2018-02-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Din tes är fel, Q.E.D.
Om alla diskussioner som handlar om judar censureras, hur kommer det då att det ändå finns så många inlägg och trådar som är öppet kritiska mot judar kvar?

Men du har förmodligen rätt i att tusentals inlägg om judar har raderats. Av precis samma anledningar som tusentals inlägg som handlar om till exempel urinprov i samband med narkotika: dom är OT eller bryter på annat sätt mot reglerna.

För att din tes ska stämma så ska det ju inte finnas några trådar som är judekritiska alls. Bland annat så skulle ju inte den här tråden få finnas.
Du nämner den här tråden som exempel på att censuren inte sker.
Bara idag så har flera inlägg av mig tagits bort i just den här tråden.
För att jag skrev att Flashback censurerar kritik mot judar.

Håll ögonen öppna, så ska du se att de här inlägget snart är borta det med.
Citera
2018-02-03, 17:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
Du nämner den här tråden som exempel på att censuren inte sker.
Bara idag så har flera inlägg av mig tagits bort i just den här tråden.
För att jag skrev att Flashback censurerar kritik mot judar.

Håll ögonen öppna, så ska du se att de här inlägget snart är borta det med.
Ja, jag och många andra har ju flera gånger förklarat att det raderas inlägg säkert varje minut, dygnet runt. Vårt jobb är nämligen att radera inlägg som bryter mot reglerna. En av reglerna säger att man ska hålla sig till ämnet och inte tramsa. Det är den absolut vanligaste anledningen till att ens inlägg blir raderade: att man inte kan hålla sig till ämnet. Har inget med judar att göra.

Som jag skrev till dig i PM så spelar det ingen roll vad någon av oss säger. Du har nämligen bestämt dig för att det är på ett visst sätt och då är det minsann så.
Citera
2018-02-03, 18:05
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
De vill inte återskapa judeforumet. Det skulle bli för mycket info som samlades där lättillgängligt. Annars tycker jag din analys är bra.
Detta forum är inte alternativ längre eftersom samma folk som styr massmedia styr detta forum. Judar. Genom infiltration.

Dålig analys där.
Tänk istället att Ni är sjuka. Ni lider av fobi.
Fb rensar bort fobiker. Tänk om alla spindel, rått, ormfobiker skulle få ta plats här. Då bleve det ett fobikerforum som ingen annan än just ni fobiker ville besöka.
Frågan är hur ni fick judefobi.
Citera
2018-02-03, 18:15
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Dålig analys där.Tänk istället att Ni är sjuka. Ni lider av fobi.
Fb rensar bort fobiker.

Bra analys där.

Nu gör du utan att veta det, som regimen i Sovjetunionen gjorde mot sina regimkritiker. Det är riktigt jävla illa - din historielösa lilla regimmedlöpare, som tillstår att regimforumet stänger av regimkritiker.
Citera
2018-02-03, 18:19
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Bra analys där.

Nu gör du utan att veta det, som regimen i Sovjetunionen gjorde mot sina regimkritiker. Det är riktigt jävla illa - din historielösa lilla regimmedlöpare, som tillstår att regimforumet stänger av regimkritiker.

Speca.
Citera
2018-02-03, 18:21
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Speca.

Gjorde jag inte precis det?
Citera
2018-02-03, 18:25
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Gjorde jag inte precis det?

Nej, verkligen inte.
Finns det särflashback så kan du kanske kvala in där. Men hoppas inte på för mycket.
Citera
2018-02-03, 18:27
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Nej, verkligen inte.

Du förstår ju inte ens vad jag säger till dig. Det är knappast jag som hamnat i kvalserien.
Citera
2018-02-03, 18:28
Medlem
FruStormuftis avatar
Du får väl skapa en tråd som heter ”jag hatar judar, här diskuterar vi vårt judehat”
Håll dig där.
Citera
2018-02-03, 18:34
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Du får väl skapa en tråd som heter ”jag hatar judar, här diskuterar vi vårt judehat”
Håll dig där.

Du måste ha gångbara argument lilla du. Som du argumenterar nu så visar du bara upp din egen brist på förståelse vad vi argumenterar för i den här tråden. Tack för att du försökte, trots att dina argument är icke gångbara. Tomma tunnor skramlar mest.

Men till skillnad från dig låter jag dig hållas, och framföra vad du tycker utan att hänvisa dig till någon speciell plats. Så du kan följdaktligen inte heller hänvisa mig till någon speciell plats.

Tack för din medverkan. Skaffa dig gångbara argument och kom tillbaka.
Citera
2018-02-03, 18:39
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten789
Agendan är att skapa konflikt mellan grupper i samhället men INTE att nån får lära sig om vad judarna gör. Agendan på detta forum är tydlig och modsen och admins agerande likaså. Förinta all civilisation.

Driver flashback en agenda? Vilken är den? Är det bra eller dåligt?

Vad menar du?
Citera
2018-04-06, 22:34
Bannlyst
Hej

Jag vill gärna veta, om Flashback är ett judekontrollerat forum. Noterar att många judekritiska inlägg tas bort, vad är orsaken till detta? Det är ok att prata skit om svenskar och muslimer men inte judar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in