2016-06-20, 18:55
Medlem
Pecanpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Eftersom kudden ej skall in i fittan så spelar det väll ingen till om den blir torr? Det är klitorisen som gnuggas. Och kollar du på filmerna som är länkade så ser du dessutom att flera har trosan PÅ!!!

Well, jag tycker inte det är bekvämt att onanera när fittan är torr, även om inget ska in i den. Även om det bara ska gnuggas så föredrar jag lite glid. Skulle inte heller behålla trosorna på. MEN det är ju bara hur jag funkar sexuellt. Uppenbarligen funkar det för vissa.
Citera
2016-06-20, 19:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Gnugga sig mot en kudde är det ditt förslag? Wow vad dåligt. Det träffar inte direkt på pricken på klitoris så det blir mest irriterande går inte få orgasm av.
Citera
2016-06-20, 20:49
Medlem
Katzyns avatar
Sånt jag höll på med som småbarn, innan jag kom på att det finns bättre sätt. Det blir en väldigt svag och luddigt stimulans av det, dessutom torkar kudde ut. Sen får man ju en äcklig kudde på köpet också. Vem fan vill hålla på med en kudde när det finns vibratorer.
Citera
2016-06-20, 20:52
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Eftersom kudden ej skall in i fittan så spelar det väll ingen till om den blir torr? Det är klitorisen som gnuggas. Och kollar du på filmerna som är länkade så ser du dessutom att flera har trosan PÅ!!!

Det ska vara glid på klittan också, jävligt obehagligt med torrstimulans på klitoris. Gäller även torra fingrar på torr fitta förövrigt.
Citera
2016-06-20, 21:12
Medlem
HighwayDelights avatar
En kudde mellan benen... Nej nu tror jag väl fan ändå...
Har aldrig provat detta, är misstänksamt inställd till att detta skulle resultera i någon form av orgasm..
Citera
2016-06-20, 21:29
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Älskar såna här trådar när en snubbe sitter och argumenterar emot ett antal tjejer om hur de bästa ska få orgasm, trots att alla säger att det inte ger dem något över huvud taget. "jo, men jag VET att det är så här, ni har ingen koll". Det är så härligt världsfrånvänt att det nästan förtjänar ett pris av något slag. Ett tröstpris verkar behövas iaf.

Men hallå yxskaft, jag har inte någon gång sagt att jag vet bäst. Jag har enbart kommenterat vad jag sett på video och vad några kvinnor sagt. Så nej jag varken hävdar det ena eller andra. Det är därför tråden är startad. För att få veta. Din hiss går verkligen inte hela vägen upp.

Det enda jag har konstaterat är att många tjejer tycker om olika saker. Detta som funkar för några funkar inte för andra. Nothing more nothing less.
Citera
2016-06-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
En kudde mellan benen... Nej nu tror jag väl fan ändå...
Har aldrig provat detta, är misstänksamt inställd till att detta skulle resultera i någon form av orgasm..

Tjejen i första länkade videoklippet ser i alla fall ut som att hon har det j-vligt skönt!
Blev riktigt kåt av se henne njuta så där
Citera
2016-06-20, 23:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModernRock
Tjejen i första länkade videoklippet ser i alla fall ut som att hon har det j-vligt skönt!
Blev riktigt kåt av se henne njuta så där

Kollade aldrig klippen, får väl se vad eländet handlar om
Och det är inte speciellt svårt att fejka att man är kåt som kvinna, lite stön här o där, sen är de i hamn..

Edit. Kollade på klippen, det ser onekligen löjligt ut... O jag hade inte uppskattat att folk sniglar på kuddarna de har i t.ex. soffan
Senast redigerad av HighwayDelight 2016-06-20 kl. 23:58.
Citera
2016-06-21, 00:13
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag brukar inte sätta på kuddar när jag vill tillfredsställa mig själv. Jag sätter inte på kuddar överhuvudtaget. Möjligen var det något jag höll på med på mellanstadiet innan jag förstod hur man smidigast och på bästa sätt har det trevligt på egen hand. Men om sådana aktiviteter har förekommit har jag förträngt det.

Vill jag gnida mig mot något föredrar jag en man. Ihoppuffade sängkläder är jävligt ointressant i jämförelse. Livlöst och säckigt liksom. Vill jag ha det skönt i min ensamhet så funkar det alldeles finemang med vänsterhanden. Orka hålla på och åla runt och jucka i sängen eller soffan när man är ensam. Jag vet inte hur andra funkar men när jag i min ensamhet är kåt eller bara vill släppa på spänningarna lite så är det snabbast möjliga väg till målet som gäller. Jag är inte särskilt intresserad av att simulera samlag med en man när jag är ensam. Så nej, knullkuddar är inte den ultimata onaniformen. Det verkar mest bara fett jobbigt.

Ha ha ha ljuvligt förklarat! Hear hear!!!
Citera
2016-06-21, 00:21
Medlem
Ninajahrens avatar
😂😂😂😂

Nu har jag löst igenom gårdagens gensvar från kvinnorna i tråden och meramans försvar.
Just nu har jag ont i magen av skratt och tårarna trillar. Sängen skakade mer av skratt nu än av någon orgasm jag haft i den.

I alla fall, sköna tjejer det finns här och vad gäller kuddonnani verkar vi vara övervägande rörande överrens...
Citera
2016-06-21, 04:35
Medlem
Nej, aldrig provat och kommer aldrig göra heller. Varför kudde när det finns kuk
Senast redigerad av LionQueen88 2016-06-21 kl. 04:41.
Citera
2016-06-21, 08:40
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej, aldrig provat och kommer aldrig göra heller. Varför kudde när det finns kuk

Japp du har vi konstaterat att det bara är kuk som gäller för dig. Inga sexleksaker, inte gurka, morot, banan eller liknande. Och absolut inte onani.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in