försätta det i konkurs utan att själv behöva ta något ansvar. Men att hon fått en mängd betalningsanmärkningar under tidigare år på företaget är fakta. Och lämpligt nog har hon valt att inreda lägenheter med prylar som hon kunde köpa in via företaget.
Citera
2025-05-11, 14:46
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Å = Ålder
IÅ = Inkomstår
— = Deklaration saknas
Kapital = Kapitalinkomst

Tack för skrattet

Verklig huvudman
A*as A*u Ah*ed (44) 100%

Jaså genom Ratsit, få förstår jag.Nej hon har inga betalningsanmärkningar de åren. Dumt att påstå att hon skulle ha det, det är lätt att kolla.

LL
Citera
2025-05-11, 14:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Nej hon sålde det till kända bulvaner för att försätta det i konkurs utan att själv behöva ta något ansvar. Men att hon fått en mängd betalningsanmärkningar under tidigare år på företaget är fakta. Och lämpligt nog har hon valt att inreda lägenheter med prylar som hon kunde köpa in via företaget.
Hur vet du att hon sålde till bulvaner och att hon har inrett med prylar som hon har köpt via företaget.
Du verkar för insatt så man förstår att du ljuger för att svärta ner My

Fakta
I slutet av förra året sålde My sitt aktiebolag My Martens AB, och gick tillbaka till att enbart ha en enskild firma.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ab-likvideras/
Citera
2025-05-11, 15:04
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Hur vet du att hon sålde till bulvaner och att hon har inrett med prylar som hon har köpt via företaget.
Du verkar för insatt så man förstår att du ljuger för att svärta ner My

Fakta
I slutet av förra året sålde My sitt aktiebolag My Martens AB, och gick tillbaka till att enbart ha en enskild firma.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ab-likvideras/

Allt står i tråden och hennes blogg, du får göra jobbet själv. Du kan fundera på hur vanligt det är att sälja sitt företag med skulder där företagsnamnet är personens namn. Och hur attraktivt det är för någon annan att köpa upp det.
Citera
2025-05-11, 15:18
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Allt står i tråden och hennes blogg, du får göra jobbet själv. Du kan fundera på hur vanligt det är att sälja sitt företag med skulder där företagsnamnet är personens namn. Och hur attraktivt det är för någon annan att köpa upp det.
Var i bloggen står det att My sålde till bulvaner och att hon har köpt prylar med företagets pengar?
Du menar att jag ska tro på en massa påhitt och lögner från hatare som skriver i tråden
Antar att My tog ut lön från bolaget som alla andra. Får hon inte köpa vad hon vill för sin egen lön?

Du kanske var med när My handlade och hon visade dig att det var företagets pengar, troligt

Mys misstag var att hon döpte sitt AB till sitt namn och det följer med när det säljs.
Många har gjort det misstaget men här blev det vad vi vet inte värre än att den NYA ÄGAREN gick i konkurs.

Sen har vi dom där som köper upp företag för att plundra dom och/eller begår bedrägerier i bolagets namn.
Men det kan aldrig falla tillbaka på My för det är NYA ÄGARENS ANSVAR.
https://www.barometern.se/2018-12-10...de-19-foretag/
Du är så okunnig så det är skrämmande. Läs på lite innan du hatar för du blir avslöjad snabbt
Citera
2025-05-11, 16:27
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Var i bloggen står det att My sålde till bulvaner och att hon har köpt prylar med företagets pengar?
Du menar att jag ska tro på en massa påhitt och lögner från hatare som skriver i tråden
Antar att My tog ut lön från bolaget som alla andra. Får hon inte köpa vad hon vill för sin egen lön?

Du kanske var med när My handlade och hon visade dig att det var företagets pengar, troligt

Mys misstag var att hon döpte sitt AB till sitt namn och det följer med när det säljs.
Många har gjort det misstaget men här blev det vad vi vet inte värre än att den NYA ÄGAREN gick i konkurs.

Sen har vi dom där som köper upp företag för att plundra dom och/eller begår bedrägerier i bolagets namn.
Men det kan aldrig falla tillbaka på My för det är NYA ÄGARENS ANSVAR.
https://www.barometern.se/2018-12-10...de-19-foretag/
Du är så okunnig så det är skrämmande. Läs på lite innan du hatar för du blir avslöjad snabbt

Nej, jag vet allt. Jag antar My tar upp det som ett förtalsmål när det senare blir rättegång, om det blir någon. Bara avvakta tills dess, och fup.
Citera
2025-05-11, 17:09
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Ingen som ifrågasätter en självklart psyksjuk som uppenbarligen stalkar mer än en person.
I den här tråden ifrågasätter vi My.

Sonen har My exponerat på helt eget bevåg. Och hans lagkamrater, ibland med ett hjärta över.
Men koordinatorn måste haft det svettigt, för det är så olika.
Mycket som My gör kan ifrågasättas.
Men denna stalker borde låsas in.
Citera
2025-05-11, 17:27
Medlem
Vet inte vad programmet handlar om. Såg bara reklam för det.
Men en sak vet jag; vad än det handlar om, positivt eller engativt för My, så mår hon bra av uppmärksamheten.
Citera
2025-05-11, 17:35
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Nej, jag vet allt. Jag antar My tar upp det som ett förtalsmål när det senare blir rättegång, om det blir någon. Bara avvakta tills dess, och fup.
Nej du vet inget mer än all skit som skrivs här av alla sjuka haters.
Du svarade aldrig på min fråga om det du påstår.

Citera
2025-05-11, 17:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Även jag inväntar med spänd förväntan på att polisanmälningarna skall leda till en rättegång gällande Mys Stalker!
Skulle vara fantastiskt underbart om My nu kan bli orsaken till att andra personer som blir stalkade, har ett prejudikat att "hänga" upp sina anmälningar på.

Men...VEM är den kvinnliga föredettingen till polis? Hon som tydligen nu lyckats med det ingen annan lyckats med under 9 års tid.

Ännu en gång: https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ry/my-martens/
Senast redigerad av MaeWest 2025-05-11 kl. 17:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in