2025-05-03, 22:30
Medlem
Aprak69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Denna tråd har över 10 miljoner visningar so far, den kommer finnas kvar även efter hennes sista suck.
Samma som för AB, vars tråd har över 31 miljoner visningar.
Vi som tittar/ följer tänker: "- Meehh...nu kan det väl ändå inte bli värre, nu har det nog tagit stopp?"
NixPix, the trainwreck keeps on going.

Av nyfikenhet. Ni som håller på och vevar i den här tråden, är ni kvinnor? Eller är ni..ja, bögar så att säga? Frågan ställd utan ironi. Förefaller så märkligt att vanliga män skulle lägga ned en massa tid och möda på detta ämne.
Citera
2025-05-04, 01:09
Medlem
chibibottos avatar
https://www.barometern.se/artikel/in...ades-i-nio-ar/

Lite utdrag från intervju i länken ovanför

Citat:
Det har inte gått en enda vecka utan att något nytt har hänt.

My började dra sig undan.

– Jag har tackat nej till mycket av allt offentligt. Min strategi för att få bort stalkern var att gömma mig. Men inget fungerade.
Vet inte om jag håller med om att gömma sig är att vara öppen med vart man befinner sig..

Citat:
Det måste vara hemskt att veta att det finns en tråd om en där?

– Jag läser inte den, för jag klarar inte av det. Det har varit otaliga timmar med terapi för att hantera det. Produktionen har koll på den just nu och säger till om det är något akut jag behöver veta. De fysiska breven hänger ihop med vad som skrivs på Flashback, säger My Martens

Hej hej produktionen!
Citera
2025-05-04, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
https://www.barometern.se/artikel/in...ades-i-nio-ar/

Lite utdrag från intervju i länken ovanför

Vet inte om jag håller med om att gömma sig är att vara öppen med vart man befinner sig..

Hej hej produktionen!
Att hon orkar hålla på med så mycket lögner, ständigt.
Citera
2025-05-04, 01:27
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aprak69
Av nyfikenhet. Ni som håller på och vevar i den här tråden, är ni kvinnor? Eller är ni..ja, bögar så att säga? Frågan ställd utan ironi. Förefaller så märkligt att vanliga män skulle lägga ned en massa tid och möda på detta ämne.

Det är ett fascinerande kärringaktigt beteende. My Martens är säkert hur fnoskig som helst men det är irrelevant. Vuxna män som sitter och utbyter snaskigt skvaller om en arbetarklassbrud/mytoman/dokusåpa-B-kändis. Va?!
Citera
2025-05-04, 01:44
Medlem
Vad intressant hennes avsnitt blir på Tv4 och livsstory. Stalker, mobbning och förtal om sin framgångsrika verksamhet som egen företagare.

Från blomsterhandel på Öland, Gym och medarbetare som blev blåsta på löner efter rehab.bidrag från AF? Kan hon anmäla personer om förtal, när de uppmärksammar genom media hennes tvivelaktiga beteenden?
Hur försörjer hon sig, efter betalat hyra, el övriga utgifter till sina lokaler och lägenhet utan inkomster?
Väldigt intressant som förmodligen blir ett snyftprogram, likt "Anna Book-Tooks, plastiska inslag.
Avsaknad av självinsikt så framställer de sig nog som offer inför ynkliga mobbningsoffer?
Därför vägrar oftast inte se på program liknande hennes. Men samtidigt nyfiken på vad My kommer frambringa, som ingen känner till.
Citera
2025-05-04, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Nån som kan ge en sammanfattning? Visste inte vem hon är utan bara sett nån reklam på TV4
Första avsnitt på måndag
Jag visste inte heller mkt
Tror tv4 vill visa hur ett stalkande kan gå till och vilka metoder som används
Denna tråd är ju med
Citera
2025-05-04, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Denna tråd har över 10 miljoner visningar so far, den kommer finnas kvar även efter hennes sista suck.
Samma som för AB, vars tråd har över 31 miljoner visningar.
Vi som tittar/ följer tänker: "- Meehh...nu kan det väl ändå inte bli värre, nu har det nog tagit stopp?"
NixPix, the trainwreck keeps on going.

