2017-02-11, 22:13
Avstängd
Halloween2s avatar
Hur stor är chansen att Lahm arbetar för klubben efter sin spelar karriär tror ni? Hade gärna velat se honom under Pep en tid i city för att ''påbörja'' sin kommande tränar karriär (om det ens något Lahm själv vill) han har fortfarande all respekt kvar om han vill lämna fotbollen helt och hållet efter sommaren.

Två spelare som jag har så stor respekt för så är det Lahm och Zanetti
Citera
2017-02-12, 09:18
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hur stor är chansen att Lahm arbetar för klubben efter sin spelar karriär tror ni? Hade gärna velat se honom under Pep en tid i city för att ''påbörja'' sin kommande tränar karriär (om det ens något Lahm själv vill) han har fortfarande all respekt kvar om han vill lämna fotbollen helt och hållet efter sommaren.

Två spelare som jag har så stor respekt för så är det Lahm och Zanetti

100 % typ.

Men han lär bli sportchef.
Citera
2017-02-12, 09:40
Medlem
cyberkalles avatar
Oliver Kahn är ryktenas man att bli den nya sportchefen i Bayern.
Lahm lär säkert bli det i framtiden
Citera
2017-02-12, 09:53
Medlem
a.e.gs avatar
Fan vad tråkigt med Lahm, kommer sakna hans smygande steg men han slutar på topp i alla fall och horar inte ut sig i England på gamla dagar.

Lahm är nog på min topp-5 lista över tyska favoritspelare men ingen klår Carsten Jancker.

fotbollsporr.https://www.youtube.com/watch?v=owbM7haDOd4

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-12, 10:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Fan vad tråkigt med Lahm, kommer sakna hans smygande steg men han slutar på topp i alla fall och horar inte ut sig i England på gamla dagar.

Lahm är nog på min topp-5 lista över tyska favoritspelare men ingen klår Carsten Jancker.

fotbollsporr.https://www.youtube.com/watch?v=owbM7haDOd4

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Den gode Östtysken Jancker skulle kunnat ha spelat filmskurk om han inte blev en framgångsrik fotbollsspelare.
Bayern hade under en tid tre spelare som kunde skrämma skiten ur vem som helst Jancker, Effenberg och Kahn. Jag saknar lite av den typen av auktoritära spelare i dagens lag.
Citera
2017-02-12, 10:32
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Den gode Östtysken Jancker skulle kunnat ha spelat filmskurk om han inte blev en framgångsrik fotbollsspelare.
Bayern hade under en tid tre spelare som kunde skrämma skiten ur vem som helst Jancker, Effenberg och Kahn. Jag saknar lite av den typen av auktoritära spelare i dagens lag.
Ja, det är en stor brist på riktiga auktoriteter i världsfotbollen nu, en utdöende spelartyp kanske då det verkar viktigare att vara en snidare eller fotomodell snarare än att vinna.

Jag saknar profiler som Gattuso, Roy Keane, Effenberg O.S.V.

Riktigt tråkigt, fotbollen var bättre på 80 och 90-talet.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-02-12, 11:53
Medlem
Samizdats avatar
Har inte så mycket att tillägga men riktigt trist att Lahm slutar - och att han slutar så tidigt.
Citera
2017-02-12, 12:07
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Har inte så mycket att tillägga men riktigt trist att Lahm slutar - och att han slutar så tidigt.
Ja. Han slutar på topp. Inte nog hans grej atr springa omkring i nedvarvningsligor i andra världsdelar.
Citera
2017-02-12, 12:09
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Han slutar på topp. Inte nog hans grej atr springa omkring i nedvarvningsligor i andra världsdelar.
Fast man kan spela vidare efter 33 års ålder utan att flytta till USA. Tänk Totti, Scholes, Giggs, Maldini, m fl.
Citera
2017-02-12, 12:15
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Fast hans startplats i Bayern är ju inte särskilt hotad han skulle definitivt kunna spela vidare i klubben i många år till.
Det är ju motivationen som tagit slut.
Citera
2017-02-12, 12:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Fast hans startplats i Bayern är ju inte särskilt hotad han skulle definitivt kunna spela vidare i klubben i många år till.
Det är ju motivationen som tagit slut.
Inte nej..men på sikt då. Jo. Men man anade lite det när han la av i landslaget med. En viss del av motivationen fanns inte där. Han hade lätt ännu varit given även där.
Citera
2017-02-12, 12:22
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Inte nej..men på sikt då. Jo. Men man anade lite det när han la av i landslaget med. En viss del av motivationen fanns inte där. Han hade lätt ännu varit given även där.
Jo när han valde att lägga av i landslaget så började jag oroa mig för att det skulle bli lika i klubben.

En av dom största på sin position genom tiderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in