2017-10-20, 19:42
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Jag provkör med Fortuna-Darmstadt, halvtid just nu, gratis, utan registrering, med mycket men relativt diskret Interwetten-reklam.

Bättre än alla alternativ hittills, Unibet begränsar bildytan till 16 x 9 cm dvs ser alltid ut som på en mobil.
Hur då, på Expressen står att jag kan se S04 matchen om x timmar?
Citera
2017-10-20, 19:45
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Hur då, på Expressen står att jag kan se S04 matchen om x timmar?

Gå på meny-knappen längst upp t v, "recommended channels", topp är 2.BL.

Edit: Jag är på www.laola.tv.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2017-10-20 kl. 19:48.
Citera
2017-10-20, 19:55
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Om du använder dig av Laola1 direkt och inte via Expressen verkar du i princip kunna se alla matcher i omgången. Står så här på matcherna "Available in Denmark, Finland, Norway, Sweden and Romania only" så borde ju funka. Men oavsett tack för infon

Edit: osäker på om det jag skrev ovan stämmer, det kan ju behövas något konto eller dylikt och eventuell betalning men kan ju vara värt att kolla upp oavsett.
Så långt har jag också kommit, men tack ändå. Aldrig sett hemsidan/Laola1 tidigare så det här är spännande.

Väntar med skaffa konto då de vill ha min mailadress, stor skillnad vilket jag lämnar ut. Brukar använda ett typ motvallskuk@gmail på de jag inte litar på och ett, typ lars.larsson@gmail, hos de som jag behöver läsa/kolla.
Senast redigerad av motvall 2017-10-20 kl. 20:03.
Citera
2017-10-20, 19:58
Medlem
Citat:
Så långt har jag också kommit, men tack ändå. Aldrig sett hemsidan/Laola1 tidigare så det här är spännande.

Väntar med skaffa konto då de vill ha min mailadress, stor skillnad vilket jag lämnar ut. Brukar använda ett typ motvallskuk@gmail på de jag inte litar på och ett jag läser regelbundet, typ lars.larsson@gmail, hos de som jag behöver läsa/kolla.

Tror det är en relativt pålitlig sajt. Har för mig till exempel att de har ett samarbete med EHF så att man via dom kan se handbollens Champions League och BL och även med andra förbund/federationer/ligor så tror man vara relativt säker på den sidan så att säga.
Citera
2017-10-20, 20:01
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Gå på meny-knappen längst upp t v, "recommended channels", topp är 2.BL.

Edit: Jag är på www.laola.tv.
Tack, det är där man hittar matchen och bilden är helt OK som du skriver i jämförelse den med fulsteamen jag också har igång. Tyvärr ligger fulstreamen ett tiotal sekunder före och Laolas saknar tidtagarur på skärmen.

www. laola1.tv och så in på menysymbolen högt upp till vänster är vad som gäller.
Senast redigerad av motvall 2017-10-20 kl. 20:08.
Citera
2017-10-20, 20:13
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Tror det är en relativt pålitlig sajt. Har för mig till exempel att de har ett samarbete med EHF så att man via dom kan se handbollens Champions League och BL och även med andra förbund/federationer/ligor så tror man vara relativt säker på den sidan så att säga.
Får det intrycket också, blir nog seriöst konto där.
Citera
2017-10-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Äh vafan Klopp är en Zeman light..,

"Roma" Zeman extra light snarare
Citera
2017-10-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Lite nostalgi på fredagen.

Första gången som Heynckes var tränare för den finaste klubben så blev..

Bremen mästare
Klinsmann vann skytteligan
Hamburg var regerande cup-mästare

Ända jag tyckte om var att Klinsmann vann skytteligan, fast i och för sig blev Bremen sönderköpta (Claudio Pizarro) till mitt Bayern.

Var ung under denna tid, men minns en del.
Citera
2017-10-20, 22:42
Medlem
motvalls avatar
Då var den första matchen klar när ett svenskt bolag skaffade TV-rätt åt oss, för det kom från Expressen att Laola1 fanns. Gillade såväl sändningen (dvs att den förekom) som domaren bättre än själva matchen.
Citera
2017-10-21, 09:21
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Då var den första matchen klar när ett svenskt bolag skaffade TV-rätt åt oss, för det kom från Expressen att Laola1 fanns. Gillade såväl sändningen (dvs att den förekom) som domaren bättre än själva matchen.

Jag vet inte om jag gjorde något fel men jag behövde inte gå via expressen eller regga något konto för att se matchen igår.

Men hur som helst grymt med en bra stream trots att dom pratade ett märkligt språk under matchen.
Citera
2017-10-21, 15:32
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag vet inte om jag gjorde något fel men jag behövde inte gå via expressen eller regga något konto för att se matchen igår.

Men hur som helst grymt med en bra stream trots att dom pratade ett märkligt språk under matchen.
Nej det behövde inte jag heller göra, visade det sig. Och håller med att enda nackdelen var de engelska kommentatorerna. Bättre det dock än ryska eller arabiska.
Citera
2017-10-22, 10:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Väldigt tydligt hur Jupp väljer att bygga "bakifrån". Det finns alltid ytor att spela på framåt och man fastnar inte i något spel runt straffområdet. Mycket trögare utan Thiago dock. Behövs ett ankare i mitten som fördelar.

Bra summerat hur spelet ser ut under Jupp och jag hade varit nöjd om vår mitt hade hållit högre klass men vilken skillnad när James byttes ut och speciellt när Thiago kom in då kändes allt mycket tryggare och Tolisso höjdes till skyarna vilken skillnad det blev.
För mig var dock Coman matchens lirare.

Kollat på reprisen av utvisningen och den var hårt dömd.

I tabelltoppen så blev det riktigt tight nu.
1 Dortmund 9 6 2 1 25-7 20
2 München 9 6 2 1 22-7 20
3 RB Leipzig 9 6 1 2 16-10 19

och vinner Hoffenheim borta mot Wolfsburg så är dom också med och slåss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in