2016-06-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Och själv vill du inte betala för massinvandring, men tar tacksamt emot ekonomiska skattefinansierade bidrag att knulla för.
Vilka skattefinansierade bidrag har jag tagit emot att knulla för??

Dessutom, varför skulle jag vilja betala för något som bevisligen förstör både sverige och hela eu?? Tycker du det är något positivt att betala för? Att kvinnor ska bli våldtagna på löpande band plus all annan skit som packen ställer till med??
Citera
2016-06-29, 16:41
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Jag vill INTE! Är det svårt att fatta?? ALLA vill inte ha ungar eller umgås med dom.
Jag ska inte behöva ta ansvar för att en kvinna jag hade ansvarsfullt sex med, själv inte tog ansvar utan begick detta brottet. Fan vad ni är störda i huvet som ger er på mig istället för aset som skapat situationen!!!

DU skapade situationen när du lät dina spermier lämna din kropp, har du svårt för att förstå?
Håll ballen i kalsongerna eller nöj dig med runk (OBS se till att spola noga efteråt så inte grannkärringen snor dina spermier)

En relevant fråga: är du neger, arab eller enbart ett fall av inavel?

Jag säger det igen, lycka till i livet! (gärna hemma i mena eller lämpligt avfallsland)
Citera
2016-06-29, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Även om det inte kan vara mig du skriver till då jag har kommenterat någonting om själva underhållet. Men jag svara ändå.

Om det gått till på det sätt som TS beskriver så tycker jag att kvinnan förmodligen bör hållas ansvarig för ett och annat. Kan också tänka mig att TS borde få någon slags kompensation? Slippa betala underhåll osv.

Det jag vänder mig emot är att TS känner sig orättvist behandlad och av den anledningen kan förstöra ett oskyldigt barns liv?

Att TS hävdar sina omöjligheter att ta hand om ett barn är ju bara trams. Han har naturligtvis samma möjligheter som alla andra, fattiga som rika, rörelsehindrade, förståndshandikappade och övriga helt friska. Det handlar om helt vanligt sunt förnuft och ett moget vuxenansvar. Så enkelt är det. Konsekvenserna för det som TS håller på med blir ett förstört människoliv. TS egna barns liv!

Jag förstår inte hur en vuxen människa kan motivera det?
Fortfarande, läs inlägget över ditt på förra sidan, som jag hänvisade till. Där har du svaret på din sista frågeställning.
Citera
2016-06-29, 16:43
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Är de länkarna jag postade från familjeliv lika osannolika?? Prova att googla i ämnet och se vad du hittar, så ser du att det inte är något enstaka fall det rör sig om.
Men det är inget bevis. Jag skulle kunna plocka fram massor av domar som visar att någon har stulit en mobiltelefon, men jag kan inte med detta som stöd bevisa att min mobil är stulen och inte borttappad. Förstår du skillnaden?
Citera
2016-06-29, 16:50
Medlem
Citat:
Så att kvinnan har sex med flera killar (soc känner till allihopa = bevis), mig inklusive, tjatar om att jag ska komma hem och knulla henne den natten (chatt finns = bevis), jag har sagt ifrån om att jag INTE vill ha barn, innan sex (har hur många tjejer som helst i bekantskapskrets som kan intyga att jag alltid sagt exakt samma sak till alla dom = vittnen som kan intyga att jag ej vill), att jag inte blivit upplyst om graviditet eller fått tycka till om något (soc vet och kan intyga), att det finns en flera år gammal unge som jag ej känt till överhuvudtaget (soc kan bekräfta). Hon hade inget jobb sist jag träffade henne, hon är dömd för brott.

Vilka mer bevis finns det på att det uppenbarligen är hon som fuskat till sig en unge?

Varför knullar du en sådan kvinna överhuvudtaget?
Du VISSTE innan att hon begått brott ex.

Du har 10 000 tals trådar här inne som anklagar våldtagna kvinnor för att vara dumma i huvudet när de kliver in i bilar, hälsar på i asylboenden, eller går ut, dricker öl, pratar med den eller den, eller umgås med män generellt, går i kjol, eller bara går på en gata och bl.a bl.a

och här sitter du och gnäller.

Inser du humorn?

Fatta att du kan inte göra något åt saken.
Du har fått ett barn. Sånt är livet och reglerna om man är snubbe nu för tiden och inte tar hand om sig. Deal with it.

Den det verkligen, verkligen är synd om är din unge…Sådan morsa och till på köpet sådan tragisk figur till farsa…fy fan.
Citera
2016-06-29, 17:03
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Mycket låg nivå på de flesta inlägg i den här tråden. "Skyll dig själv" verkar vara anarkofeministernas stående svar.