Vem är AB?
Är det för ni antar att hon ”stalkar” sig själv som ni är arga?
I så fall är det väl bättre att hitta nåt annat att uppmärksamma
Citera
2025-05-04, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Vad intressant hennes avsnitt blir på Tv4 och livsstory. Stalker, mobbning och förtal om sin framgångsrika verksamhet som egen företagare.

Från blomsterhandel på Öland, Gym och medarbetare som blev blåsta på löner efter rehab.bidrag från AF? Kan hon anmäla personer om förtal, när de uppmärksammar genom media hennes tvivelaktiga beteenden?
Hur försörjer hon sig, efter betalat hyra, el övriga utgifter till sina lokaler och lägenhet utan inkomster?
Väldigt intressant som förmodligen blir ett snyftprogram, likt "Anna Book-Tooks, plastiska inslag.
Avsaknad av självinsikt så framställer de sig nog som offer inför ynkliga mobbningsoffer?
Därför vägrar oftast inte se på program liknande hennes. Men samtidigt nyfiken på vad My kommer frambringa, som ingen känner till.
Hon kommer nog få sympati
Var en annan känd tjej som var med i tv4 nyligen som också blivit stalkad
Är nog ett stort problem som har ökat (förstår inte hur man har TID att stalka nån jag har knappt tid för mig själv!) undras om det finns forskning vem som blir en stalkare? Autister är nog överrepresenterade
Citera
2025-05-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Bara fick en varning från vän att hon planerar anmäla vissa s.k. sanningar om henne om förtal. Det var för ett flertals veckor sedan. Därefter har jag inte skrivit några inlägg här.

Men min egen upplevelse ( inte straffbart ), så är hon förvirrat egocentrisk som lever i en drömvärld. Från blomsterlokalen,förbindelsen med distributörerna, "bilköp" och träningslokalen är bara byggt på diffus faktura och mångårigt kontrakt.
Alla hennes inventarier i lokalen liksom hyrorna är byggda på mångårigt, kontraktsbundet avtal utan att erlagt någon kontantinsats. Stämmer det?

Därför var försiktig och nämn att det är egna upplevelser utan påstående om henne och diverse tokerier.
Även om det är sanning.
För mig och mina upplevelser är hon väldigt falsk och manipulativ utan verklighetsförankring. Minsta möjlighet att sko sig genom olika paragrafer på andras bekostnad utnyttjar hon genast. Det är min upplevelse.
Sedan om det inte stämmer, så är det min upplevelse som är väl inte åtalsförebyggande?
Om man sprider dåligt rykte även om det är sant så det påverkar personen av lidande minskade engagemang i arbeten etc är det förtal och kan vara brottsligt
Även stalkning förföljelse är brottsligt
Citera
2025-05-04, 09:48
Medlem
moralhoras avatar
Nu är det någon som skrivit i Bloggbevakningskommentarsfält att de är "med" i dokumentären (antagligen den som anklagas för att vara stalkern):

Citat:
Stark / 2025-05-03 20:13
Jag har haft besök men är oskyldigt anklagad!
De hade så mycket bevis men kunde inget bevisa!
Mycket märkligheter sades och efter kontroller stämmer ingenting!
Kan i nuläget inte mer skriva men har mer berätta!
PS. Är endast på sidan pga detta..aldrig annars! Trevlig helg!

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...tens/#comments
Citera
2025-05-04, 13:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu är det någon som skrivit i Bloggbevakningskommentarsfält att de är "med" i dokumentären (antagligen den som anklagas för att vara stalkern):

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...tens/#comments
Kan man ha bevis men kan ändå inte bevisa.
Låter omöjligt.
Citera
2025-05-04, 13:10
Medlem
Mune Sangss avatar
Det programmet skulle inte jag vilja vara ansvarig utgivare för.
Med hennes record ang. rena lögner och sanslösa överdrifter är
det ju helt uppenbart att en stämning kan ligga i farzonen om
hon hänger ut någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in