Citat:

Ursprungligen postat av Ratad

Det är även min tanke. För oss i Norden verkar damhockeyn också fylla en liknande funktion. Snacket jag har hört är att homofilerna ska vara klart överrepresenterade i dambasketen och innebandyn. Speciellt den sistnämnda är ju en stor folksport.

Jag är personligen övertygad om att du har väldigt fel. Det är endast i toppskiktet i lagidrotterna som vi finner många lesbiska. Det är ju ett välkänt faktum att pojkflickor presterar bättre än tjejer som prioriterar sitt smink och barbiedockor. Och att många pojkflickor är homosexuella har nog inte frångått någon.
Det är därför landslaget i fotboll kryllar av lesbiska då det är den idrott som har högst antal pojkflickor. I lagidrotter där konkurrensen än inte är så brutal så tror jag själv att antalet lesbiska är lägre, som t ex innebandy.
Sen får vi väl räkna in de som "blir" lesbiska av att vilja synas, det är så en stor del av de "homosexuella" blir just homosexuella och knappast av något de är "födda" till. Och att ingå i en lesbisk miljö som t ex i den svenska damlandslaget i fotboll eller någon av de mer lesbiska klubbarna som Tyresö med flera så är nog påverkan på de yngre tjejerna och de sexuella förslagen riktigt skrämmande. Det lär bli så att flera heterosexuella tjejer övertalas in i homosexualitet av starka pojkflickor i de större lagen.
Och det lär inte bli mindre av att Sveriges landslag från och med imorgon blir den största homosexuella rörelsen i hela världen, förmodligen större än både RFSL och alla andra gayright-rörelser, med ärkelebben Sundhage som diktator för världens redan lesbiskaste landslag.