2012-03-14, 08:12
Medlem
Efter sett inslaget igårr hoppas jag innnerligt att någon lagförs för detta avskyvärda brott , för de anhörigas skull . Råder ju inga tvivel om att denne herr wiberg inte har händerna rena! hosta gärna som sagt upp en bild på missfostret , har nämligen under mina barndomsommrar spenderat tid i området och kanske någon man känner igen.
Citera
2012-03-14, 08:14
Medlem
Turist i tidens avatar
Mördaren har haft en otrolig tur så här långt. Samtidigt borde han ligga sömnlös om nätterna eftersom det förr eller senare blir möjligt att göra en DNA-analys av den spermafläck han lämnade efter sig.
Citera
2012-03-14, 10:25
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comm_on
Finskägd jättefabrik. Hela byn luktar "pengar" som vissa säger. Med pengar menar dem de massiva utsläppen.

M-real hette Modo förut. Därav namnet på hockeylaget.
Citera
2012-03-14, 12:52
Medlem
Efterlyst eller om det var insider hade ett helt program om denna händelse i slutet av 90 talet tror jag. Någon som vet om det finns att ladda ner någonstans. Kommer ihåg att det var med film från Vallningen, samt detaljerat om hans sexdockor.
Citera
2012-03-14, 14:33
Medlem
--68--s avatar
Enligt registren på en viss myndighet är han född som Karl-Olof Verner Hörning född 19780128 i Grundsunda församling i Örnsköldsviks kommun.
I dag bor han i Sveg under namnet Karl Olof Verner Wibe*g, undrar om hans grannar vet vem han är och har för bakgrund?
Senast redigerad av --68-- 2012-03-14 kl. 14:36.
Citera
2012-03-14, 14:36
Medlem
swimp78s avatar
Finns det några inscannade dokument från utredningen som skriver ut hans namn och personnummer?
Det vore bra att ha svart på vitt och inte bara som spekulationer. Det är såvitt jag vet inte mot Flashbacks regler.

PS. Trodde förresten att denna person (Olof Wiberg?) bodde kvar i Husum? Eller bor han i Sveg? Det vore rätt intressant att få reda på hur det ligger till med det.
Citera
2012-03-14, 14:41
Medlem
--68--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Finns det några inscannade dokument från utredningen som skriver ut hans namn och personnummer?
Det vore bra att ha svart på vitt och inte bara som spekulationer. Det är såvitt jag vet inte mot Flashbacks regler.

PS. Trodde förresten att denna person (Olof Wiberg?) bodde kvar i Husum? Eller bor han i Sveg? Det vore rätt intressant att få reda på hur det ligger till med det.

Jag vet att det är rätt kille, han bodde vid tidpunken på Bruksvägen i Husum och har tre systrar varav 2 st är tvillingar födda 1987.
Enligt registren är han som jag skrev tidigare skriven i Sveg, om han bor där vet jag inte, men jag utgår från det i och med att han är skriven där.

Mamman och ena tvillingsystern bor för övrigt kvar i samma fastighet i Husum idag som Olof bodde i vid tidpunkten för Malins försvinnande.
Senast redigerad av --68-- 2012-03-14 kl. 14:45.
Citera
2012-03-14, 15:00
Medlem
--68--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harold-Loyd
Hur var det? Visst var den skyldige inavlad på maximalaste sättet. Typ föräldrarna behövde inte gifta sig för att få samma efternamn. Syskonkärlek!

Det här med syskonskap mellan GM´s föräldrarna som flera syftar på i tråden kan ni släppa helt, de är inte syskon utan kommer från olika familjer men de har växt upp i Husum båda två.
Pappan född på 40-talet och Mamman född på 50-talet.
Citera
2012-03-14, 17:44
Medlem
tokiigs avatar
Min klasskamrat bor granne med äcklet. Försökte få ut nåt skvaller, men det mesta som sas var att han var en läskig och vidrig människa.

Vill ni att jag ska fråga nåt speciellt?
Citera
2012-03-14, 18:32
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Min klasskamrat bor granne med äcklet. Försökte få ut nåt skvaller, men det mesta som sas var att han var en läskig och vidrig människa.

Ja, be han ta ett kort på aset.
Citera
2012-03-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --68--
Jag vet att det är rätt kille, han bodde vid tidpunken på Bruksvägen i Husum och har tre systrar varav 2 st är tvillingar födda 1987.
Enligt registren är han som jag skrev tidigare skriven i Sveg, om han bor där vet jag inte, men jag utgår från det i och med att han är skriven där.

Mamman och ena tvillingsystern bor för övrigt kvar i samma fastighet i Husum idag som Olof bodde i vid tidpunkten för Malins försvinnande.
HAHA , Sveg av alla ställen där lär han passa då majoriten av invånarna där är mentalt handikappade eller WT .
Citera
2012-03-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig

Ja , bild och all INFO som går att få ut angående OW . En mördare går faktiskt lös , är nästintill en plikt att varna allmänheten .Vore extremt beklagligt om OW faktiskt vore oskyldig ( men är övertygad om motsatsen ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in