2016-08-05, 20:15
Medlem
Förresten ser Mirkas blogg ut som en sliten bilderbok för småbarn med sin suddiga och stora blaffiga bilder som utfyllnad, Madde kör på med liknande blaffor

Nytt för Madde är att nu är det bilder på en sammanbiten Micke som ser ut som en ledsen hund
Hur faan orkar han ens ställa upp på att fotas för att läggas upp på bloggen när alla "vet" vad han gjort, så billigt, ha ha
2016-08-05, 20:19
Medlem
Varför håller Micke på och skriver en massa gulliga kommentarer på Maddes instagram samtidigt som hon skriver om hur kämpigt de har det?
2016-08-06, 00:32
Medlem
Jag förstår inte detta, om man har en offentlig blogg och skriver om sitt liv, förväntar man sig bara medhåll då? Är det så att man tror att alla tycker att man gör rätt, tänker rätt hela tiden? Ingen får ha en avvikande åsikt, då kan man få bli riktigt arg och skälla ut sina läsare? Så gör tydligen alla ", Annorlunda"-mammor. Fläker ut sitt och framförallt barnens liv utan tanke på hur det uppfattas av andra. Hemskt och sorgligt. Sluta blogga om ni inte vill ha avvikande kommentarer!
2016-08-06, 03:27
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Varför håller Micke på och skriver en massa gulliga kommentarer på Maddes instagram samtidigt som hon skriver om hur kämpigt de har det?
OM han nu varit otrogen så försöker han kanske fjäska för att få fortsätta vara tillsammans med henne? Bara en tanke .
2016-08-06, 06:19
Medlem
Men man tjänar tydligen mycket pengar på att blogga.Det kan man ju inte sluta med bara för att dumt folk med lågt iq fräcka nog att kommentera.
2016-08-06, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Jag förstår inte detta, om man har en offentlig blogg och skriver om sitt liv, förväntar man sig bara medhåll då? Är det så att man tror att alla tycker att man gör rätt, tänker rätt hela tiden? Ingen får ha en avvikande åsikt, då kan man få bli riktigt arg och skälla ut sina läsare? Så gör tydligen alla ", Annorlunda"-mammor. Fläker ut sitt och framförallt barnens liv utan tanke på hur det uppfattas av andra. Hemskt och sorgligt. Sluta blogga om ni inte vill ha avvikande kommentarer!

Ja, de förväntar sig bara medhåll och positiva kommentarer. Skriver man något negativt är man en idiot som gillar att gotta sig i andras privatliv. Det är lite konstigt att de får skriva vad som helst och använda attityd de vill men läsarna måste får inte ifrågasätta något för då väntar en utskällning. Att de inte är lite mer rädda om sina läsare.
2016-08-06, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
OM han nu varit otrogen så försöker han kanske fjäska för att få fortsätta vara tillsammans med henne? Bara en tanke .

Det är ju löjligt. Enligt Madde så vill han inte ta emot någon hjälp så antagligen bryr han sig inte så mycket.
2016-08-06, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
Men man tjänar tydligen mycket pengar på att blogga.Det kan man ju inte sluta med bara för att dumt folk med lågt iq fräcka nog att kommentera.

De borde vara glada över att det är många som läser och kommenterar deras bloggar.
2016-08-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil

Ja och jag bara väntar när Carola ska skriva ett lååångt inlägg om vilka idioter med lågt IQ, utan eget liv, som täcks skriva om FA-familjerna här på FB. Hon är speciellt snabb på att döma alla med avvikande åsikt till 'idioter'.
2016-08-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
De borde vara glada över att det är många som läser och kommenterar deras bloggar.

Ja, det borde de för det är läsarna som ger dem de pengar de tjänar. Jag tror inte Mirka eller Madde nånsin kommer att lägga ner sina bloggar, för de har de helt enkelt inte råd med. Tror också att Mirka nu sett chansen att sticka ur äktenskapet, för nu tjänar hon egna pengar, aldrig hon skulle sluta blogga nu. Har väl inte varit så enkelt att sticka förut när hon 'levde på Peter'.
2016-08-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Ja och jag bara väntar när Carola ska skriva ett lååångt inlägg om vilka idioter med lågt IQ, utan eget liv, som täcks skriva om FA-familjerna här på FB. Hon är speciellt snabb på att döma alla med avvikande åsikt till 'idioter'.

Det är löjligt hur snabb hon är på att döma andra. Vad är det som ger henne rätten att kalla andra idioter när ingen får säga så om henne? Hon säger att hon aldrig läser på Flashback men ändå vet hon precis vad som skrivs? Det är som att hon på allvar tror att alla som är här inte har något liv och bara är bittra och avundsjuka. Är det henne vi borde vara avundsjuka på? Om det är någon som är bitter så är det hon själv.
2016-08-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Ja, det borde de för det är läsarna som ger dem de pengar de tjänar. Jag tror inte Mirka eller Madde nånsin kommer att lägga ner sina bloggar, för de har de helt enkelt inte råd med. Tror också att Mirka nu sett chansen att sticka ur äktenskapet, för nu tjänar hon egna pengar, aldrig hon skulle sluta blogga nu. Har väl inte varit så enkelt att sticka förut när hon 'levde på Peter'.

Jag bara väntar på nästa pinsamma grej Madde och Mirka kommer dra igång. För jag tycker det mesta de gör tillsammans är så pinsamt. Det känns som borde växa upp en aning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in