2016-09-14, 07:11
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Kul med lite bilder! Hoppas du hade en grym upplevelse

Tack. Jo ett Millerntorbesök rekommenderas. Har sett HSV live hemma tre gånger nu så det var kul att äntligen få se St Pauli.
Citera
2016-09-14, 07:15
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Man tackar! Sånt här som gör den här tråden till den bästa fotbollstråden på forumet.

Hur var stämningen på arenan? Blir det något vidare stimmung när den är så otät, läktarna sitter ju inte ihop.

Arenan var utsåld och stämningen var helt okej även om faktiskt Bielefeldarna bidrog en hel del till det. Man får ju säga att St Paulis original fans är väldigt väldigt speciella......
Citera
2016-09-14, 07:17
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Kul med lite resereportage.

Hur de kan veta vilka biljetter som sålts över Viagogo är sannerligen en bra fråga. Men de är kända för att motarbeta ockerpriser på andrahandsmarknaden. Som alternativ erbjuder de sin egen portal för att köpa och sälja andrahandsbiljetter:
http://www.fcstpauli-ticketboerse.de/fansale/

Jag ska för övrigt också se St. Pauli snart när de gästar Hannover den första oktober.

Spelar de som i lördags (trots vinst) så har nog H96 tre säkra poäng att se fram emot
Citera
2016-09-14, 07:22
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Kul med lite bilder jag borde också lägga upp lite när jag är på fotboll.

Håller med om att dessa jävla arenakort är ett jäkla skit hur många sådana har man hemma med några € kvar på.
Jag antar att det handlar om säkerhet för personal när dom slopat kontanthanteringen.

Ni nordtyskar och eran cyrrywurst.

Kimmich vilken talang som fortsätter leverera jag blir så glad.
Hummels såg ut att ha fått näsan avsparkad hoppas att det trots allt gick bra.

Nå, nå, det blev några Paulaner och Leberkäse också

Tittade på matchen igår. Såg lite otäckt ut med Hummels. Hoppas inte sparken var alltför hård.
Citera
2016-09-14, 07:40
Bannlyst
Riktigt illa för gladbach fans att matchen igår ställdes in. Dock var det fantastiskt att se gladbach fansen sitta där och vänta på beskedet. City fansen hade ju gått hem redan vid 20 tiden.
Citera
2016-09-14, 11:55
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
Riktigt illa för gladbach fans att matchen igår ställdes in. Dock var det fantastiskt att se gladbach fansen sitta där och vänta på beskedet. City fansen hade ju gått hem redan vid 20 tiden.
Jo snacka om olyckligt :/
Citera
2016-09-14, 12:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Nå, nå, det blev några Paulaner och Leberkäse också

Tittade på matchen igår. Såg lite otäckt ut med Hummels. Hoppas inte sparken var alltför hård.

Du visar på klass som vanligt.

Hörde förövrigt att det är ok med Hummels lite skönhetsfläckar i nyllet bara.

Han ser rätt bota ut i ögonen efter smällen.
http://www.ladda-upp.se/bilder/tbnvkwxlgiwawo/

Trist som sagt för Gladbach som säkert inte har så många fans kvar ikväll.
Citera
2016-09-14, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Du visar på klass som vanligt.

Hörde förövrigt att det är ok med Hummels lite skönhetsfläckar i nyllet bara.

Han ser rätt bota ut i ögonen efter smällen.
http://www.ladda-upp.se/bilder/tbnvkwxlgiwawo/

Trist som sagt för Gladbach som säkert inte har så många fans kvar ikväll.

Ryktas ändå bara vara strax över 500 fans som åkt hem. Men nu till det fantastiska Mönchengladbach betalar alla sina fans biljetter oavsett om dem går idag eller inte.. Riktigt fint gjort av klubben
Citera
2016-09-14, 18:52
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ryktas ändå bara vara strax över 500 fans som åkt hem. Men nu till det fantastiska Mönchengladbach betalar alla sina fans biljetter oavsett om dem går idag eller inte.. Riktigt fint gjort av klubben
Bra att dom får stöd på läktaren i kväll och stort av klubben.
Citera
2016-09-14, 20:14
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Mycket bra gjort av klubben. Hoppas att Mönchengladbach kan bjuda upp till dans ikväll. Tror inte alls att de är så chanslösa som många hävdar.

Dortmund bör vinna i Warzawa. Leverkusen vettefan. De har som bekant en förmåga att underprestera när det gäller...

Mycket snack i Tyskland nu om Hannovers Sané som tilldömts 5 matchers avstängning efter att ha gett en Dresdenspelare en örfil. Oförtjänt mycket tycker H96 som överklagar ärendet.
Citera
2016-09-15, 06:23
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Mycket bra gjort av klubben. Hoppas att Mönchengladbach kan bjuda upp till dans ikväll. Tror inte alls att de är så chanslösa som många hävdar.

Dortmund bör vinna i Warzawa. Leverkusen vettefan. De har som bekant en förmåga att underprestera när det gäller...

Du hade alltför stor tillit till Gladbach som jag tycker även har startat ligan svagt.

Dortmund spelade bra men polackerna bjöd inte på något motstånd bara ett snyggt tifo.

Leverkusen......warum? Jag min idiot som trott så mycket på dom och det såg ju bra ut från början men sen kom Neverkusen-nerverna in. Uselt helt enkelt.

Facit två klara segrar mot svagt motstånd en oavgjord match och en förnedrande förlust.

EL ikväll och hur står sig Mainz ute i Europa, Saint-Etienne hemma borde gå.
Nice mot Schalke kan bli tufft då fransmännen inlett säsongen starkt.

Vilka var det Hertha åkte ut mot i kvalet till EL?
Citera
2016-09-15, 15:12
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Man får ju säga att St Paulis original fans är väldigt väldigt speciella......
De kör fortfarande hårt på vänsteranarkist spåret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in