2016-07-05, 19:51
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Det spåret har jag väntat på... ganska intressant
Jag högst tänkbar iaf..hann se på tror det var BHs FB-sajt att hon gillade bla sex slave..
Citera
2016-07-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Jag högst tänkbar iaf..hann se på tror det var BHs FB-sajt att hon gillade bla sex slave..

Sex slave är väl nåt typ majoriteten av kvinnor fantiserar om så det gör väl knappast henne unik?
Citera
2016-07-05, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Visst kan det vara så men det är helt klart ovanligt och desto vanligare att folk äter mer än de själva tror. Visas gång på gång i studier om övervikt. Även om det är ämnesomsättningsrubbning lär det väl vara möjligt att rubba energiintaget också för att matcha den låga energiförbrukningen. Nu blev det väldigt OT så vi kan väl släppa det.

Den kvinna i 20-årsåldern som har släppts måste väl vara Marie?
Kvinnan bör väl vara AL?
Citera
2016-07-05, 20:02
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Ni i övriga i tråden får absolut tro vad ni vill, jag delar bara med mig av mina observationer. Även jag vill få klarhet i vad som har hänt BO då hon var en mycket omtyckt person av inte minst mig själv men också av personalen och övriga gäster. Annars hade jag aldrig tagit mig hit från första början.
Strunta i inlägg om din trovärdighet, man får (nästan) skriva vad man vill, även om det visar sig vara fel.

Det är intressant läsa om diverse detaljer om hur det ser ut i Borlänge och Dalarna, relaterat till det aktuella fallet.

Långshyttan verkar vara en utflyttningsort och dit man flyttar till, av antingen sentimentala skäl eller för att man har problem?
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2016-07-05 kl. 20:05.
Citera
2016-07-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Det här är bland det galnaste jag hört talas om. Inte själva brottet i sig, men de inblandade.
Efterblivna personer i klass med "Den sista färden", pedofiler, zoofiler m.m

Är som gjort för ett filmmanus, typ en amerikansk regissör, inspelad nånstans på vischan i Mid West.
Det här fallet har verkligen allt vansinnigt som går att hitta!

Tack för denna tråd, helt underbar läsning, vem behöver kriminalromane nu på semestern, inget slår the real life
Citera
2016-07-05, 20:03
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Sex slave är väl nåt typ majoriteten av kvinnor fantiserar om så det gör väl knappast henne unik?
I detta sammanhang i denna miljö av dessa personer etc så kanske du inte bör för tidigt..
Citera
2016-07-05, 20:13
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tack. Jo, det ante mig, det syns faktiskt på henne. Inte ofta det gör det, men här är det tydligt, framförallt de "elaka" ögonen, men också den av fetma förstörda kroppen - här har det ångestlindrats genom tröstät, sanna mina ord...

I såna fall tröstäter hela den svenska landsbygden.
Citera
2016-07-05, 20:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
I såna fall tröstäter hela den svenska landsbygden.
Jo, i viss mån, men vad gäller Benita (fan heter hon, heter hon det? jag du fattar) är det den sammanvägda bilden: genotyp, socialt, akademiskt, rättsmässigt, yrkesmässigt, ekonomiskt, intellektuellt etc. etc.
Citera
2016-07-05, 20:31
Medlem
PatrikHorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, i viss mån, men vad gäller Benita (fan heter hon, heter hon det? jag du fattar) är det den sammanvägda bilden: genotyp, socialt, akademiskt, rättsmässigt, yrkesmässigt, ekonomiskt, intellektuellt etc. etc.
Nästan... Bonita.
Ja. Jag tror hon har tröstätit hela landsbygden. 😂
Citera
2016-07-05, 20:39
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikHorn
Nästan... Bonita.
Ja. Jag tror hon har tröstätit hela landsbygden. 😂

??
Benita!
Citera
2016-07-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det börjar bli en trådsanning att det ska finnas pedofili eller zoofili bland de misstänkta. För att vara tydlig: Inga uppgifter pekar åt det hållet.

Det finns starka uppgifter som tyder på att en av de misstänktas far är pedofil, och att fadern till en av de andra misstänkta ägnat sig åt sex med djur - men det kan knappast lastas MGM i fallet som tråden handlar om.

Helt korrekt. Jag uttryckte mig fel, jag menade att pedofilin och djursexet finns inblandat hos släktingar, inte hos de misstänkta själva.
Citera
2016-07-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Helt korrekt. Jag uttryckte mig fel, jag menade att pedofilin och djursexet finns inblandat hos släktingar, inte hos de misstänkta själva.

Det kommer det kommer hos den yngre generationen med så småningom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in