2016-06-29, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Om man inte vill bli pappa, då skyddar man sig väl. Eller?
Vad är det med folk?? Fick majoriteten IG på läsförståelse i skolan?
Citera
2016-06-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Av den anledningen är jag tämligen säker på att vi i framtiden kommer tillåta prostitution igen.

Kulturmarxisterna som ville "utmana alla samhällsstrukturer" och förstöra ett fungerande samhälle kommer kastas på soptippen.

Deras agenda och förslag kommer stå som varnande exempel i århundraden framöver.
Ännu en anledning till att lämna detta korrupta rövland.
Citera
2016-06-29, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det är ju inte hans äkta barn. En bastard så att säga. En styggelse. Något som inte borde vara vid liv. I fall någon använde din sperma till att framställa en korsning med en apa. Skulle vilja ta hand om "skapelsen" då också? Med någon som går på särskola? Var drar du gränsen? Gränsen måste ju för bövelen killen få dra själv!
Ja. Det är tydligen väldigt lätt för andra som inte är i min situation, eller tycker som jag om barn, att sitta och tycka till om vad jag ska göra...
Citera
2016-06-29, 10:40
Medlem
Jibber!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Till att börja med, så var jag lite osäker på vart jag skulle lägga denna tråden, så admin får gärna flytta den till lämpligare forumskategori ifall denna är felaktig, dock inte till papperskorgen!

Nu är det så här att jag har råkat ut för en äcklig, vidrig kvinna/tjej som utsatt mig för stöld, bedrägeri och egenmäktigt förfarande likt kvinnorna i dessa länkar:

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/74266768-forsoker-lura-till-mig-ett-barn-stoppar-in-sperma-med-fingrarna

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/63848544-inseminera-sig-sjalv

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/56679174-kan-man-inseminera-sig-sjalv-sa-har/1

Nu är det ju dock så att i mitt fall, så använde jag kondom, som efter knullet, blev kontrollerad utav mig, för läckage och skador. Den hade EJ läckt och den hade INGA skador. Den var med andra ord intakt. Tyvärr så hade man ju hört under flera års tid att kondomer ej ska slängas i toaletter för då kunde diverse problem uppstå, så för att vara snäll (medan jag fortfarande inte visste vilket psykiskt sjukt kräk jag hade att göra med) så slängde jag den i papperskorgen på toan och gick sedan hem.

Fittan har då förmodligen utfört någon utav handlingarna som tas upp i familjeliv-länkarna och gjort sig själv gravid och sedan hållt käften om det. När ungen hade hunnit bli några år gammal så kom det plötsligt en lapp hem som påstod att jag var pappa.

Nu vill den korrupta socialen och den korrupta vidriga försäkringskassan att jag ska betala dyrt resten utav mitt liv för något jag aldrig velat ha eller ens visste att jag hade.

Jag var i kontakt med advokat som tyvärr ej kunde göra något, pga denna vattentäta lagen att män är skyldiga att betala underhåll OAVSETT hur ungen kommit till. Idioterna anser att man gett sitt medgivande även om kondom och p-piller använts. Bara där så visar de ju hur korrupta och vidriga de är.

I mitt fall så anser jag att det är bedrägeri, stöld och egenmäktigt förfarande. Men det finns inget sätt att sätta åt fittan för detta, i detta korrupta skitland vi nu bor i, där lagen sägs gälla lika för alla.

Efter mycket utskällning på försäkringskassan så fick jag reda på att alla män som blivit utsatt för liknande, kunde överklaga till försäkringskassan. För det påstods att om många "kunder" vill överklaga, DÅ inser idioterna på försäkringskassan att ett problem finns och börjar nysta i det och KAN eventuellt leda till lagändring om vi har något uns av tur.

Så kort och gott, ALLA ni män som hamnat i en sådan situation, där tjejen ni haft sex med, gjort som någon utan kvinnorna i familjelivlänkarna beskrivit, ska överklaga till försäkringskassan att ni vill ha det omprövat.

Ni får jättegärna pm:a mig ifall ni vill göra gruppanmälan ihop med mig eller vad som.
Jag har redan skickat in min överklagan men jag lär få skicka in flera så jag är på.

Jag i vart fall tänker ju inte finna mig i sådan här orättvis vidrig behandling. Så kan jag inte få igenom detta på laglig väg, jag tänker då på juridisk abort (googla det för er som ej känner till termen) eller bli klassad som spermadonator, så kommer jag kort och gott att lämna landet för ett annat land för försäkringskassan inte har något att säga till om.

Jag har en en lista på länder där de inte har något att komma med när det gäller indrivning av underhåll.

Jag kommer i vart fall inte finna mig i att betala skiten.
Jag tycker det är tråkigt att jag ska behöva fly från landet jag växt upp i, men detta var droppen, resten av skiten har löfven ställt till med. Det kommer inte att bo kvar här oavsett vad.

