2016-06-01, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hittade ingen tråd om Miljöpartiets nya stjärnskott som ser ut att komma från ett hippieläger där dom röker hash hela dagarna och lyssnar på Peps Persson.

Det här är goda nyheter för oss som vill att MP ska ut ur riksdagen, för ingen normalt funtad människa vill väl se en rastafaripolitiker i Sveriges riksdag?

Miljöpartiet är snart ute ur leken tack vare alla islamister, hippies och hashtomtar som börjar synas mer och mer i det offentliga rummet. De skrämmer bort sina "normala" väljare.

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/mi...antade-siffror

Det jag ser när jag ser henne är den fanatiska blicken(googla för fler bilder).
Rastaflätor är väl en sak, men när fanatismen syns så väl i någons ögon/ någons blick så är det riktigt fara å färde. Hon ser ut som en fanatisk sektledare.
Även hos galningar kan man se samma denna blicken, när den övertygelse om vad som är det enda sanna och det enda riktiga är något man tycker sig sitta inne med lyser igenom i ens ögon/ blick(jfr här med Breiviks blick:
http://cdn1.theweek.co.uk/sites/thew...?itok=mKU98ZHC ).
Jag HOPPAS denna politikern och det parti hon företräder skrämmer bort "vanligt folk".
Senast redigerad av hee4r 2016-06-01 kl. 21:41.
Citera
2016-06-02, 11:12
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Hellre rastafari än inskränkta och fördomsfulla rednecks vilken dag som helst i veckan......

Är det de två alternativ du ser i svensk politik? Nog för att 7 av 8 riksdagspartier för en vansinnig politik, men du har kanske en väl pessimistisk syn...

On topic så var rastatjejen gullig, hennes naiva syn på världen adderar bara till intrycket!
Citera
2016-06-02, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Är det de två alternativ du ser i svensk politik? Nog för att 7 av 8 riksdagspartier för en vansinnig politik, men du har kanske en väl pessimistisk syn...

On topic så var rastatjejen gullig, hennes naiva syn på världen adderar bara till intrycket!

Är du igång och fantiserar fram vad folk tycker om saker nu igen för att sedan argumentera utifrån dina fantasier?
Oklart vad 7 av 8 riksdagspartier har att göra med att jag föredrar rastafari framför inskränkta och fördomsfulla rednecks? Eller menar du att det åttonde partiet främst består av dessa rednecks?
Citera
2016-06-02, 14:22
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Är du igång och fantiserar fram vad folk tycker om saker nu igen för att sedan argumentera utifrån dina fantasier?
Oklart vad 7 av 8 riksdagspartier har att göra med att jag föredrar rastafari framför inskränkta och fördomsfulla rednecks? Eller menar du att det åttonde partiet främst består av dessa rednecks?

Nja, min poäng var att valet knappast står mellan rastafari och rednecks.
Alltså: var fick du rednecks ifrån, vad hade det med saken att göra?
Citera
2016-06-02, 15:20
Medlem
Citat:
Nja, min poäng var att valet knappast står mellan rastafari och rednecks.
Alltså: var fick du rednecks ifrån, vad hade det med saken att göra?

Fördomsfulla och inskränkta rednecks fick jag ifrån de just fördomsfulla och inskränkta inläggen + TS som gjordes utifrån hennes hår.
Citera
2016-06-02, 15:47
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Fördomsfulla och inskränkta rednecks fick jag ifrån de just fördomsfulla och inskränkta inläggen + TS som gjordes utifrån hennes hår.

Ok, då missförstod jag dig, trodde att du jämförde henne med politiker; istället var det öknamnet ditt anhang använder om folk som gör sig lustiga över era sinnesförvirrade företrädare...
Citera
2016-06-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ok, då missförstod jag dig, trodde att du jämförde henne med politiker; istället var det öknamnet ditt anhang använder om folk som gör sig lustiga över era sinnesförvirrade företrädare...

Vilket är mitt anhang och dessa företrädare du nu fantiserar om skulle vara mina?
Vore intressant att veta då folks vanföreställningar om en själv kan vara både kul och lärorika, även om jag i grunden skiter i vad okända personer tror om mig.
Citera
2016-06-02, 16:01
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Vilket är mitt anhang och dessa företrädare du nu fantiserar om skulle vara mina?
Vore intressant att veta då folks vanföreställningar om en själv kan vara både kul och lärorika, även om jag i grunden skiter i vad okända personer tror om mig.

Naturligtvis, förlåt: Människor som är positiva till mångkultur, företrädarna är alla politiker som verkar för det.
Citera
2016-06-02, 16:03
Medlem
Returpappers avatar
Hon har samma inbjudande leende som Flower Power brudarna på 1970 talet. Ungefär: -kom får du ligga vackre främling". -"Har du röka med dig så får du två ligg".

Tror inte flätorna är avgörande för om hon blir populär, utan hur inbjudande och trevlig hon är. Charmen finns definitivt.
Ekonomi och vad cykelställ kostar och att man bör ta reda på det i förväg innan man köper, sådan ska vi inte belasta den här söta tjejen med att behöva veta.
Citera
2016-06-02, 16:08
Medlem
Citat:
Naturligtvis, förlåt: Människor som är positiva till mångkultur, företrädarna är alla politiker som verkar för det.

Tack, det var en spännande information men du bekräftar tyvärr bara att du inte vet tillnärmelsevis så mycket som du tror att du gör.
Citera
2016-06-02, 16:19
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Tack, det var en spännande information men du bekräftar tyvärr bara att du inte vet tillnärmelsevis så mycket som du tror att du gör.

Ok, om du inte är positiv till mångkultur får jag anta att en stor mängd av dina inlägg är trollande.
Citera
2016-06-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ok, om du inte är positiv till mångkultur får jag anta att en stor mängd av dina inlägg är trollande.

Du antar och generaliserar lite för mycket för att det skall vara riktigt hälsosamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in