Referens: Kompisar, irl, amatörporrvideor, EJ regisserad porr
Hej
Kvinnor verkar njuta något oerhört. är det sexigt att ha en go snopp i munnen eller
det verkar rätt mysigt faktiskt även fast man är hetero kille så kan man förstå kvinnor
Kan ni tänka er en man som stönar när han slickar en tjej? Wtf skulle vi aldrig göra
även om de finns killar som älskar att slicka
Varför rent ut sagt njuter dom av att få mannen att njuta?
Vi killar GILLAR att få tjejen att njuta, men vi blir inte sexuellt stimulerade
Kvinnans könsorgan måste vara hennes hjärna har jag märkt
Nej dom njuter inte av det. Om dom stönar så är det för att de vill göra sig till.
Har du kollat om dom har handen mellan benen?
Det skulle ju förklara saken.
Fö. är det där hur kvinnor låter vid sex väldigt bundet till kultur. Västerländska brudar låter annorlunda än t.ex. Japanska som har en tendens att skrika och klaga vid sex.
Senast redigerad av bithax 2016-07-29 kl. 20:34.
Nej dom njuter inte av det. Om dom stönar så är det för att de vill göra sig till.
Jag stönar av upphetsning och eskalerande kåthet när jag slickar min flickvän tills hon kommer. Att känna hur hon blir så otroligt blöt och svullen under tiden som jag slickar henne är magiskt. Sen med ett finger i analen och känna sammandragningarna när hon kommer får mig verkligen att stöna högt.
Gissar att det kan vara samma för kvinnor när de suger en kuk och ser och hör mannen njuta.
Referens: Kompisar, irl, amatörporrvideor, EJ regisserad porr
Hej
Kvinnor verkar njuta något oerhört. är det sexigt att ha en go snopp i munnen eller
det verkar rätt mysigt faktiskt även fast man är hetero kille så kan man förstå kvinnor
Kan ni tänka er en man som stönar när han slickar en tjej? Wtf skulle vi aldrig göra
även om de finns killar som älskar att slicka
Varför rent ut sagt njuter dom av att få mannen att njuta?
Vi killar GILLAR att få tjejen att njuta, men vi blir inte sexuellt stimulerade
Kvinnans könsorgan måste vara hennes hjärna har jag märkt
De stönar inte- de utstöter ljud för att maskera sitt hulkande och sina torrkräkningar :-)
De stönar inte- de utstöter ljud för att maskera sitt hulkande och sina torrkräkningar :-)
Nej, tämligen ganska osannolikt. Hulkanden och torrkräkningar vid deepthroat möjligen. Vanlig vaniljavsugning leder aldrig till det.
Visst porrfilmsavsugningar och därtill hörande stönanden är ganska fejk men min flickvän stönar verkligen ärligt av njutning av att göra det skönt för mig och vise versa.
Eftersom det inte är naturligt och ha en kuk i munnen, är det såklart 'fake' beteende och giva ljud av sig under sån där' aktivitet...Kvinnan vill bara hetsa upp mannen...Inget annat, skulle en kvinna 'få något ut av det' själv, har hon en typ störning i huvudet...Samma kan sägas om oralsex på kvinnor, det är inte från naturen's sida, meningen, att män ska 'mumsa' därnere...Personligen känner jag bara irritation..!
Eftersom det inte är naturligt och ha en kuk i munnen, är det såklart 'fake' beteende och giva ljud av sig under sån där' aktivitet...Kvinnan vill bara hetsa upp mannen...Inget annat, skulle en kvinna 'få något ut av det' själv, har hon en typ störning i huvudet...Samma kan sägas om oralsex på kvinnor, det är inte från naturen's sida, meningen, att män ska 'mumsa' därnere...Personligen känner jag bara irritation..!
Jag älskar att suga kuk, och gör det bra, och då är det ju klart man stönar lite, eftersom det är njutbart, av att se sin partner njuta av allt är ju inte helt fel heller
Bäst är när kuken sväller i munnen, och det avslutas med ett sprut