Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Nej, som NinoRojo skriver så är bevisbördan helt och fullt på de, som påstår att det den samlade etablerade seriösa vetenskapen nått konsensus om, och som därmed blivit vedertagen historieskrivning om förintelsen, är felaktigt. Därför att förintelsen därmed är bevisad och har provats en mängd gånger både i den vetenskapliga metoden och i rättegångar.
Alltså är det ni som talar emot allmänt känd vetenskap, det som är allmänt vedertaget, som ska kunna lägga fram bevis för er sak som är starka nog för att tåla en granskning, för att saken ska tas upp till prövning igen. Detta är normal praxis i vetenskapen och inom rättsväsendet.
Att du sen med intellekt i nivå med en lobotomerad mört sitter och påstår att det måste till 6 mijnoler skelett för att kunna bevisa en förintelse av 6 miljoner människor, är så korkat världens urmakare torde ha många goda år framför sig... Vi tar ett enkelt exempel. Någon mördar säg 10 personer, styckar och förbränner dessa totalt, kör ev rester genom flistugg och mal till fint pulver, som sedan dumpas från bör till havs. Hur ska man då kunna hitta 10 skelett? Och om man inte hittar dessa 10 skelett, har inte morden ens skett då, fast man har en massa annan form av bevisning som t ex dokument, rester av faciliteterna och utrustning som användes, ritningar på hur dessa byggdes och även byggdes om, vittnesmål från medbrottslingar, vittnesmål från 5 personer som klarade sig för de lyckades smita eller hittades svårt skadade på platsen för brottet?
Att förnekare som du drar till med sådana krav är endast för att ni tvingas försöka flytta målstolparna och kräva sådant som är omöjligt att få fram, fast ni inte ens verkar begripa att det är irrelevant för bevisningen då det finns en mängd andra saker som tillsammans kan bevisa vad som hände.
Men det är ju såhär förintelseförnekarna jobbat sen dag ett, oseriöst, lögnaktigt, utan att kunna få visa några egna seriösa fakta eller bevis. Men hela tiden beskylla den seriösa vetenskapen för att inte ha några bevis och ljuga, utan att de ens klarar att bevisa det.
Jaså det är dags för nummer 3 att framträda. Stämplar du in nu? Ni 3 grabbar jobbar i skift va?...haha.
Så det är mera struntprat att läsa. Mera bluff men inget exakt som bevisats. Nej, det finns inte vad jag har hört (eller läst) flera oberoende vittnen som levt eller lever och har vittna att 6 miljoner människor har försvunnit (dött). Det finns inte vad jag vet dokument som stöder att 6 miljoner har gått bort genom mord (och inte via en naturlig död heller, eller via sjukdomar så som som tyfus). Och i mordrättegångar så måste man ha en kropp minst, och hemskt gärna ett mordvapen för att ett mord skall ha skett. Du är den som är korkad, på riktigt alltså. En IQ i nivå med ett urdjur.
Att förintelsehistorian har gjorts "vedertagen" och blivit "välrepeterad" gör den inte mera sann för det. För en lögn är alltid en lögn, även om den repeteras oändligt antal gånger. Förintelsehistorian har ändats åtskilliga gånger genom historian i en riktning som borde få vem som helst att begripa att något är fel, dvs, alla utom du och de 2 andra dumskallarna.
Bevisbördan är alltid på de som måste bevisa sina påståenden, för så fungerar det överallt i vetenskapliga sammanhang. Jag menar, det är regeln här. Så försök inte med mig, du bluffar men övertygar inte mig, och er sida har visat sig var lögnaktiga genom denna historias gång, så tvivlarna har all rätt att tvivla och inte behöva dömas till fängelse och böter för det. För förintelsehistorian blir väl inte mera sann bara för att folk skräms till tystnad, eller hjärntvättas som du och de 3 andra till att bli fanatiker? Skulle inte tro det heller.