2016-06-02, 18:27
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Du antar och generaliserar lite för mycket för att det skall vara riktigt hälsosamt.

Det är bara att ta en titt på dina skapade trådar så får man ett hum av vad du tycker. Sex av åtta trådar handlar om SD. Du är ytterligare en sån där SD-motståndare som är helt besatt av SD. I en annan tråd ifrågasätter du varför trådarna om massövergreppen i Köln får finnas.

Vi har nog en MP-väljare bland oss.
Citera
2016-06-03, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är bara att ta en titt på dina skapade trådar så får man ett hum av vad du tycker. Sex av åtta trådar handlar om SD. Du är ytterligare en sån där SD-motståndare som är helt besatt av SD. I en annan tråd ifrågasätter du varför trådarna om massövergreppen i Köln får finnas.

Vi har nog en MP-väljare bland oss.

Att jag tycker SD är ett hycklande skämtparti har ju inte så mycket att göra med att du saknar tolkningsförmåga och läsförståelse. Möjligen förklarar det din inskränkta och fördomsfulla TS.
Om det inte beror på direkt oslughet, nämnd brist på tolkningsförmåga och brist på läsförståelse så kan du lägga ner lögnerna om att jag skulle ifrågasätta om trådarna om övergrepp i Köln får finnas. Det enda jag undrade var om det behövde finns 23st olika trådar om samma ämne samtidigt.
Jodå, nog har ni, vilka ni nu är, säkerligen en MP-väljare bland er.
Dock är det inte jag, då jag aldrig har röstat på dom, så även där brast din slutledningsförmåga.
Citera
2016-06-03, 01:35
Medlem
De flesta av bryr oss inte så mycket om utseendet. Det finns så många vackra svenska tjejer. Det viktiga är vad som sägs och hon börjar inte så bra.

I artikeln som TS länkar till kommenterar hon att mp numera ligger vid riksdagsgränsen och säger att det är förväntat. Det ger en känsla av att man egentligen inte bryr sig.

Jag tror att det blir ganska tydligt att MP insett att denna mandatperiod blir troligen den sista som miljöpartiet finns i riksdagen och det gäller att suga på karamellen till max. Men samtidigt blir det just denna desperation att få igenom sin dåliga politik också det som gör att miljöpartiet tappar sina väljare.

De sitter i en rävsax nu när konsekvenserna av deras politik blir så uppenbar. Inte minst nu när även energifrågorna blivit en riktigt het potatis. Energipolitiken rimmar väldigt illa med att Sverige ska ha en stark ekonomi, industri och även växa enormt i populationen.

Att miljöpartiet av alla inte inser hur deras egen energipolitik och invandringspolitik frontalkrockar är absurt. Det märker alla väljare och undrar hur miljöpartisterna tänker egentligen.
Citera
2016-06-03, 08:09
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Att jag tycker SD är ett hycklande skämtparti har ju inte så mycket att göra med att du saknar tolkningsförmåga och läsförståelse. Möjligen förklarar det din inskränkta och fördomsfulla TS.
Om det inte beror på direkt oslughet, nämnd brist på tolkningsförmåga och brist på läsförståelse så kan du lägga ner lögnerna om att jag skulle ifrågasätta om trådarna om övergrepp i Köln får finnas. Det enda jag undrade var om det behövde finns 23st olika trådar om samma ämne samtidigt.
Jodå, nog har ni, vilka ni nu är, säkerligen en MP-väljare bland er.
Dock är det inte jag, då jag aldrig har röstat på dom, så även där brast din slutledningsförmåga.

Min tolkningsförmågs är att du är besatt av SD och deras sympatisörer och väljare, som så många andra motståndare, trots att du tycker att det är ett skämtparti. Det är inte överraskande att du tycker som du tycker om övergreppen i Köln.
Citera
2016-06-03, 08:46
Medlem
Citat:
Min tolkningsförmågs är att du är besatt av SD och deras sympatisörer och väljare, som så många andra motståndare, trots att du tycker att det är ett skämtparti. Det är inte överraskande att du tycker som du tycker om övergreppen i Köln.

Ja, visst är det jobbigt att SDs sektanhängare inte får runka ikapp helt ostörda och oemotsagd på flashback?
Så, exakt vad tycker jag om övergreppen i Köln?
Kom ihåg att du redan tolkat fel/ljugit en gång när det gäller den saken.
Citera
2016-06-03, 08:48
Medlem
Mikojans avatar
Jo, hon ser jätterolig ut och hon slösar vilt med offentliga medel (cykelställ). Tyvärr en kombination som gör henne till en farlig röstmagnet för mupparna
Citera
2016-06-03, 08:55
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Det här är goda nyheter för oss som vill att MP ska ut ur riksdagen, för ingen normalt funtad människa vill väl se en rastafaripolitiker i Sveriges riksdag?
Hade jag röstat på MP hade jag velat fjutta eld på hennes skitiga dreadlocks.
Nu röstar jag inte på MP så jag välkomnar att hon representerar partiet. Jag skålar i stället åt henne och förhoppningsvis även åt Miljöpartiets uttåg ur Svea rikes riksdag.
Citera
2016-06-03, 09:41
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ja, visst är det jobbigt att SDs sektanhängare inte får runka ikapp helt ostörda och oemotsagd på flashback?
Så, exakt vad tycker jag om övergreppen i Köln?
Kom ihåg att du redan tolkat fel/ljugit en gång när det gäller den saken.

Pratet om sekter igen. Du verkar ha egna erfarenheter av sektlivet. Jag gissar på Sossesekten, eller Hallelujasekten som den också kallas.

Jag är tämligen säker på att Miljöpartiet var ditt andrahandsval i valet, något som du säkert ångrar idag nu när deras islamistkopplingar har genomskådats, vilket vi andra genomskådade för flera år sedan.
Citera
2016-06-03, 17:18
Medlem
Citat:
Pratet om sekter igen. Du verkar ha egna erfarenheter av sektlivet. Jag gissar på Sossesekten, eller Hallelujasekten som den också kallas.

Jag är tämligen säker på att Miljöpartiet var ditt andrahandsval i valet, något som du säkert ångrar idag nu när deras islamistkopplingar har genomskådats, vilket vi andra genomskådade för flera år sedan.

Som väntat inga svar. Du föredrar i vanlig ordning att bräka ur dig grundlösa påståenden istället. Hade du varit aningen smartare så hade du möjligen haft vett att skämmas över att ha så mycket fel hela tiden. Nu är det nog bara viktigare för dig att bräka ur dig saker om folk, oavsett om de stämmer eller inte.
Citera
2016-06-08, 21:19
Medlem
JustZlatans avatar
Nu står den söta lilla rastafarin i Aktuellt-studion och försvarar Fuhrern Fridolins järnhand.

http://www.svtplay.se/kanaler/svt2
Senast redigerad av JustZlatan 2016-06-08 kl. 21:24.
Citera
2016-06-08, 21:25
Bannlyst
Citat:
Nu står den söta lilla rastafarin i Aktuellt-studion och försvarar Fuhrern Fridolins järnhand.

http://www.svtplay.se/kanaler/svt2
Hon är ingen rastafari, inget fel på dem. Den här muppen dock...
Citera
2016-06-08, 21:27
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adalante
Hon är ingen rastafari, inget fel på dem. Den här muppen dock...

Det syns tydligt på hennes frisyr att hon är en rastafari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in