Problemet är enkelt. Om kvinnan är kåt och vill knulla kan hon göra det, med hur många hon vill. Råkar hon bli med barn är det bara att knata till doktorn som tar bort det oönskade barnet. En kille däremot kan inte knulla runt på samma sätt med risk för att göra någon slyna med barn. En kondom är inte ett hundraprocentigt skydd. Killen kan inte freda sig från att ofrivilligt bli far och har inga möjligheter att göra abort. Väldigt enkelt att se orättvisan mellan könen här tycker jag.
Citera
2016-06-29, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
DU skapade situationen när du lät dina spermier lämna din kropp, har du svårt för att förstå?
Håll ballen i kalsongerna eller nöj dig med runk (OBS se till att spola noga efteråt så inte grannkärringen snor dina spermier)

En relevant fråga: är du neger, arab eller enbart ett fall av inavel?

Jag säger det igen, lycka till i livet! (gärna hemma i mena eller lämpligt avfallsland)
Nej, HON skapade den genom att SNO sperman.

Jag är svensk.
Citera
2016-06-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zverker
Men det är inget bevis. Jag skulle kunna plocka fram massor av domar som visar att någon har stulit en mobiltelefon, men jag kan inte med detta som stöd bevisa att min mobil är stulen och inte borttappad. Förstår du skillnaden?
Har jag sagt att det är bevis?? Jag sa bara att det tyder på att detta inte är en enskild osannolik händelse utan att det finns såna sjuka kvinnor överallt och att jag råkat springa på just en sådan.
Citera
2016-06-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Varför knullar du en sådan kvinna överhuvudtaget?
Du VISSTE innan att hon begått brott ex.

Du har 10 000 tals trådar här inne som anklagar våldtagna kvinnor för att vara dumma i huvudet när de kliver in i bilar, hälsar på i asylboenden, eller går ut, dricker öl, pratar med den eller den, eller umgås med män generellt, går i kjol, eller bara går på en gata och bl.a bl.a

och här sitter du och gnäller.

Inser du humorn?

Fatta att du kan inte göra något åt saken.
Du har fått ett barn. Sånt är livet och reglerna om man är snubbe nu för tiden och inte tar hand om sig. Deal with it.

Den det verkligen, verkligen är synd om är din unge…Sådan morsa och till på köpet sådan tragisk figur till farsa…fy fan.

1: Nej jag visste INTE att hon knullade flera samtidigt, då hade jag ej knullat henne.
2: Nej jag visste inte att hon var dömd för brott, då hade jag ej haft nåt med henne att göra, såklart.

Humorn är att du är för trög för att förstå och läsa kan du inte heller.
Citera
2016-06-29, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
För att TS har ett barn han är ansvarig för oavsett om han får träffa barnet eller inte.

Det är barnet som har rättigheter. TS och modern har skyldigheter. That's it.

Ja, det vet "feministrätten" mycket väl om men utgångspunkten är likt förbannat barnets välmående, inte hämnd eller föräldrarnas övriga behov.

Jag vet. Men som du sade, modern har också skyldigheter. Att kvinnan ifråga undanhöll från TS att han blivit pappa, I FLERA ÅR!!! borde enligt konstens alla regler vara grund för åtal! Att komma flera år efter och säga "hej, du är pappa, glömde berätta tidigare. Hosta upp stålar nu!" är inget annat än egenmäktigt förfarande och utpressning med hjälp av staten och borde vara förbjudet! En preskriberingstid skulle vara rimligt, som när den löpt ur är pappan befriad från allt betalansvar.

Det är även från moderns sida barnmisshandel att medvetet hålla barnet borta från en ovetande far. Även om TS skulle bestämma sig för att bilda en kontakt med ungen, så kommer relationen mellan honom, modern och barnet med all säkerhet vara oerhört ansträngande och inte någon stabil uppväxtgrund för barnet.

Jag lider verkligen med TS och alla andra män som blivit utsatta för det här. Sådana här ärenden borde försäkringskassan ta över helt och inte lägga betalbördan på pappan. I nuläget skickar man signaler till kvinnor att det är helt okej att bete sig på detta sätt. Det är riktigt vidrigt.
Citera
2016-06-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
Mycket låg nivå på de flesta inlägg i den här tråden. "Skyll dig själv" verkar vara anarkofeministernas stående svar.

Problemet är enkelt. Om kvinnan är kåt och vill knulla kan hon göra det, med hur många hon vill. Råkar hon bli med barn är det bara att knata till doktorn som tar bort det oönskade barnet. En kille däremot kan inte knulla runt på samma sätt med risk för att göra någon slyna med barn. En kondom är inte ett hundraprocentigt skydd. Killen kan inte freda sig från att ofrivilligt bli far och har inga möjligheter att göra abort. Väldigt enkelt att se orättvisan mellan könen här tycker jag.
Ja, precis så är det, jag fattar inte hur majoriteten i denna tråden inte kan se det. Gör de allt för att blunda för faktan eller är de rent utsagt för dumma för att tänka logiskt och rationellt??
Citera
2016-06-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII

Borde väl ni män istället för att klaga på kvinnor kanske lobba för bättre och säkrare preventivmedel för män?
Vore inte detta kanske lite mer konstruktivt än att klaga på att det även finns idioter bland kvinnor?
eller att män inte har livmödrar? hmm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in