Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Jag och många andra hade nog hoppats att Coman och Costa skulle vara fullgoda ersättare men så har inte fallet varit tyvärr.
Costa har en högsta nivå som definitivt är i samma klass men har för många dalar tyvärr.
Coman är så pass ung att det ännu finns stora förväntningar på att han kommer utvecklas ytterligare framförallt så skulle jag se en betydligt känsligare inläggsfot.
Ja, man har ju försökt ersätta Robbery, och Coman kan lyckas i och med att han fortfarande är så ung men Costa verkar inte riktigt vara bättre än en duglig inhoppare/rotationsspelare.
Citat:
Men vem skulle passa in i Bayern av den typen av spelare ute i världen? Jag har rätt usel koll som vanligt.
Rakt in i startelvan: Griezmann, Bale, Reus, Dembélé, De Bruyne, Hazard, Di María
Potentiell Bayernkvalitet: Martial, Draxler, Brandt, Felipe Anderson, Werner (?), Herrmann (?), Meyer (?)
Pris och rimligheten i att Bayern värvar spelaren har jag inte tagit i beaktande. Jag uteslöt dock Messi, Neymar & Ronaldo. Kan säkert ha glömt några namn också.
Citat:
Min dröm tidigare var De Bruyne men han gick till någon mindre klubb i något okänt land.
Citat:
Edit: Renato Sanches är också ett framtida ämne som kan bli hur bra som helst.
Fast han är väl ändå inte ytter.
Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Alonso verkar lämna Bayern till sommaren.
Han slutar helt.
Citat:
Karriereende! Bayerns Alonso spielt seine letzte Saison
http://sportbild.bild.de/bundesliga/vereine/bundesliga/karriereende-bayerns-alonso-spielt-letzte-saison-49832528.sport.html