Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-21, 09:56
  #49
Avstängd
majduns avatar
jag erkänner också att jag stönar när man slickar , stönet följer även med tjejens stön när hon har det skönt
Citera
2017-04-12, 08:16
  #50
Medlem
UgQvinnas avatar
Att ge oralsex är bland det bästa som finns. Blir helt enkelt tänd av att känna hur kuken blir stenhård i min mun och höra mannen stöna.
Stönar pga av att höra och känna hans kåthet som hetsar upp mig.
Citera
2017-04-12, 10:31
  #51
Medlem
Gaupes avatar
Förmodligen för att de är skadade i hjärnan från porr.
Såvida du inte slickar na samtidigt då, vilket du för övrigt borde göra. 69an flife.

Jag gillar oralsex men att stöna å hålla på när man bara ger känns så fake att det skulle förstöra stämningen.
Citera
2017-04-12, 13:35
  #52
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deedevlin
Varför rent ut sagt njuter dom av att få mannen att njuta?
Vi killar GILLAR att få tjejen att njuta, men vi blir inte sexuellt stimulerade
Det är väl mest för killens skull gissar jag. En tjej kan gilla det av den anledningen att hon gör killen upphetsad, eller att hon blir upphetsad av tanken på att han är det. Men tjejer har inte clitoris i munnen.

Fetningen: Du besvarade din egen fråga i TS.
Tjejer GILLAR att få tjejen att njuta, men de blir inte sexuellt stimulerade, fysiskt.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-12 kl. 13:39.
Citera
2017-04-12, 13:37
  #53
Avstängd
Antingen för att dom fejkar eller för att dom blir upphetsade av att suga kuk.
Undrar varför inte fler män stönar när dom slickar fitta?
Citera
2017-04-12, 13:40
  #54
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elkbrewsjukommafem
Antingen för att dom fejkar eller för att dom blir upphetsade av att suga kuk.
Undrar varför inte fler män stönar när dom slickar fitta?
Kanske för att det är jävligt opraktiskt.
Citera
2017-04-12, 15:36
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Kanske för att det är jävligt opraktiskt.
Jag har träffat på någon enstaka dude som försöker göra något form av stönljud samtidigt som oralsex utförs, det är nog som du säger opraktiskt. Men in the heat of the moment tänker jag nog inte så mycket på det
Citera
2017-04-12, 15:45
  #56
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Jag har träffat på någon enstaka dude som försöker göra något form av stönljud samtidigt som oralsex utförs, det är nog som du säger opraktiskt. Men in the heat of the moment tänker jag nog inte så mycket på det
Antar att det sker om det sker men att stöna med tungan ute låter ju sådär. Men vad fan, är det gött så är det, antar jag.

Tyst medan det utförs (av den som utför då) föredrar jag. Låter så knepigt annars.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-12 kl. 15:48.
Citera
2017-04-12, 15:52
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Antar att det sker om det sker men att stöna med tungan ute låter ju sådär. Men vad fan, är det gött så är det, antar jag.
Ja alltså, det låter inte direkt som stön i den bemärkelsen

Överlag är det lite av en konst att lyckas stöna när man ger oralsex.
Citera
2017-04-12, 16:01
  #58
Medlem
Ghastens avatar
Det har jag aldrig varit med om att dom stönar. Skulle fan börja skratta om det hände.
Citera
2017-04-12, 21:08
  #59
Medlem
Ratads avatar
Att fysiskt stöna när man har tungan i en fitta är svårt (om man inte djupdyker och mosar in ansiktet med medföljande andetag). Jag har lite småljud för mig. Djupa inandningar, gillande fnysningar och morranden typ "mmmmrrrr".

När tjejen börjar plocka med håret, motjucka eller sätter en hand bakom mitt huvud kommer det lite extra läten automatiskt. Lite ljudligare fnysningar och knorr.
__________________
Senast redigerad av Ratad 2017-04-12 kl. 21:12.
Citera
2017-04-13, 00:38
  #60
Medlem
Asobis avatar
Ren gissning men tror att det handlar om en utav två saker, antingen skådespel från deras håll eller just det psykiska. Oralsex är ju fortfarande "hett" så att säga eftersom det är en del av samlaget, när man blir upphetsad så kommer det en del ljud, precis som när vi män går ner på en kvinna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback