2025-05-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad hände med den nya bilen hon "köpte" i juli 2022? Har inget minne av den.

Vilken rolig läsning det var, hon verkar ha försökt sälja den under två års tid om jag tolkar denna sida rätt https://biluppgifter.se/fordon/xdg50x/

(Edit: läste igen, hon sålde den visst i november samma år. My bad)
Senast redigerad av Fjunefjun 2025-05-02 kl. 18:47.
Citera
2025-05-02, 18:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjunefjun
Vilken rolig läsning det var, hon verkar ha försökt sälja den under två års tid om jag tolkar denna sida rätt https://biluppgifter.se/fordon/xdg50x/
Ja, det där var intressant! Hon "ägde" den från 27/7 - 10/11... Först 2 år efter att My "ägt" bilen fick den ny ägare.

My som är perfektionist och så välorganiserad, allt hon gör är noga planerat in i minsta detalj...

Sålde och sålde? Den var ju leasad. Kan man bara bryta avtalet så enkelt? .
Senast redigerad av TPL 2025-05-02 kl. 19:02.
Citera
2025-05-02, 19:00
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Så vem orkar jaga denna kvinna i 9 år? Är det en eller flera? Snacka om att slösa bort tid måste vara flera kanske en grupp. Ska se dokumentären
Nån som kan ge en sammanfattning? Visste inte vem hon är utan bara sett nån reklam på TV4
Citera
2025-05-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag hoppas innerligt att det finns fler bevis för MM’s stalker än breven hon skrivit till sig själv.
Allvarligt - Vem, efter år 2000, skickar brev?

Folk skickar(/lämnar) fortfarande brev med hot i form av sönderklippta bokstäver, kan jag meddela, har sett det själv 😄
Citera
2025-05-02, 19:27
Medlem
Speakerrösten i trailern uttalar hennes namn väldigt märkligt: hur säger man Martens egentligen?
Citera
2025-05-02, 19:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Speakerrösten i trailern uttalar hennes namn väldigt märkligt: hur säger man Martens egentligen?

My-to-man, Stavas Martens.
Citera
2025-05-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
My-to-man, Stavas Martens.
Haha ! Det var kul
Citera
2025-05-02, 20:18
Medlem
Citat:
Jag ska se dokumentären
Sen kommer nog denna tråd dö ut
Ps. Ja OCH., om hon är en bluff so what?
Varje influenser är en bluff och de flesta människor också
Snacka om missat mål 😊

Men Kära Värld
Tänka efter ett varv till…
Citera
2025-05-02, 21:07
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Jag ska se dokumentären
Sen kommer nog denna tråd dö ut

Denna tråd har över 10 miljoner visningar so far, den kommer finnas kvar även efter hennes sista suck.
Samma som för AB, vars tråd har över 31 miljoner visningar.
Vi som tittar/ följer tänker: "- Meehh...nu kan det väl ändå inte bli värre, nu har det nog tagit stopp?"
NixPix, the trainwreck keeps on going.
Citera
2025-05-02, 21:28
Medlem
Vem är AB?

Alltså såg reklamen nu på tv4, skulle kunna svära på exakt allt att MY skriver breven till sig själv. Skulle kunna offra min hela familj. Är så säker. Sån jävla tönt.
Citera
2025-05-02, 21:49
Medlem
Bara fick en varning från vän att hon planerar anmäla vissa s.k. sanningar om henne om förtal. Det var för ett flertals veckor sedan. Därefter har jag inte skrivit några inlägg här.

Men min egen upplevelse ( inte straffbart ), så är hon förvirrat egocentrisk som lever i en drömvärld. Från blomsterlokalen,förbindelsen med distributörerna, "bilköp" och träningslokalen är bara byggt på diffus faktura och mångårigt kontrakt.
Alla hennes inventarier i lokalen liksom hyrorna är byggda på mångårigt, kontraktsbundet avtal utan att erlagt någon kontantinsats. Stämmer det?

Därför var försiktig och nämn att det är egna upplevelser utan påstående om henne och diverse tokerier.
Även om det är sanning.
För mig och mina upplevelser är hon väldigt falsk och manipulativ utan verklighetsförankring. Minsta möjlighet att sko sig genom olika paragrafer på andras bekostnad utnyttjar hon genast. Det är min upplevelse.
Sedan om det inte stämmer, så är det min upplevelse som är väl inte åtalsförebyggande?
Citera
2025-05-02, 22:01
Medlem
Jaha såg nu att det inte var alls den personen jag tänkte på! Hehe min upplevelse är 0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in