• 1
  • 2
2016-06-19, 23:49
Medlem
meramans avatar
Har pratat med några tjejer om det samt sett en del filmer när tjejer utöver det. Lite lätt beskrivet så juckar/gnuggar tjejerna fittan mot kuddar eller liknade.

Det verkar vara en onaniform som väldigt snabbt ger orgasm

http://motherless.com/46DCE47
http://motherless.com/4F70B0E
http://motherless.com/5245411
http://motherless.com/64187E7

Så till er tjejer:
Har ni provat denna variant?
Vad tycker ni om den?
Hur snabbt når ni orgasm?
Vet er partner om att ni knullar kuddar eller gör ni det i smyg?
Citera
2016-06-20, 00:05
Medlem
Whiteejacks avatar
Vet att flera tjejer gör detta, väldigt normalt och välfungerande tydligen
Citera
2016-06-20, 00:22
Medlem
Ninajahrens avatar
För mig fungerar det absolut inte och ger inget. Känner inte heller någon tjejkompis som uttryckt något som helst om att någon eller några kuddar fungera bra för dem, varför jag har svårt att tro att speciellt många kvinnor använder sig av kuddar. Betydligt effektivare att pulla sig själv i så fall eller använda en vibrator. Kanske småflickor som tnte riktigt förstått sig på sin sexualitet än och som är så hormonstinna o kåta att de kommer av inget precis som tonnårskillar i s f.

Sätt dig själv på en kudde med aschlet o se hur mycket sexuell njutning det ger...
Liksom.. hallå..?
Senast redigerad av Ninajahren 2016-06-20 kl. 00:25.
Citera
2016-06-20, 01:33
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninajahren
För mig fungerar det absolut inte och ger inget. Känner inte heller någon tjejkompis som uttryckt något som helst om att någon eller några kuddar fungera bra för dem, varför jag har svårt att tro att speciellt många kvinnor använder sig av kuddar. Betydligt effektivare att pulla sig själv i så fall eller använda en vibrator. Kanske småflickor som tnte riktigt förstått sig på sin sexualitet än och som är så hormonstinna o kåta att de kommer av inget precis som tonnårskillar i s f.

Sätt dig själv på en kudde med aschlet o se hur mycket sexuell njutning det ger...
Liksom.. hallå..?

Det är ju inte jättevanligt dock att killar har en klitoris i arslet som man kan gnugga mot en kudde.

Jag vet att några tjejer jag känner gjorde det med kuddar när de var unga. Typ 12 års åldern. så jag kan förstå ditt resonemang där.
Citera
2016-06-20, 08:23
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det är ju inte jättevanligt dock att killar har en klitoris i arslet som man kan gnugga mot en kudde.

Jag vet att några tjejer jag känner gjorde det med kuddar när de var unga. Typ 12 års åldern. så jag kan förstå ditt resonemang där.

Alltså.. klittoris får mer stimulans när man sitter i en soffa i så fall och ännu mer av att på en vanlig köksstol! Hur många tjejer känner du som får orgasm av att sitta helt enkelt?
Nej klittan är mer skyddad inne bland vecken än ett ollon så att då borde killar få mer stimmulans än tjejer eftersom kuken ligger ytligare!

Nej de som kommer av att gnugga sig mot en kudde är så kåta att de kommer bara de fantiserar om att något/någon rör deras klitta helt enkelt.
Citera
2016-06-20, 10:20
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Alltså.. klittoris får mer stimulans när man sitter i en soffa i så fall och ännu mer av att på en vanlig köksstol! Hur många tjejer känner du som får orgasm av att sitta helt enkelt?
Nej klittan är mer skyddad inne bland vecken än ett ollon så att då borde killar få mer stimmulans än tjejer eftersom kuken ligger ytligare!

Nej de som kommer av att gnugga sig mot en kudde är så kåta att de kommer bara de fantiserar om att något/någon rör deras klitta helt enkelt.

Jaha, jag talade nyss med några tjejer som bekräftade att det givetvis handlar om att man gnuggar just klitoris mot kudden. Kan väl kanske vara så att tjejer är olika?
Citera
2016-06-20, 10:30
Medlem
empoisonnes avatar
Jag brukar inte sätta på kuddar när jag vill tillfredsställa mig själv. Jag sätter inte på kuddar överhuvudtaget. Möjligen var det något jag höll på med på mellanstadiet innan jag förstod hur man smidigast och på bästa sätt har det trevligt på egen hand. Men om sådana aktiviteter har förekommit har jag förträngt det.

