2025-05-10, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Har jag sagt något annat?

Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad är det My har hittat på? Du får gärna utveckla och upplysa mig och andra om det.

Du som alla andra får läsa igenom tråden.
Med risk för att låta som en repig skiva, titta igenom bloggbevakning. Sök på My Martens.
Citera
2025-05-10, 21:45
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Skulle du kunna lägga upp domen igen? Länken är död.

Den fungerar utmärkt och där ser man tydligt hur Lena systematiskt trakasserar en annan människa och det är lätt att dra paralleller till detta fall.
Hon är uppenbart ett psykfall.
Citera
2025-05-10, 22:14
Medlem
Citat:
Vad har du missat? My har ju redan förlorat sitt företag och anställda som har sagt upp sig av rädsla för stalkern!
Drevet My har blivit utsatt för är sinnessjukt.
Bara att gå på en småbarnsmamma är helt upp emot väggarna..

Hatarna levererar verkligen till sonens fördel..

Håller med om att det är sinnessjukt det hon utsatts för.
Däremot undrar jag om personalen slutade pga stalkern. Det var väl så att de slutade när deras sex-månadersperioder tog slut?
Citera
2025-05-10, 22:18
Medlem
Citat:
Vad har du missat? My har ju redan förlorat sitt företag och anställda som har sagt upp sig av rädsla för stalkern!
Drevet My har blivit utsatt för är sinnessjukt.
Bara att gå på en småbarnsmamma är helt upp emot väggarna..

Hatarna levererar verkligen till sonens fördel..

Har inte missat något. Ifrågasätter varför man fortsätter lägga ut allt offentligt om man är så rädd för en stalker. Rimlig fråga eller? Kom inte och säg att influencer är det enda jobbet som finns.

Stalkern är sjuk i huvudet. Men Mys beteende är inte rimligt heller om hon nu är rädd för stalkern.
Citera
2025-05-10, 23:49
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Har inte missat något. Ifrågasätter varför man fortsätter lägga ut allt offentligt om man är så rädd för en stalker. Rimlig fråga eller? Kom inte och säg att influencer är det enda jobbet som finns.

Stalkern är sjuk i huvudet. Men Mys beteende är inte rimligt heller om hon nu är rädd för stalkern.
Man kanske inte vill begränsa sitt liv och bli introvert pga en sjuk person?
Citera
2025-05-11, 00:47
Medlem
Jag tycker inte att man ska behöva anpassa sig och sitt liv efter en stalker, såklart inte MEN OM du nu är så rädd för denna år efter år, så borde man rimligen inte lägga ut så mycket om sitt privatliv, såklart man får, men vill man verkligen det?

My har kunnat hålla sina sociala medier utan att blanda in privata och personliga saker, därför blir iallafall jag förvånad om hon varit så rädd.

Att bli stalkad är ändå hemskt för henne, det tycker jag verkligen.
Men åter igen… denna tråden handlar om vad My gör och hur hon beter sig. Det är inte ” avundsjuka kärringar” som skriver här, finns inget att vara avundsjuk på!

Det är så många gånger som My svarat otroligt otrevligt eller inte svarat alls på kommentarer, ljuger och hittar på, allt till sin fördel. Det är bara att gå tillbaks o läsa i bloggen. Hon lindar in och skriver vad som passar bäst för henne i stunden.

Är det bara för stalken som personalen försvann (passande nog efter 6mån)
att hon flyttat fler gånger än man brukligen orkar med under en livstid, startar, byter namn, säljer, konkursar företag, blir av med körkortet x flera, betalningsanmärkningar, stopp på samarbeten, alla sjukdomar man kan ha, olyckor, bästa vänner som kommer och försvinner en efter en … mm mm

Är det bara för stalken?? Eller kan det ligga något annat i det? Har hon otrolig otur? Eller vad är det? Stalken förtjänar hon inte, men ska hon inte stå till svars för något annat då under alla år som hon varit i sociala medier??
Citera
2025-05-11, 01:12
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chyl
Jag tycker inte att man ska behöva anpassa sig och sitt liv efter en stalker, såklart inte MEN OM du nu är så rädd för denna år efter år, så borde man rimligen inte lägga ut så mycket om sitt privatliv, såklart man får, men vill man verkligen det?

My har kunnat hålla sina sociala medier utan att blanda in privata och personliga saker, därför blir iallafall jag förvånad om hon varit så rädd.

Att bli stalkad är ändå hemskt för henne, det tycker jag verkligen.
Men åter igen… denna tråden handlar om vad My gör och hur hon beter sig. Det är inte ” avundsjuka kärringar” som skriver här, finns inget att vara avundsjuk på!

Det är så många gånger som My svarat otroligt otrevligt eller inte svarat alls på kommentarer, ljuger och hittar på, allt till sin fördel. Det är bara att gå tillbaks o läsa i bloggen. Hon lindar in och skriver vad som passar bäst för henne i stunden.

