2008-08-19, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Calle är en sexig jävel. Fråga mig inte varför, men han är det. Han ska tydligen (enligt honom själv iallafall) ha riktig flyt med kvinnor. och jag kan faktiskt tro att det är sant!
Ja om man som kvinna kan tänka sig att bli slickad framifrån ståendes.
Var nära att vinga killen i nacken på ett fik för ett år sedan innan han bad kassörskan om ursäkt. Maken till oförskämdhet har jag aldrig sett och är ändå en FBare med 30kuk.
Citera
2008-08-19, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Ja om man som kvinna kan tänka sig att bli slickad framifrån ståendes.
Var nära att vinga killen i nacken på ett fik för ett år sedan innan han bad kassörskan om ursäkt. Maken till oförskämdhet har jag aldrig sett och är ändå en FBare med 30kuk.

Just därför. Jag tänker mig att det kan vara ganska festlligt!

Har inte fått bilden av honom som otrevlig, men det skulle inte förvåna mig. Är du en sann FB:are så kan jag inte annat än tro dig.
Citera
2008-08-19, 00:20
Bannlyst
Jag vill meddela att Alexander Schulman varit skild i över en månad. Så nu vet ni det allihopa. Tycker att vi lägger detta åt sidan nu, och ni behöver inte efterfråga någon källa då den är hemlig i allra högsta grad. Men det är å andra sidan inte svårt att lista ut var man får fram information som denna. Vissa tjänster är mer pålitliga än ratsit så att säga.
Citera
2008-08-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antshepp
Jag vill meddela att Alexander Schulman varit skild i över en månad. Så nu vet ni det allihopa. Tycker att vi lägger detta åt sidan nu, och ni behöver inte efterfråga någon källa då den är hemlig i allra högsta grad. Men det är å andra sidan inte svårt att lista ut var man får fram information som denna. Vissa tjänster är mer pålitliga än ratsit så att säga.

Kom du fram till det nu eller har du suttit och tryckt på det hela tiden?
Citera
2008-08-19, 00:25
Bannlyst
Citat:
Kom du fram till det nu eller har du suttit och tryckt på det hela tiden?

Nej, jag fick den informationen till mitt förfogande just precis nu.
Citera
2008-08-19, 00:27
Medlem
Citat:

Okej. Tycker det är lite märkligt att de bott ihop och firat sin bröllopsdag om de varit skilda. Det tar väl dessutom en jävla tid innan en skilsmässa går igenom?
Citera
2008-08-19, 00:30
Bannlyst
Citat:
Okej. Tycker det är lite märkligt att de bott ihop och firat sin bröllopsdag om de varit skilda. Det tar väl dessutom en jävla tid innan en skilsmässa går igenom?

Det tycker jag med, och jag har verkligen inget svar på varför de gjort det. Men jag är iallafall hundra procent säker på detta. Har ett datum också, men tycker det känns onödigt att ge ut. Det är över en månad sedan i vilket fall.
Citera
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Om man har barn så tar det tid, är man barnfri går det snabbt men fråga mig inte HUR snabbt...
.
Citera
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trip_no1
http://www.nyteknik.se/nyheter/it_te...icle365611.ece

Tack för länken! Kan vi sluta diskutera "gps:en" nu?
Citera
2008-08-19, 00:36
Medlem
bonapartes avatar
Citat:

Varör ljuger du om sådana här alvarliga saker? Är inte båda makarna överens om skillsmässa så krävs alltid minst ett halvt års betänketid. En part kan inte bara skilja sig från en dag till en annan. Att de vore överens om att skiljas tar jag som totalt osannolikt.
Citera
2008-08-19, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bonaparte
Varör ljuger du om sådana här alvarliga saker? Är inte båda makarna överens om skillsmässa så krävs alltid minst ett halvt års betänketid. En part kan inte bara skilja sig från en dag till en annan. Att de vore överens om att skiljas tar jag som totalt osannolikt.
Är det Calle i nu skepnad?
Citera
2008-08-19, 00:39
Medlem
http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1016885

På den här bilden så har hon ingen ring. Behöver man väl kanske inte ha men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in