Citat:
Ursprungligen postat av
GladaKalle
Se där ja!
Vad är den där OW för en prick, egentligen alltså?
En fråga som bara måste ställas; hur känns det att jobba med en kille som alla utredare i fallet är övertygade om att han är den skyldige mördaren?
(Jag vet, jag vet, domstolen frikände, men det var ju inte för att han var oskyldig, det var för att bevisen inte höll enligt domstolens sätt att värdera och bedöma.)
Dela med dig vettja, hur lever han livet i Sveg?
Nu känner jag inte honom speciellt väl, då han inte sitter nära mig och jag slipper se honom (vi är väl typ 200 anställda eller nå sånt :P)
Det jag vet är att de flesta tjejer jag snackat med får en väldigt olustig känsla från honom och kan vara en del att hans ögonen fastnar på andra delar på kroppen, så de undviker gärna att gå förbi där han sitter.
De få gånger jag pratat med honom så är han ju "trevlig" men lite väl "jag är redan din kompis" vägen och har en tendens att prata en hel del, oavsett hur "upptagen" man ser ut.
Han verkar också helt opåverkad av det hela (detta med att hans fall ska tas upp i tvn igen borde han ju veta... eller?)
Så jag vet väl inte så mycket mer än så.... och att han har en 3d printer.. -.o
Han ser ut att ha det bra, har nå vänner runt sig (vet dock inte om det är folk han träffar på fritiden eller bara här), är lite för mycket trevlig. Dock kan man märka av en hint av "Alla bananer är inte kvar i klasen" känsla när man pratar med honom. Och till och med jag som kille kan känna av en lite olustig känsla från honom, till och med innan jag visste om vad han gjort......
Men det kommer bli kul att se hans brott tas upp i tv