2012-09-07, 15:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nope hope dumpade sin snubbe i början av året då hon å alex inte kunde hålla fingrarna ifrån varann alex säger att hon har pojkväm just för att det skulle bli värsta stora grejen om det kom fram att hon å hope har ihop det

Källa på det tack, annars är det väl din sexdröm du hade om natten som du inte kunde hålla tillbaka.
Citera
2012-09-07, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberSvenne
Att Sundhage blir lebbig lagkapten, favoriseras andra som henne då?

Hur är det med bögar på herrsidan?

Pia Sundhage är läskigast av dom alla.
HAN är..........
Citera
2012-09-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurovision4ever
Linnea Liljegärd lämnar Göteborg och blir klubbkompis med Sofia Jakobsson i Ryssland... trolig anledning är...??

Av samma anledning som Pontus Wernbloom och Rasmus Elm spelar i CSKA Moskva...
Pengar!
Citera
2012-09-07, 22:17
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Inte vad jag vet. Och i den betydligt mer fysiska sporten handboll är flatorna väsentligt färre i vart fall i det svenska landslaget. Jag tror att det är nån sorts konstig kulturgrej bara, som har att göra med att fotboll är en universell sport, och att lesbiska tjejer i många länder måste gömma sig bakom något annat - till exempel lagidrottsutövande - och att fotboll då är en lagidrott som alltid finns till hands.

Men det är rimligt att anta att en så hög rekrytering inom en så liten minoritet av kvinnorna, som inte i sig kan antas inrymma mer bollspelstalang, skadar sportens utveckling. När jag tittar på damhandboll på toppnivå, som OS-finalen Norge-Montenegro härförleden, blir jag som gammal handbollsmålis mycket imponerad av det tekniska och taktiska kunnandet och det höga tempot hos tjejerna. Tittar jag på en damfotbollsmatch på motsvarande nivå har jag svårt att inte slås av hur mycket lägre tempot och den tekniska nivån är jämfört med killarna, trots att jag har betydligt mindre expertis i fotboll än i handboll.

På nåt sätt känns det inte orimligt att det delvis beror på att damfotbollen i så stor utsträckning bara rekryterar från runt 2,5% av det totala antalet tjejer.

Det är även min tanke. För oss i Norden verkar damhockeyn också fylla en liknande funktion. Snacket jag har hört är att homofilerna ska vara klart överrepresenterade i dambasketen och innebandyn. Speciellt den sistnämnda är ju en stor folksport.
Citera
2012-09-09, 14:50
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrej
Av samma anledning som Pontus Wernbloom och Rasmus Elm spelar i CSKA Moskva...
Pengar!
Det här är den näst största affären i klubbens historia, säger GFC:s ordförande Peter Bronsman och denna tjej har haft svårt att ta en plats i Göteborg FC i år. Tror nog snarare att ryssarna inte är helt uppdaterade.
Citera
2012-09-15, 01:45
Bannlyst
En dagsfärsk bild på fotbollsflatorna Thunebro och Schelin; det verkar som de två trivs rätt bra i varandras sällskap, minst sagt...

http://www.gp.se/image_processor/1.1...g?maxWidth=440
http://www.gp.se/sport/fotboll/1.106...-en-ny-framtid
Citera
2012-09-15, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är även min tanke. För oss i Norden verkar damhockeyn också fylla en liknande funktion. Snacket jag har hört är att homofilerna ska vara klart överrepresenterade i dambasketen och innebandyn. Speciellt den sistnämnda är ju en stor folksport.
Jag är personligen övertygad om att du har väldigt fel. Det är endast i toppskiktet i lagidrotterna som vi finner många lesbiska. Det är ju ett välkänt faktum att pojkflickor presterar bättre än tjejer som prioriterar sitt smink och barbiedockor. Och att många pojkflickor är homosexuella har nog inte frångått någon.

Det är därför landslaget i fotboll kryllar av lesbiska då det är den idrott som har högst antal pojkflickor. I lagidrotter där konkurrensen än inte är så brutal så tror jag själv att antalet lesbiska är lägre, som t ex innebandy.

Sen får vi väl räkna in de som "blir" lesbiska av att vilja synas, det är så en stor del av de "homosexuella" blir just homosexuella och knappast av något de är "födda" till. Och att ingå i en lesbisk miljö som t ex i den svenska damlandslaget i fotboll eller någon av de mer lesbiska klubbarna som Tyresö med flera så är nog påverkan på de yngre tjejerna och de sexuella förslagen riktigt skrämmande. Det lär bli så att flera heterosexuella tjejer övertalas in i homosexualitet av starka pojkflickor i de större lagen.

Och det lär inte bli mindre av att Sveriges landslag från och med imorgon blir den största homosexuella rörelsen i hela världen, förmodligen större än både RFSL och alla andra gayright-rörelser, med ärkelebben Sundhage som diktator för världens redan lesbiskaste landslag.
Citera
2012-10-31, 17:32
Medlem
Någon som vet om Jessica Landström och Sara Dember har skilt sig? De bor inte på samma adress längre?
Citera
2012-11-12, 21:48
Medlem
Ronilles avatar
Är Tina Nordlund lesbisk? Hon ståtade i alla fall med en höggravid mage på dagens fotbollsgala...
Citera
2012-11-12, 21:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Är Tina Nordlund lesbisk? Hon ståtade i alla fall med en höggravid mage på dagens fotbollsgala...
Har för mig hon har en kille om jag nu inte är fel ute!
Citera
2012-11-12, 22:11
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har för mig hon har en kille om jag nu inte är fel ute!
Bor med en 11 år äldre karl i Hägersten

Citat:
Ursprungligen postat av Ronille

Och även lebbor kan bli gravida
Citera
2012-12-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
japp det verkar stämma. I en intervju stod det att hon nyligen brutit upp från ett långt förhållande

Hon hade ringen på sig när hon var med i senaste Robins iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in