2016-05-06, 15:43
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Bra. Då stödjer du Tess och tar avstånd från de knuffande nazisterna.
Åsikter talade jag om inte Tess och Expos antidemokratiska metoder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ja är det inte bättre demonstrera för sina egna åsikter?
Varför får man inte genomföra motdemonstrationer?
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Svara på min fråga istället? Är mitt exempel inte arrangerat?

Tråden handlar inte om din fantasi(?)bild. Det finns ett existerande foto som är denna tråds topic.
Citera
2016-05-06, 15:45
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Udda taktik att dra ner brallorna på någon, att själv framstå som efterbliven. Funkar sådär...
Din stackars lågpanna, du blir bortgjord och kan inte svara, då börjar du svammla och låstsas missförstå.

skulle du anse mitt exempel arrangerat eller ej?
Citera
2016-05-06, 15:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Din stackars lågpanna, du blir bortgjord och kan inte svara, då börjar du svammla och låstsas missförstå.

skulle du anse mitt exempel arrangerat eller ej?

Men det är helt irrelevant. Det finns en bild i verkligheten som tråden handlar om. Allt du försöker med är att lämna ämnet pga du märkt att du är i en återvändsgränd.
Citera
2016-05-06, 15:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men det är helt irrelevant. Det finns en bild i verkligheten som tråden handlar om. Allt du försöker med är att lämna ämnet pga du märkt att du är i en återvändsgränd.
Det är fullständigt relevant, är mitt liknande exempel arrangerat?
Citera
2016-05-06, 15:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Varför får man inte genomföra motdemonstrationer?
Det får man, man får dock inte hindra eller störa de man demonstrerar mot!
Sen är motdemonstrationer kontraproduktivt, låter man nazisterna hållas kommer de försvinna in i glömskan, sen är det bara den otäcka kommunismen kvar att radera ut.
Citera
2016-05-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Källa på att det var varje gång?
Jag är också intresserad av varför du vill förbjuda allmänheten att visa sitt eventuella missnöje vid politiska manifestationer?
En extremistisk rasistorganisation (EXPO) som brukar våld, spottar på demonstranter och kastar brandbomber mot medelålders svenskar (Folkets demonstration Sthlm) är så långt från allmänheten man kan komma.
Polisens uppgift vid demonstationer är att se till att demonstrationen kan ske lugnt utan störningar. Allmänheten och speciellt inte sönderindoktrinerade extremister från EXPO och AFA ska inte visa något missnöje då de inte har något tillstånd att störa.
Citera
2016-05-06, 15:58
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Och vad har den med mitt exempel att göra?

Diskussionen här handlar om bilden från Borlänge är fejk på något sätt. Vi vet nu att den inte är photoshoppad. Vi vet nu att Tess och David inte känner varandra sedan tidigare.
Det ni då hävdar är att bilden är fejk pga att fotografen var där för att här kunde saker ske - precis som på ett mästerskap i hockey, därför åker journalister dit - och att Tess visste att hon skulle bli fotad för att media var där, media är ofta där saker sker - precis som Salo var vid VM i hockey.
Enligt många av er måste då bilden på Salo vara arrangerad. Eller?
Den enda bilden som räknas from nu är en selfie tagen av en apa, helst blind, som råkar fota nåt över axeln.
Citera
2016-05-06, 15:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Det är möjligt att en psykopat och kvinnomisshandlare inte är den bästa källan. Men min erfarenhet är att det på anstalter är är just kriminella psykopater och kvinnomisshandlare som lockas av den nazistiska ideologin som förklaring till varför de hade rätt att misshandla. De ser det som att nazisterna hatar feminister och börjar i sin tur hata folk som står för kvinnors lika rättigheter.

Därför verkar hans vittnesbörd om hur det var att vara nazist rätt så rimlig.

Menar du att han aldrig var med i den nazistiska rörelsen?

Eller menar du att hans berättelse stämmer alldeles för väl med verkligheten och därför känns för tillrättalagd för att kunna förklara varför nazisterna misshandlade personer efter en demonstration på Möllan?

Men du vänder dig alltså inte mot att högern har rätt att störa.
Din oärliga debatteknik & din skog av halmgubbar förnekar sig aldrig. Jag har ju i inlägg efter inlägg förklarat att jag tycker det är fel att störa lagliga demonstrationer, oavsett vem som demonstrerar, vad är det du inte begriper?
Citera
2016-05-06, 16:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vi vet nu att Tess och David inte känner varandra sedan tidigare.
Hur vet vi det?
Citera
2016-05-06, 16:01
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Diskussionen här handlar om bilden från Borlänge är fejk på något sätt. Vi vet nu att den inte är photoshoppad. Vi vet nu att Tess och David inte känner varandra sedan tidigare.
Det ni då hävdar är att bilden är fejk pga att fotografen var där för att här kunde saker ske - precis som på ett mästerskap i hockey, därför åker journalister dit - och att Tess visste att hon skulle bli fotad för att media var där, media är ofta där saker sker - precis som Salo var vid VM i hockey.
Enligt många av er måste då bilden på Salo vara arrangerad. Eller?
Den enda bilden som räknas from nu är en selfie tagen av en apa, helst blind, som råkar fota nåt över axeln.
Vi vet inte om de känner varande eller ej, troligast är att de känner varandra då de rör sig i samma lilla krets av antidemokratiska vänsterelement.
Vi vet att negressen inte bor i Borlänge det gör inte Exopiten heller, vi vet att negressen brukar dyka upp på dylika arrangemang.
Klassisk kommunisttaktik sedan Lenins dagar.
Ockhams rakkniv talar snarare för att fotografen och negressen snackat ihop sig och arrangerat en " bra " bild".
Senast redigerad av Sonnenwende 2016-05-06 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in