2025-05-04, 13:17
Medlem
Hon kan ju absolut haft en stalker massa år som skickat brev och på andra sätt trakasserat henne. Fast det tar ju inte bort alla lögner, överdrifter och mygel hon sysslat med över åren. Oavsett stalker är hon en vidrig människa med noll trovärdighet
Citera
2025-05-04, 14:39
Medlem
TPLs avatar
My går i en trappmaskin på ett gym. Hemma åker hon hiss.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

#mata_inte_alla_nya_troll
Citera
2025-05-04, 15:39
Medlem
Ska bli intressant hur hon kommer ur detta.
Citera
2025-05-04, 16:11
Medlem
TPLs avatar
Från ett inlägg 2022-11-16. Inte bara My som har stalkers, hennes anställda vill vara anonyma på grund av stalkers. Hoppas det tas upp i dokumentären.

Om @strongmamas_kordinator
Obs! Kordinator...

"Hej, My själv som skriver i bio👋🏻 Detta konto är till för de som ingår i mitt team. De som gör allt ifrån försäljning och koordinerar kampanjer. Praktiska saker inför/under träningsevent dialoger med sponsorer och hotell. Svarar på vissa mail m.m Kontaktuppgifterna går till mina mailadresser där jag inte är ensam om hantering. Man ska göra det man är bra på 😉 Därför kompletterar jag med hjälp inom mina svaga punkter för att fokusera på det jag gör bäst💪🏻 Vi är i dagsläget tre personer som har tillgång hit. Mitt team vill vara privata pga av stalker och kommunicerar därför via detta. Svarar på frågor och skriver till mig! Med vänlig hälsning, My Martens"

#dyssläcksi
Senast redigerad av TPL 2025-05-04 kl. 16:14.
Citera
2025-05-04, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från ett inlägg 2022-11-16. Inte bara My som har stalkers, hennes anställda vill vara anonyma på grund av stalkers. Hoppas det tas upp i dokumentären.

Om @strongmamas_kordinator
Obs! Kordinator...

"Hej, My själv som skriver i bio👋🏻 Detta konto är till för de som ingår i mitt team. De som gör allt ifrån försäljning och koordinerar kampanjer. Praktiska saker inför/under träningsevent dialoger med sponsorer och hotell. Svarar på vissa mail m.m Kontaktuppgifterna går till mina mailadresser där jag inte är ensam om hantering. Man ska göra det man är bra på 😉 Därför kompletterar jag med hjälp inom mina svaga punkter för att fokusera på det jag gör bäst💪🏻 Vi är i dagsläget tre personer som har tillgång hit. Mitt team vill vara privata pga av stalker och kommunicerar därför via detta. Svarar på frågor och skriver till mig! Med vänlig hälsning, My Martens"

#dyssläcksi
Ååh man älskar ju när hon skriver ”mitt team” som att hon är en världsstjärna 😂😂
Citera
2025-05-04, 17:47
Medlem
MaeWests avatar
Kommer inte att slösa visuell energi på Parasiten My Martens lögner, däremot kommer jag att invänta de anmälningar MOT HENNE, som troligtvis kommer att trilla in efter det att "programmet" sänts.

Det jag är rätt säker på, är att Parasiten är en fullfjädrad narcissist, och har fått folk att skriva på papper om att "ej röja några som helst uppgifter i samarbete med My Martens".
Hon har helt enkelt belagt folk med "munkavle" för att känna sig garanterad att kunna stå oemotsagd när det kommer till hennes lögnaktiga liv och speciellt sina gråa affärer.

Men, men...förr eller senare så kommer My Martens lilla, av lögner byggda, värld att krackelera. Och DÅ kan hon stå där med det där flinet nedstoppat i halsen....för det kommer att ske!
Eller hur, My?

Och...hur FAN kunde ni låta er bli så bergtagna av My Martens och hennes lögner, redaktionen? VA?

(Personligen tror jag inte ett skit om vare sig stalkers eller hot...oavsett om de påstår något eller påstår sig ha "bevis"...My ljuger som en häst travar, och troligtvis har hon fabricerat rubbet själv. All reklam är bra reklam!)
Senast redigerad av MaeWest 2025-05-04 kl. 17:51.
Citera
2025-05-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan man ha bevis men kan ändå inte bevisa.
Låter omöjligt.
Skribenten menar nog att de som hälsade på påstod sig ha bevis men att det inte stämde eftersom inget kunde bevisas.
Citera
2025-05-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Det programmet skulle inte jag vilja vara ansvarig utgivare för.
Med hennes record ang. rena lögner och sanslösa överdrifter är
det ju helt uppenbart att en stämning kan ligga i farzonen om
hon hänger ut någon.
Det var ett snyggt och klarsynt inlägg!
Självklart skulle man inte vilja vara ansvarig utgivare för det programmet 😲 då har man nog inte lätt att få nya liknande uppdrag i framtiden.
Citera
2025-05-04, 18:43
Medlem
MaeWests avatar
Jag undrar vad det EGENTLIGA syftet med denna sk "dokumentär"(?) är?

Med tanke på att My Martens i grund o botten är en medioker person utan speciell förmåga till att vara rolig, karismatisk, energisk, inbjudande, ödmjuk, driven, dock ägandes en förmåga till att ägna sig åt en smula ljusskygga förehavande. Det jag får ge henne, är att hon hitintills visats sig rätt duktig på att balansera sig fram mellan de olika lagparagraferna utan att trilla ner från sin livslina...(än.)

Det är något annat som ligger bakom det som nu Camilla Läckberg engagerat sig i. Under 1 och ett halvt år. Med My Martens som content. Vilket betyder att denna cirkus tog sin början hösten 2023. Så...jag ger mig fan påatt det är något annat i faggorna, speciellt när Läckbergskan är involvera...

Jaja...tiden lär utvisa vad som "gömmer" sig Hos Parasiten My Martens...
Citera
2025-05-04, 18:48
Medlem
TPLs avatar
Från Instagram/Storynavigation
"På ett år har jag gått ner ca 25 kg. Blod, svett och tårar 🥵Men också många skratt och en stor dos humor! Hur kunde jag hamna ”där”. Jodå… det är en helt annan historia. Jag var deprimerad, trött och orkeslös ❤️‍🩹 Botten var nådd när produktionsbolaget gav mig en möjlighet att försöka hitta min stalker. Det var min vändning."

Så det var inte den hemliga sjukdomen som gjorde att hon gick upp i vikt som flera gånger tidigare. Nu kunde hon, tack vare produktionsbolaget, plötsligt gå ner 25 kilo? Att hon inte tänkt på det tidigare. Minns inte om hon gick ner efter reportaget i Göteborgsposten.
Nästa vecka kommer hon att vara på alla löpsedlar.
Citera
2025-05-04, 19:21
Medlem
Allt går på repeat.
Älta älta älta.
Kan jag så kan du.

Blllaaaaaaa blaaaaaaaaa bla
Citera
2025-05-04, 19:23
Medlem
TouchMyShadows avatar
Har aldrig hört talas om människan dessvärre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in