Jag tycker OCKSÅ att ni ska maila/ringa politiker i de partier ni röstar på (mest fördelaktigt sd eftersom de är störst) och påpeka att ni vill ändra nuvarande lagen kring detta och införa möjlighet till juridisk abort och bli klassad som spermadonator pga såna fittor som dessa äckliga, vidriga egotrippade kvinnorna.

Så kom igen grabbar!

Sorry broder, lider med dig! Har dna test utförts? Kan ju i bästa fall vara så att hon griper efter halmstrån...
Citera
2016-06-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Sluta lida och ta kontakt då, NUUUU!

Du är pappa till ett barn (dotter eller son?) som är ett par år gammal. Du är medveten om att kvinnan är "dömd för brott och håller på med diverse dumheter" och du gör ingenting för att rädda ditt barns liv?

Fy fan vad vidrigt gjort av dig! Kvinnan som är mamma till barnet må vara en idiot. Men vad fan gör att du kan svika ditt egna barn som inte valt situationen?

Det här var nog det mest egoistiska jag hört på många år? Hur du än vrider och vänder på det och hur dum kvinnan än må vara så är du ändå pappa till ett barn. Att ta ansvar för barnet gör du inte för kvinnans skull, det gör du för barnet. Förstår du inte det? Hur kan det vara så enkelt för dig att svika ditt egna barn?

Detta är nog 2000-talets största svek? Stackars barn!

TS är en stöttepelare för samhället och ska inte tvingas att hållas tillbaks när han bygger Sverige.
Citera
2016-06-29, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jibber!
Sorry broder, lider med dig! Har dna test utförts? Kan ju i bästa fall vara så att hon griper efter halmstrån...
Tack.

Ja, tyvärr har det ju det.
Citera
2016-06-29, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
TS är en stöttepelare för samhället och ska inte tvingas att hållas tillbaks när han bygger Sverige.
Det stämmer, för jag är/var på g med att starta ett företag nu till höst och ett till senare, men ska det vara på detta viset, så skiter jag i det och startar dom utomlands istället.
Citera
2016-06-29, 12:07
Medlem
bitch-sandwichs avatar

Tja, i den överväldigande majoriteten av sådana fall, handlar det om total nötkreatur som inte tänker på att kvinnor kan bli gravida av oskyddat samlag (och som dessutom tror att ALLA kvinnor kan tåla en abort med en klackspark - haha, nope).
I fall ni på allvar tror att kvinnor lurar några stackars män till att få dem gravida, då har ni uppenbarligen inte förstått hur jobbigt det är att vara en singelmamma. Med tanke på den tid, omsorg och energi ett barn kräver under sin uppväxt, finns det knappast någon kotte som frivilligt väljer singelförälralivet.
Det är ingen som "lurar" er, det är bara ni själva som har er egen naivitet att skylla på. Men visst, försök att driva genom er klagan om ni inte har något bättre att göra med er tid och era pengar.
Citera
2016-06-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitch-sandwich

Tja, i den överväldigande majoriteten av sådana fall, handlar det om total nötkreatur som inte tänker på att kvinnor kan bli gravida av oskyddat samlag (och som dessutom tror att ALLA kvinnor kan tåla en abort med en klackspark - haha, nope).
I fall ni på allvar tror att kvinnor lurar några stackars män till att få dem gravida, då har ni uppenbarligen inte förstått hur jobbigt det är att vara en singelmamma. Med tanke på den tid, omsorg och energi ett barn kräver under sin uppväxt, finns det knappast någon kotte som frivilligt väljer singelförälralivet.
Det är ingen som "lurar" er, det är bara ni själva som har er egen naivitet att skylla på. Men visst, försök att driva genom er klagan om ni inte har något bättre att göra med er tid och era pengar.

Psyksjuka kvinnor gör det.
Citera
2016-06-29, 12:19
Medlem
Citat:

Läs länkarna i topic och återkom, idiotjävel!
Citera
2016-06-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Och varför ska TS betala detta för? Speciellt i ett sånt här fall där mamman undanhållit barnet för pappan?? Vad hände med att låta kvinnor ta ansvar för sina handlingar?

Sånt här är 100 gånger värre än våldtäkt. Och det är dessutom barnmisshandel från kvinnans sida. Tänk på det alla feminister.
För att TS har ett barn han är ansvarig för oavsett om han får träffa barnet eller inte.

Det är barnet som har rättigheter. TS och modern har skyldigheter. That's it.

Ja, det vet "feministrätten" mycket väl om men utgångspunkten är likt förbannat barnets välmående, inte hämnd eller föräldrarnas övriga behov.
Citera
2016-06-29, 12:20
Medlem
Citat:

36 600 anmälda aborter 2014. Ja, abort är en klackspark för de flesta. De kvinnor som inte tycker så, bör inte ägna sig åt att knulla runt. Är ju inte relevant för tråden heller. Vi har inte att göra med en kvinna som är rädd för doktorn här, utan en planerande kriminell människa.
Senast redigerad av ManManne 2016-06-29 kl. 12:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in