Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-31, 20:01
  #37
Medlem
Älskar att ge oralsex, så det blir lätt mycket ljud när jag suger kuk. Lite stönanden och "mmm", och det är för att jag tycker det är sjukt sexigt och ljuden bara förstärker det. Hade älskat om en kille hade gett lite mer ljudlig bekräftelse på att de gillar att slicka... ibland gör de ju det, men oftast är det rätt tyst.
De "läten" jag ger ifrån mig när jag ger oralsex är helt enkelt för att det eggar mig ännu mer och jag bara vill ha mer: sen om killen gillar stönanden är det ju också ett plus
Citera
2016-07-31, 20:03
  #38
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elin133
Älskar att ge oralsex, så det blir lätt mycket ljud när jag suger kuk. Lite stönanden och "mmm", och det är för att jag tycker det är sjukt sexigt och ljuden bara förstärker det. Hade älskat om en kille hade gett lite mer ljudlig bekräftelse på att de gillar att slicka... ibland gör de ju det, men oftast är det rätt tyst.
De "läten" jag ger ifrån mig när jag ger oralsex är helt enkelt för att det eggar mig ännu mer och jag bara vill ha mer: sen om killen gillar stönanden är det ju också ett plus


Så fokuserad på att slicka när man slickar. Särskilt om tjejen gränslar, så man måste kämpa för att andas också.
Citera
2016-07-31, 20:42
  #39
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Så fokuserad på att slicka när man slickar. Särskilt om tjejen gränslar, så man måste kämpa för att andas också.
Så är det ibland. I 95% av fallen som jag skickar henne så ligger jag på rygg och hon sitter över mitt ansikte. Ibland hamnar jag i en position där det blir svårt med andningen. Men oftast så går det bra. Försök hitta en ställning som funkar för er båda så att du kan ge mycket mer feedback till henne. Det uppskattas verkligen!
Citera
2016-08-01, 15:00
  #40
Medlem
magica69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbi
Haha, varför stönar tjejer vid sex fast att de inte tycker det är skönt? Jo för att det är konstigt att ligga helt tyst, för att killen gillar det och kommer fortare av det.

Tjejer stönar knappast vid en avsugning för att det är skönt...

Hahaha, håller med! Nej det är inte skönt för en tjej. Men killar går igång på det...
Vi vet precis hur vi ska göra för att få igång en kille...svårare än så är det inte
Citera
2016-08-03, 16:55
  #41
Medlem
Sex handlar väl om att ge varandra stimulans. Om mannen gillar att jag stönar gör jag det.
Sedan kan en avsugning tända mig oerhört så att jag blir så eggad att jag stönar tack vare min egen upphetsning.
Inte sällan semeker jag mig själv under en avsugning. Det resulterar alltid i stön.
Citera
2017-03-16, 08:52
  #42
Medlem
Jag kan förstå om kvinnor stönar och blir kåta av att ge en avsugning!

Blir själv jävligt kåt och upphetsad av att slicka fitta och stönar en hel del när jag gör det även om jag inte rör kuken. Helt enkelt för att jag blir kåt av fitta och kåt av att den jag slickar blir kåt!
Citera
2017-03-16, 09:31
  #43
Medlem
Jag stönar högt när jag slickar och brukar tala om hur underbart hon smakar och vilken vacker och skön mus hon har... Enklast och skönast när hon ligger på rygg. Längtar redan till i kväll.

Hon gör likadant på mig, för att hon verkligen älskar att suga min kuk. Om det bara är något en kvinna gör för att "ställa upp", så kan det lika väl kvitta. Känslan är som natt och dag.
Citera
2017-03-16, 10:16
  #44
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Jag kan förstå om kvinnor stönar och blir kåta av att ge en avsugning!

Blir själv jävligt kåt och upphetsad av att slicka fitta och stönar en hel del när jag gör det även om jag inte rör kuken. Helt enkelt för att jag blir kåt av fitta och kåt av att den jag slickar blir kåt!

Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Jag stönar högt när jag slickar och brukar tala om hur underbart hon smakar och vilken vacker och skön mus hon har... Enklast och skönast när hon ligger på rygg. Längtar redan till i kväll.

Hon gör likadant på mig, för att hon verkligen älskar att suga min kuk. Om det bara är något en kvinna gör för att "ställa upp", så kan det lika väl kvitta. Känslan är som natt och dag.
Håller med er båda! Jag ger också mycket beröm över fittan. Det uppskattas!

Jag tycker däremot att det är jobbigt om tjejen ligger på rygg. Nacken hamnar i någon konstig position. Som tur är så har min sambo skitsvårt att komma om hon ligger på rygg. Står hon på alla fyra över mitt huvud så kommer hon på max 5 minuter.

Och som jag redan skrivit så stönar och njuter jag enormt av det. Hon låter också en hel del när hon suger eller runkar mig.
Citera
2017-03-16, 15:21
  #45
Medlem
Att man stönar när ens partner har det skönt är ju givet.

Vid avsugningar kan man dessutom smeka sig själv samtidigt, det blir liksom lite festligare då
Citera
2017-03-16, 15:28
  #46
Medlem
Aurelias avatar
Allt som oftast så är ju även en avsugning omgärdat av att han tar på mig, smeker mitt hår, håller mig lätt bakom nacken, tar på mina axlar/armar eller liknande, beröring som jag njuter av. Ett och annat stön kan väl förekomma ändå för att man helt enkelt är upphetsad. Sen är det iaf för mig skönt att känna mjuk hud mot läpparna och fingrarna.
Citera
2017-03-16, 15:31
  #47
Medlem
Hursomhelstings avatar
Ja och min donna suger (stönar) gärna o vill att jag sprutar på henne.

Det är väl så bara med en del kvinnor och inget att fundera över utan man tacka o bugar och lille man också fast han står i givakt och gör honnör.
Citera
2017-03-21, 09:48
  #48
Avstängd
tror tjejer tycker det är minst lika najs som du tycker om att slicka fitta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback