2005-11-24, 15:50
Medlem
Förutom dom helt uppenbara fallen så har väl faktiskt Jane T mer eller mindre gått ut offentligt?

Dock har hon ljus flickig röst...hmm.

Möbelsnickare.
Citera
2005-11-28, 11:10
Medlem
Finns det inga rykten om Martha uppe i Umeå och hur är det med Carro Seger och Lotta Schelin som verkar vara tjejer som går ut på stan och roar sig?
Citera
2005-11-28, 14:33
Medlem
Svartsmurfens avatar
Therese Lundin och Nilla Fischer (tror jag att det var) i Malmö FF delar lägenhet. Vad nu detta kan innebära. En vän, som gått i samma gymnasieklass som Therese, visste inget om saken, men kunde heller inte erinra sig någon pojkvän från den tiden.
Citera
2005-11-28, 14:50
Medlem
Tvekar Martha är Lesbisk, snarare så att dels har hon språkproblem och dels så lär hon nog tycka svenska killar är jävligt blyga/tråkiga gämfört med brasilianska
Citera
2005-11-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Tvekar Martha är Lesbisk, snarare så att dels har hon språkproblem och dels så lär hon nog tycka svenska killar är jävligt blyga/tråkiga gämfört med brasilianska

Tycker hon pratar rätt bra svenska för att bott här så kort tid
Citera
2005-11-29, 09:18
Medlem
Hela DIF

DIF är ju ett lag som verkar värva personer så att "personkemin" ska stämma. Det är en hel del lesbiska i det laget. Jane kicki och Maja Åström bl.a.
Citera
2005-11-29, 10:00
Medlem
z2joiss avatar
Känns det inte lite som att den nya generationen fotbollstjejer är vanliga svensson-brudar som är straighta och sportintresserade och t o m lite snygga?

Min erfarenhet av lesbiska medelålders kvinnor är att de är precis som män. De gillar helt enkelt att gå på damfotboll och sen ta en pizza och en bärs efteråt. Jag tror helt enkelt vi kan släppa den gamla käpphästen att fotbollsspelerskor är flator. Det var så förut, men inte längre.
Citera
2005-11-29, 11:14
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
DIF är ju ett lag som verkar värva personer så att "personkemin" ska stämma. Det är en hel del lesbiska i det laget. Jane kicki och Maja Åström bl.a.

För att inte glömma den semestrande mittfältsstjärnan.
Citera
2005-11-30, 13:20
Medlem
DaKiNKys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Känns det inte lite som att den nya generationen fotbollstjejer är vanliga svensson-brudar som är straighta och sportintresserade och t o m lite snygga?

Min erfarenhet av lesbiska medelålders kvinnor är att de är precis som män. De gillar helt enkelt att gå på damfotboll och sen ta en pizza och en bärs efteråt. Jag tror helt enkelt vi kan släppa den gamla käpphästen att fotbollsspelerskor är flator. Det var så förut, men inte längre.

Jag tror precis som du att fördommarna mot svenska fotbollstjejer är ett minne blott.
Citera
2005-11-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broline
Jag sitter här och funderar på vilka av fotbollsbrudarna som är lebbar. Man har ju hört att det pågår både det ena och andra under samlingar och dyligt.
Så det här är mina helt personliga gissningar hur det står till med fotbollstjejerna.
Kicki Bengtsson och Victoria Svensson är för mig urtypen av hur en fotbollsflata ska se ut. Inte vidare snygga, bor solo med deras "missar" som bara väntar på att en mus ska springa förbi.
Jane Törnqvist är alldeles för snygg för att vara singel, kan det bero på att hon inte gillar killar?
Hedvig Lindahl påminner mycket om den gamla målvakten Elisabeth Leidinge och hon var/är lebb. Har en typiskt lebb frilla.
Dom två Malmö tjejernaMalin Andersson och Carro Jönsson vet jag inte riktig var jag har. När det gäller Malin så kan man ju misstänka att hon har nånting ihop Marika Domanzki Lyfors, eftersom har fått spela hela tiden med henne som tränare för landskaget. Hon har ju varit urkass så länge. Detta innebär ju att Marika måst vara bi.
Carro Seger och Lotta Schelin verkar ju vara mer än bara polare, flatvarning även där (synd på så rara ärtor).
Hanna Marklund, Malin Moström och Hanna Ljungberg har ju alla killar så dom verkar ju vara helt straighta, om man nu kan vara det inom damfotbollen.
Martha då? En 19 årig brasilansk tjej som kommer upp till mörka norden.
Hon har varit här i snart 2 år och har inte fått nån kille, kan de bero på att hon är flata hon också???
Till sist Jossan Öqvist, med ett IQ på 0.00123, tror jag är helt är klart bi. Har ju en kille men gör ett så korkat intryck så det har nog inte varit några som helst problem för en sugen fotbollstjej att få ner henne i ryggläge.

Ja som sagt så är det så här jag tror att det är. Det finns säkert en hel del som vet mer än mig och har helt andra åsikter.
Nu kör vi hårt på den här tråden.

Känner för att korrigera ditt inlägg här.
Hedvig Lindahl gillar killar, tänker inte säga hur jag vet det

Marika Domansky Lyfors är gift med Ulf Lyfors

Martha tycker svenska killar är för mesiga

Jossan Öqvist är tillsammans med en Boforsspelare
Citera
2005-11-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD

Maja går tillbaka till Bälinge
Citera
2005-11-30, 16:12
Medlem
Kalla Kåres avatar
håret avslöjar

Ett rykte säger att de som har håret i två flätor under match är straighta, typ Jossan och Victoria Svensson. Resten är flator, typ Kicki Bengtsson och Jane. Låter jävligt fånigt, faktiskt. Men nog är det så att flatdominansen minskat i damfotbollen. Jag kommer ihåg när man kunde se damerna in action på gamla Bacchus i Gbg för sådär femton år sen. Snygga var dom aldrig men rätt roliga och bra mycket mer personliga än dagens damer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in