Inte kudde men ihoprullad handduk. Känner en tjej som använder kuddar.
Den ska som sagt inte in någonstans. Jag behöver inte ens vara naken. Klitoris ligger vanligtvis inte rakt ut oskyddad utan under en hudflik. Det där "skyddet" ska inte blottas mot tyget, och man lägger det strax ovanför, inte på. Och ligger på mage oftast, inte rider den.
Många småtjejer har gjort detta. Jag vet det. Händer att jag gör det än idag, för mig blir det hårdare stimulans eftersom jag har kroppstyngden mot, går fortare.
Precis så. Jag kan komma på 30 sekunder med en kudde.
Jag vet flera vuxna kvinnor som gör detta och snabbt får irgasm och detta är kvinnor som i vanliga fall har svårt att komma alls. Dom viker till kudden så det blir en hårdare "topp" som dom sedan gnider mot clittan
Jepp, en mycket bra metod och precis så som du skriver.
Jag brukar använda kudde ibland fast jag är kille. Jag tycker det funkar bra och jag kommer ganska snabbt. Ibland nästan på en gång. Oftast händer detta när jag drömt någon romantisk dröm och inte kommit i sömnen.
Alltid härligt med en tråd där folk antingen VET att få/inga gör något (för att de inte känner någon som utövar aktiviteten i fråga) eller är dryga och nedsättande med kommentarer som att "det är för tjejer i skolåldern" eller klassikern "det gör man innan man på riktigt upptäckt vad så kallat bra sex är".
Herregud, ta er samman.
Jag har gjort det till och från sedan barnsben, dock oftast med ihopvikt eller "snurrat" täcke. Det går snabbt som attan och är ljudlöst. För mig fungerar det mycket bättre än att använda fingarna men det gör det kanske för andra och det är helt okej för alla kroppar och preferenser är olika.
Istället för skriva att fingrar i/på/runt musen är för sexuellt oerfarna/insert valfri tangentbordsförolämpning så svarar jag det enda jag faktiskt vet: ja, jag använder kuddar och täcken för att onanera. Det skulle aldrig falla mig in att fråga runt för oväntade frågor som "juckar du mot kuddar?" oftast gör att personen nekar för att de blir överrumplade.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!