Ärligt talat så undrar jag om han skulle klara av det utan hjälp, det är inte direkt en hjärnkirurg vi pratar om.
Det blir väl ungefär som med killen som skulle ta livet av sig med en cirkelsåg, varvid cirkelsågen fastnade i käkbenet och han fick ringa ambulans, förstå hur misslyckad den individen måste ha varit, tänk att komma in med en stor jävla cirkelsåg i ansiktet på akuten. Calle ligger ungefär på samma nivå skulle jag tippa
Du har nog rätt. Det ironiska är ju dessutom att en sådan manöver vore humor på riktigt.
Ja jävlar, Calle Schulman med en cirkelsåg som fastnat i i hans övernaturligt stora tänder; det skulle jag faktiskt kunna betala för att se.
Tveklöst! 50 spänn för att kolla på tandapan med maskinen i plytet Pojkstackarn ser ju redan ut som en jordfräs i truten så man kan ju undra hur det skulle gå?
Tveklöst! 50 spänn för att kolla på tandapan med maskinen i plytet Pojkstackarn ser ju redan ut som en jordfräs i truten så man kan ju undra hur det skulle gå?
Folk skulle antagligen tro att fulansiktet försökte sig på en hemmasnickrad extreme-makeover.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!