Är det bara för stalken som personalen försvann (passande nog efter 6mån)
att hon flyttat fler gånger än man brukligen orkar med under en livstid, startar, byter namn, säljer, konkursar företag, blir av med körkortet x flera, betalningsanmärkningar, stopp på samarbeten, alla sjukdomar man kan ha, olyckor, bästa vänner som kommer och försvinner en efter en … mm mm

Är det bara för stalken?? Eller kan det ligga något annat i det? Har hon otrolig otur? Eller vad är det? Stalken förtjänar hon inte, men ska hon inte stå till svars för något annat då under alla år som hon varit i sociala medier??
Tycker du seriöst att en människa ska ställas till svars pga att man blir sjuk, är med om olycka, flyttar eller har ett företag som går i konkurs?

Varför är du så besatt av hennes liv och verkar veta varje detalj om hon?

Sök hjälp
Citera
2025-05-11, 01:13
Medlem
Timeouts avatar
Mitt första inlägg i den här galna tråden.

Det påstås att My har stora skulder och betalningsanmärkning.
Det är väldigt konstigt att den lögnen återkommer hela tiden.
Ska vi ta en sanning för en gångs skull i alla underliga påståenden och påhitt här?

MY HAR INGEN BETALNINGSANMÄRKNING INKOMSTÅREN 2021, 2022, 2023.

Jag har tillgång till hennes deklarationer för dom senaste 3 inkomståren.
Citera
2025-05-11, 01:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Verkar vara många besatta psykfall i tråden iaf. Har fått privata meddelanden om off topic för att jag inte hatar på hon
Ja SUCK här är många som behöver söka hjälp.

My beskylls för plagiat när hon lägger ut inlägg om träning och kost, precis som många andra influenser.

Vad krävs av My för att inte beskyllas för plagiat? Ska hon uppfinna en egen träningsmetod som ingen annan har lagt ut tidigare.
My kanske ska lägga ut att bästa träningen är att stå på huvudet och jonglera med fötterna eller?
Diet... ät bara fågelmat... eller något annan lika sjukt.

Influenser lägger ut om träning och kost hela tiden och ingen av dom har kommit med något nytt.
Alla liknar varandra men inte fan beskylls dom för att plagiera varandra.
Ingen av dom har kommit på någon ny träningsmetod eller ny diet.

Vad är det som är så speciellt med My så man måste hata på allt hon gör och ljuga ihop en massa skit?

Det här med foton på barn. Det lägger ju flera influenser ut också. Varför får inte My göra det?

Personligen anser jag att influenser är som en farsot. Kallar dom för influensa.
Dom gör ju det för att tjäna pengar och det är deras val om dom vill hänga ut sina liv.
Citera
2025-05-11, 01:58
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Håller med om att det är sinnessjukt det hon utsatts för.
Däremot undrar jag om personalen slutade pga stalkern. Det var väl så att de slutade när deras sex-månadersperioder tog slut?

Mys anställda har sagt upp sig då stalkern börjat trakassera även hennes anställda.
Hur har stalkern trakasserat hennes anställda? Jo genom att skicka brev till hennes anställda där de påstår att de anställda gör sig medskyldiga till ”bedrägeri” för att de jobbar för My.

Stalkern har sedan registrerat de anställda på prenumerationer på olika tidningar (Hänt, Damernas, Expressen…you name it) som skickas hem till de anställda som sedan måste betala för tidningarna innan de går till inkasso (eller sitta i telefonkö för att säga upp prenumerationerna).
Citera
2025-05-11, 06:36
Medlem
Citat:
Fattar inte heller varför psykfallen verkar lägga ner halva sitt liv på någon dom aldrig har träffat och hatar istället för att bara strunta i hon och göra annat?

Och att det är kärringar mellan 50-80 år gamla som gör det också är ju dan skrämmande.
Hoppas tråden blir låst, har gjort ett ämne om det.

Exakt. De verkar inte förstå att när man följt en människa i tioårs tid och kan allt om henne, trots att man hatar henne över allt annat. Då handlar det inte längre om vad My gjort eller vad som är sant.

Då handlar det om personen som av avsky och besatthet, kartlagt en människa i åratal som man hatar

Och hur man kan outa sig själva här inne som påläst i ämnet "my martens" visar egentligen enbart att de lever med extrem psykisk ohälsa att de på riktigt tror att sin omgivning skulle bli imponerand av "kunskaperna".
Senast redigerad av kastenhof 2025-05-11 kl. 06:42.
Citera
2025-05-11, 07:16
Medlem
Panzeradlers avatar
Vem är den här kvinnan, en medioker imbecillt som uppenbarligen få en stor grupp på Flashback att bli upprörda? Jag har ingen koll, men det är tämligen enerverande att behövs läsa rubriken varje gång man går igenom aktuella ämnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in