Vill jag gnida mig mot något föredrar jag en man. Ihoppuffade sängkläder är jävligt ointressant i jämförelse. Livlöst och säckigt liksom. Vill jag ha det skönt i min ensamhet så funkar det alldeles finemang med vänsterhanden. Orka hålla på och åla runt och jucka i sängen eller soffan när man är ensam. Jag vet inte hur andra funkar men när jag i min ensamhet är kåt eller bara vill släppa på spänningarna lite så är det snabbast möjliga väg till målet som gäller. Jag är inte särskilt intresserad av att simulera samlag med en man när jag är ensam. Så nej, knullkuddar är inte den ultimata onaniformen. Det verkar mest bara fett jobbigt.
Citera
2016-06-20, 13:04
Medlem
meramans avatar
Citat:

Liksom.. hallå..?

Jag vet flera vuxna kvinnor som gör detta och snabbt får irgasm och detta är kvinnor som i vanliga fall har svårt att komma alls. Dom viker till kudden så det blir en hårdare "topp" som dom sedan gnider mot clittan
Citera
2016-06-20, 13:09
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Jag vet flera vuxna kvinnor som gör detta och snabbt får irgasm och detta är kvinnor som i vanliga fall har svårt att komma alls. Dom viker till kudden så det blir en hårdare "topp" som dom sedan gnider mot clittan

Hu vad uttorkade de kvinnorna måste bli i s f. Och sunkiga kuddarna måste bli också..

Märkligt att jag inte känner till någon i min bekantskapskrets som gillar att gnugga sig mot kuddar ändå om det är så vanligt bland vuxna kvinnor.
Citera
2016-06-20, 14:34
Medlem
Pecanpies avatar
Alltså, man kan gnida sig mot det mesta och få orgasm om man blir stimulerad tillräckligt.. Armstöd på fåtöljer, cykelsadel, bordskant, ja vad fan som helst där du kan placera dig så att gnidet känns bra. Att man väljer kuddar är väl för att de finns i sängen där de flesta har sex eller onanerar, men det är nog inte effektivare än att gnida sig mot vad som helst annat man kommer åt.

Personligen förstår jag inte varför det skulle vara nåt bra sätt. Man måste ju bli torr som fan om man ska humpa kudde. Och kudden ska vi inte prata om, hur go är den sen?
Det närmsta humpa kudde jag kommit är väl haft den under ryggslutet under sex (stöd efter ryggskott), men då var det ju inte kudden jag gned mig mot utan pojkvännen.
Citera
2016-06-20, 18:32
Medlem
meramans avatar
Citat:
Hu vad uttorkade de kvinnorna måste bli i s f. Och sunkiga kuddarna måste bli också..

Märkligt att jag inte känner till någon i min bekantskapskrets som gillar att gnugga sig mot kuddar ändå om det är så vanligt bland vuxna kvinnor.

Har inte någonstans sagt att det är vanligt. Läser du trådstarten så kanske du förstår det.

Av svaren att dömma så funkar det för vissa men ej för andra. Inget konstigt med det då folk gillar olika saker.
Citera
2016-06-20, 18:34
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Alltså, man kan gnida sig mot det mesta och få orgasm om man blir stimulerad tillräckligt.. Armstöd på fåtöljer, cykelsadel, bordskant, ja vad fan som helst där du kan placera dig så att gnidet känns bra. Att man väljer kuddar är väl för att de finns i sängen där de flesta har sex eller onanerar, men det är nog inte effektivare än att gnida sig mot vad som helst annat man kommer åt.

Personligen förstår jag inte varför det skulle vara nåt bra sätt. Man måste ju bli torr som fan om man ska humpa kudde. Och kudden ska vi inte prata om, hur go är den sen?
Det närmsta humpa kudde jag kommit är väl haft den under ryggslutet under sex (stöd efter ryggskott), men då var det ju inte kudden jag gned mig mot utan pojkvännen.

Eftersom kudden ej skall in i fittan så spelar det väll ingen till om den blir torr? Det är klitorisen som gnuggas. Och kollar du på filmerna som är länkade så ser du dessutom att flera har trosan PÅ!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in