Fattar inte hur Peter ska kunna bo i huset varannan vecka när han måste iväg jättetidigt till jobbet. Han får fan väcka ungarna typ kl 3 på natten och sätta igång redan då. Och tänkt om någon unge blir sjuk på morgonen eller natten, eller bilen inte startar eller 100 andra saker som är skitjobbigt att fixa när du är ensam vuxen med 13 ungar...Känns som om Mirka kommer få springa där ständigt för att täcka upp. Lönt att bo isär då.
Kanske planerar de att anställa någon, likt en nanny?
Och Mirka börja dejta? Välkommen till BodyContact då.

Lovar att där finns det desperata män i överflöd, som gärna inleder kk-relationer där man kör slut på varandra varannan vecka i en 1a.
Och nej, jag raggar inte på Mirka, jag är tjej, men med mycket erfarenhet av BC.
Ännu mer: Tror ni verkligen de ska skilja sig? Jag börjar tveka och misstänka att det finns nåt specifikt skäl till det som händer. Mirka känns inte alls som en person som offentligt skulle "hänga ut" brist på sex som orsak till ett uppbrott. Eller sitta på YT några månader innan och försäkra om hur bra de har det. Då kunde hon ju bara skitit i att lägga upp fler videos där. Och roligt för Peter att veta att världen vet om att han numera är en impotent, sexlös grönsak, typ. För att inte tala om boendelösningen som är väldigt ogenomtänkt. Nä, detta känns så olikt Mirka, som trots allt, alltid har framstått som den vettiga av alla FA-mammor.
Sista nu: Kan det vara så att Mirka faktiskt har påverkats av alla skriverier om att hon bara är en mamma och lever helt genom sina barn? Och att hon kommer ångra sig när hon är äldre och inte kan få fler barn. Tillskriver kanske inte just Fb (andra tråden) detta, men att Fb kombinerat med bloggen och kommentarerna där har fått Mirka att fundera, på riktigt.
Dock känns Mirkas beteende jättekonstigt. Kanske har Madde haft för mycket influens på henne..